آخرین مقالات

قیمت لوله بازکنی در تهران مربوط به شرکت های مختلف

بررسی تفاوت دستگاه لوله بازکنی با فنر و پمپ تراکم هوا

تهران به عنوان پایتخت ایران شلوغ ترین شهر کشور بوده و میلیون ها خانواده در آن زندگی می کنند. حجم بالایی ساختمان ها در شهر تهران باعث شده تا افراد ساکن در این خانه با مشکلات مختلفی مواجه شوند. قیمت لوله بازکنی در تهران ممکن است در قسمت های مختلف و با توجه به نوع گرفتگی لوله ها متفاوت باشد. یکی از مشکلات مرسوم خانه ها شهر تهران گرفتگی لوله است. و افراد برای حل آن ناچار هستند تا با شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس بگیرند. در این مطلب نگاهی به لوله بازکنی در شهر تهران انداخته و تعرفه قیمت انجام این کار را به شما معرفی می کنیم.

گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان

یکی از مشکلات مرسوم که ممکن است در هر ساختمان رخ دهد، گرفتگی لوله و فاضلاب است. این مشکل زمانی جدی ‌تر می شود که در آپارتمان های چند واحدی رخ دهد و در هنگام بروز این اتفاق یک واحد یا کل آپارتمان درگیر شوند. در این شرایط باید برای رفع گرفتگی اقدام کرد. کف شوی حمام، روشویی، ظرفشویی، توالت و… از گرفتگی های رایج در آپارتمان به حساب می آیند.

با توجه به مرسوم بودن این مشکل شاهد فعالیت شرکت های لوله بازکنی مختلفی در شهر تهران هستیم و شما می توانید در هر منطقه از پایتخت، شرکت های گوناگونی را مشاهده کنید. همین موضوع سبب شده تا رقابت شدیدی بین شرکت ها شکل بگیرد.

متاسفانه در گذشته نظارت دقیقی بر روی فعالیت شرکت ها نبود و شاهد قیمت ‌گذاری های مختلفی توسط شرکت های لوله بازکنی بودیم. اما در حال حاضر با توجه به فعال شدن اتحادیه لوله بازکنی در شهر تهران شاهد تعرفه و میزان قیمت لوله بازکنی در تهران به صورت دقیقی هستیم.

قیمت لوله بازکنی در تهران به صورت نرخ مصوب

با توجه به نوع گرفتگی لوله و فاضلاب هر ساختمان ممکن است فرایند باز کردن لوله برای شما هزینه های مختلفی داشته باشد. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتماً با شرکت های مجاز و گروه هایی که تحت نظر اتحادیه فعالیت می کنند تماس گرفته و از آن ها برای حل مشکل خود کمک بخواهید.

همین طور می توانید پیش از درخواست ارسال لوله باز کن، می توانید از تعرفه و قیمت لوله بازکنی در تهران مربوط به شرکت های لوله بازکنی مطلع شوید تا با مشکل پرداخت هزینه اضافی مواجه نشوید.

بر اساس نرخ مصوب اتحادیه، کمترین هزینه برای لوله بازکنی ساده و معمولی است. پس از آن رفع گرفتگی کف شوی حمام است که هزینه بیشتری دارد. لوله بازکنی کف شوی پارکینگ و حمام نیز هم قیمت با رفع گرفتگی کف شوی آشپزخانه و سینک ظرف شویی است.

فرآیند لوله بازکنی با دستگاه مخصوص می تواند هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد. با توجه به نوسان قیمت ها نمی توان مبلغ دقیق را برای انجام این کار ذکر است و همان طور که اشاره کردیم، بهتر است تا پیش از ثبت درخواست حتماً با شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس گرفته و از تعرفه های آن ها آگاه شوید.

قیمت لوله بازکنی در تهران مربوط به شرکت های غیر مجاز لوله بازکنی

متاسفانه شاهد فعالیت شرکت های غیر مجاز لوله بازکنی در نقاط مختلف شهر تهران هستیم. این شرکت ها در تعرفه های خود به قیمت لوله بازکنی در تهران که از سوی اتحادیه اعلام شده، هیچ توجهی نکرده و مبالغ اضافی را از مشتریان دریافت می کنند. حتی شاهد این مشکل هستیم که هر چه به مناطق گران قیمت و شمالی تر شهر تهران می رویم، دستمزد این شرکت های غیر مجاز افزایش پیدا می کند. برای آن که با این شرکت های غیر مجاز تماس نگیرید، پیشنهاد ما این است که حتماً به سراغ شرکت هایی بروید که زیر نظر اتحادیه هستند و در صورت بروز مشکل می توانید با پلیس تماس گرفته و شرکت های کلاهبرداری لوله بازکنی را به پلیس معرفی کنید.

حرف آخر

در این مطلب نگاهی به شرکت های لوله باز کنی و قیمت لوله بازکنی در تهران انداخته و بیان کردیم که معمولاً ارزان ‌ترین فرایند باز کردن لوله چیست و چه فرآیندی می تواند هزینه بسیار زیادی را برای شما به وجود بیاورد. در ادامه نیز به این موضوع اشاره کردیم که در صورت برخورد با شرکت های لوله کشی کلاهبردار چه کاری انجام دهید.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۲ آذر ۱۳۹۹
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram