آخرین مقالات

آموزش رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

یکی از مشکلاتی که ممکن است  برخی از ما با آن مواجه شویم مشکل گرفتگی لوله فاضلاب و چاه توالت است. این مشکل یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای شما رخ دهد اما برای رفع آن راهکارهای زیادی وجود دارد. که می‌توانید از آنها استفاده کنید تا این مشکل را در سریع ترین زمان ممکن رفع نمایید. به دلیل وجود چنین مشکلاتی سعی داریم. تا در مقاله آموزش رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی از سایت تخلیه چاه شما عزیزان را به صورت کامل با راهکارهای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی آشنا کنیم. اگر لوله چاه و فاضلاب توالت شما نیز دچار گرفتگی گردیده است. و یا در تخلیه آب سیفون مشکلی وجود دارد در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با راهکارهای کاربردی مشکل را رفع نمایید.

دلایل اصلی گرفتگی لوله چاه

آموزش رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

لازم است به این موضوع بپردازیم که لوله چاه چرا دچار گرفتگی می‌شود. این مورد بسیار مهم است. چرا که با دانستن این موارد در اولین مرحله می‌توانید از گرفتگی لوله چاه جلوگیری نمایید و یا با دلایل اصلی وجود این مشکل مطلع شده و آگاهی داشته باشید. دلایل اصلی که لوله چاه می‌تواند دچار گرفتگی شود شامل موارد زیر می‌شود:

  • رفتن صابون به داخل لوله چاه
  • وجود ضایعات و مصالح ساختمانی در داخل لوله
  • وجود دستمال کاغذی دورن لوله فاضلاب
  • گرفتگی توالت به وسیله اشیا
  • گرفتگی بر اثر خشک شدن فضولات و مدفوع
  • وجود نوار بهداشتی دورن چاه توالت
  • گرفتگی توالت بر اثر تجمع مو در داخل چاه
  • گرفتگی بر اثر رسوب گرفتگی لوله‌های فاضلاب

استفاده از لوله باز کن‌های دستی

یکی از بهترین راه‌ها برای رفع گرفتگی لوله توالت استفاده از لوله باز کن‌های دستی است. اگر گرفتی به صورت جدی نباشد شما عزیزان می‌توانید با استفاده از این وسیله اقدام به باز کردن لوله‌های فاضلاب کنید. فقط توجه داشته باشید که استفاده از لوله باز کن دستی برای کاسه توالت‌های قدیمی که داری ترک و شکستگی هستند به هیچ وجه توصیه نمی شود. زیرا که ممکن است کاسه توالت دچار شکستگی شود و خسارت زیادی به شما وارد شود.

استفاده از آویز لباس‌های سیمی

یکی از بهترین وسیله‌هایی که از آن می‌توانید برای باز کردن گرفتگی و برای رفع گرفتگی لوله توالت استفاده کنید، استفاده از آویزهای لباس هستند. برای استفاده از این وسیله کافی است آن را باز کنید و به شکل یک مفتول بلند در بیاورید. و در انتهای این مفتول حالت قلاب گیره لباس را از بین نبرید. این گیره برای باز کردن لوله استفاده زیادی دارد.

برای اینکه لوله‌ها و کاسه شما آسیب نبیند و مشکلی پیش نیاید بهتر است. سر قلاب را با استفاده از یک تکه پارچه نازک به صورت کاملا سفت ببندید تا خراشیدگی و آسیبی به لوله‌ها وارد نشود. سپس مفتول درست شده را به درون چاه فاضلاب هدایت کنید و آن را تا محل گرفتگی جلو ببرید . در صورتی که گرفتگی لوله در ابتدای آن رخ داده باشد شما می‌توانید از این وسیله استفاده کنید و در غیر این صورت باید راه‌های دیگر را برای این کار در نظر بگیرید. بعد از برخورد مفتول با گرفتگی به آن به آرامی ضربه بزنید تا گرفتگی رفع شود . سعی کنید این کار را همزمان با آب گرفتن به درون چاه انجام دهید تا گرفتگی به صورت کامل برطرف شود.

تماس با کارشناسان تخلیه چاه

اگر خود شما تجربه باز کردن لوله چاه فاضلاب را ندارید می‌توانید از کارشناسان ما در مجموعه تخلیه چاه کمک بگیرید. تا در سریع ترین زمان ممکن مشکل گرفتگی لوله فاضلاب شما را رفع کنند. با کمک گرفتن از کارشناسان ما برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی دیگر نگرانی از بابت باز نشدن آن و یا کثیف کاری‌های احتمالی نخواهید داشت. چرا که کار ما به صورت تضمینی بوده و کارشناس ما به صورت کامل گرفتگی لوله را برای شما رفع خواهد کرد.

سایر روش‌های رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی

برای رفع گرفتگی توالت می‌توانید از روش‌های زیر نیز استفاده کنید.

  • استفاده از مواد شوینده
  • باز کردن لوله با استفاده از فنر دستی
  • بازکردن لوله با استفاده از محلول‌های لوله باز کن

جمع بندی

در مقاله آموزش رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی از سایت به بررسی اینکه چطور می‌توان اقدام به رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی کرد پرداختیم و روش‌هایی را برای شما عزیزان شرح دادیم. شما می‌توانید برای رفع این مشکل نیز از کارشناسان ما در این زمینه کمک بگیرید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

 


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۱ اسفند ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram