آخرین مقالات

کول چاه و کول گذاری چیست ؟ قیمت کول سیمانی چاه فاضلاب | کول گذاری انباری چاه میله

کول سیمانی چاه
کول سیمانی چاه

کول چاه سازه ای بتنی و سیمانی است که برای نگهداری دیواره از کول میله چاه و برای جلوگیری از ریزش سقف انباره چاه از کول انباری چاه استفاده می شود و اجرای این کار را کول گذاری چاه فاضلاب یا کول چینی می نامند کَوَل گذاری از ریزش چاه جلوگیری می کند.

ریزش چاه خود خطر آفرین است و در هنگام تعمیر چاه های فاضلاب و آب حتماً کول گذاری انجام می شود.
در ادامه با انواع کول و انواع کول گذاری آشنا می شویم.

کول چاه فاضلاب
کول چاه فاضلاب

به قطعه های سیمانی مانند می گویند که برای هدایت آب یا فاضلاب در چاه ها ، قنات ، زهکش ها و نقب ها و… دیگر راه آب ها به صورت افقی و یا عمودی چیده می شوند.

عموماً کول هایی را که عمودی نصب می شوند گرد هستند و به کول میله معروف هستند.

کوَل سیمانی در چاه آب یا چاه فاضلاب، شمع ساختمان نگهدارنده ساختمانی به منظور جلوگیری از ریزش چاه وجلوگیری از ریختن سنگ و خاک به انتهای چاه و ریزش دیواره چاه و در مواردی پروژه های زیباسازی شهرداری درخت کاری و گل کاری های شیب دار و در پارک ها و یا کنار جاده ها به عنوان گلدان استفاده می شوند.

کول چاه

کول های سیمانی انواع مختلفی دارند از جمله انواع آن می توان به کول های دارای تسمه های پلاستیکی که بسیار ناپایدار بوده و کیفیت کمی دارد و پیشنهاد نمی شود. سری بعدی کَول هایی هستند که دارای تسمه های فلزی می باشند و معمولاً در هر یک کَول تعداد 2 عدد تسمه فلزی برای محکم ماندن سازه استفاده می شود و نوع دیگر کول که سفارشی می باشد و باید از قبل سفارش داده شود تا آماده شود کول های میلگرد دار می باشد که بسیار گران تر و بسیار محکم تر می باشد.

کول چاه
کول چاه

انواع کول چاه

کَوَل چاه انواع مختلفی دارد از جمله کول های سیمانی می توان به:

  1. کوَل سیمانی میله
  2. کوَل انباری
  3. کوَل دو تیکه میله
  4. کوَل دو تیکه انباری
  5. کوَل تخم مرغی
  6. کوَل ابرویی

کَوَل گرد مخصوص میله چاه ( کوَل میله چاه )

کول میله چاه
کول میله چاه

کول بیضی ( مخصوص زهکشی و انباری )

کول بیضی ( کوَل تخم مرغی )

کول تخم مرغی
کول تخم مرغی

کوَل بادمی (نوک تیز) مخصوص انباری چاه

کوَل انباری در سه مدل می باشد کول تخت دو تیکه – کول انباری کف تخت و تخم مرغی ( سایز 90 سایز 100 و 120و 140)

کول انباری چاه
کول انباری چاه

کَوَل های مخصوص زهکشی ( کول کوره – کول قنات و کاریز ها ) ( بهترین کول برای زهکشی کول سایز 140 و120 و 100 تخم مرغی می باشد.)

کول تخت یا همان 2 تیکه انباری

کول تخت 2 تیکه
کول تخت 2 تیکه

و انواع کوَل در ارتفاع های مختلف 120 و 140 سانت و سازه سفارشی و..اشاره کرد ، کوَل های سفارشی در سایز و اندازه ها و شکل های متفاوت است و در ادامه با انواع کوَل بیشتر آشنا می شویم.

تولیدی کول چاه بتنی در کارگاه ، تولید شده از مرغوبترین ماسه از معادن شهریار و سیمان تیپ ۲ و تسمه های فلزی آهنی و کوَل میله و کوَل انباری شامل کولهای یک تیکه و دو تیکه ، کف تخت و تخم مرغی در تمامی ابعاد با کیفیت بالا آماده ارسال به تمام نقاط استان تهران و استان البرز.

نحوه کول گذاری چاه

کول گذاری میله چاه و کول گذاری انباری چاه طبق فیلم زیر انجام می گیرد.

کول گذاری چاه فاضلاب جذبی

طرز صحیح گفتاری زیر درست می باشد.

کَوَل چاه = kaval

شماره تماس جهت فروش کَوَل و کوَل گذاری چاه

tell: 0912-772-771-3

در صورت داشتن هر گونه سوال تماس بگیرید. ما همواره سعی کردیم به تمام سوالات متداول شما در انتهای این مقاله پاسخ دهیم.اما اگر سوالی داشتین در زمینه لوله بازکنی خوشحال می شویم با ما تماس بگیرید.یا در انتهای مقاله از قسمت نظرات سوال خود را بپرسید.

روش ساخت کول چاه

روش ساخت کَوَل چاه به این صورت است که میلگرد یا تسمه ها را در داخل قالب می ریزند و سپس ملات سیمان با عیار 300 را به درون قالب می ریزند و قالب گیری می کنند. پهنای بغل کَول 5 سانتی متر می باشد.

در کشور های پیشرفته از کوَل های بتنی با عیار استاندارد و در زیر فشار دستگاه تولید می شود و از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد.

کول گذاری چاه فاضلاب
کول گذاری چاه فاضلاب

در ساخت کول چرا از تسمه فلزی استفاده می شود؟

زیرا در هنگام بارگیری و نصب و سپس زمانی که کول در جای خود قرار می گیرد و نصب می شود این تسمه فلزی باعث می شود در صورت ترک احتمالی از جدا شدن کول و شکستن آن جلوگیری کند.

توجه نمایید کول را با استفاده از میلگرد نیز اسکلت بندی می کنند اما این مورد حتما باید سفارش داده شود و کول دارای میلگرد هزینه بالاتری دارد و جنس میلگرد از نوع حرارتی می باشد و باید توسط آهنگر برش داده شده و سپس خم شود و درون سازه قرار بگیرد.هزینه بالایی دارد و برای مکان های خاص استفاده می شود.

کول سیمانی چاه فاضلاب

قیمت کول چاه فاضلاب چگونه تعیین می گردد؟

قیمت کول چاه به ازای هر متر طول کَول تعیین می شود و معمولاً هر 1 متر کوَل به تعداد 4 عدد کوَل سایز 25 سانتی متر می باشد. قیمت کوَل ها نسبت به نوع کوَل و سایز و میزان کیفیت آن و نوع تسمه دار و میلگردی متفاوت می باشد.در ادامه با عوامل موثر بر قیمت کول توضیح داده ایم.

کول انباری چاه
کول انباری چاه

کول های سیمانی بسته به نوع آن که دارای میلگرد یا تسمه فلزی که در آن سبب مسلح شدن کول سیمانی شده است قابل تغییر می باشد قیمت ها بر اساس اینکه دارای تسمه فلزی یا میلگرد دار باشد متفاوت می باشد.

توجه کنید کول های سیمانی دارای میلگرد برای ساختمان های خانگی و مسکونی نمی باشد و برای مکان های خاص می باشد.بنابر این سعی کنید سازه مناسب خود را خریداری کنید و هزینه بابت کول سفارشی ندهید زیر کول میلگرد دار سفارشی می باشد و باید برای خرید سازه میلگرد دار از قبل سفارش بدهید و با پرداخت پیش فاکتور شروع به ساخت کول میلگرد دار کنیم.توجه نمایید میزان قیمت میلگرد بسیار تاثیر گذار می باشد.

چرا باید از کول سیمانی در چاه استفاده کنیم؟

یکی از دلایل استفاده از کوَل جلوگیری از ریزش چاه در آینده می باشد پس به این دقت کنید که استفاده از کوَل چاه خیال شما را برای ریزش انباری چاه و میله چاه راحت می کند. البته به این امر مهم دقت کنید که نحوه صحیح کوَل گذاری و پر کردن درست پشت کوَل و در مرحله آخر طوقه چینی درست و اصولی درب چاه تمام خطرات ریزش چاه را برای شما به صفر می رساند.

کول گذاری انبار چاه فاضلاب
کول گذاری انبار چاه فاضلاب

برای جلوگیری از ریزش چاه و در هنگام تعمیر چاه از کول میله و کول انباری چاه استفاده کنید.

در هنگامی که آب فاضلاب از دهانه چاه به انتهای میله می ریزد ممکن است به بدنه میله چاه پاشیده شود و موجب شسته شدن خاک میله و سپس ریزش میله چاه شود و کوَل های سیمانی از این کار جلوگیری می کند.

مورد دوم کوَل انباری می باشد انباری چاه ها مخروطی حفر می شود و در زمین هایی که خاک سقف انباری چاه سست و کاملاً ریزشی است از کوَل های مخصوص انباری استفاده می کنند.

کول گذاری چاه

کول گذاری عملی است که باعث استحکام چاه می شود و همچنین کول گذاری از ریزش میله چاه و همچنین از ریزش انباری چاه جلوگیری می کند.

کول گذاری چاه
کول گذاری چاه

بهترین زمان برای کول گذاری و نصب کول درون چاه در هنگام حفر چاه نو می باشد.

طریقه نصب کول چاه

خانه هایی که عمر چاه های آن بیشتر از 20 تا 25 سال است هر زمان ممکن است که چاه های آن خانه ریزش کند .عموماً چاه هایی که طوقه چاه ریزش کرده و یا میله آن ریزش کرده می توان آن را کاملاً تعمیر کرده و بازسازی کرد.حتی چاه هایی را که انباری چاه آنها ریزش کرده را می توان تعمیر کرد .
تعمیر کردن چاه ریزشی با استفاده از کوَل چاه فاضلاب امکان پذیر می باشد.

توجه نمایید در هنگام حفر چاه نو یا در هنگام حفر چاه جدید نیز می توانید با اجرای کول گذاری و نصب کوَل از ریزش چاه در آینده جلوگیری کنید.
و توجه نمایید که این عمل حتماً باید توسط متخصص مقنی چاه کن انجام شود.

نحوه کول گذاری میله چاه فاضلاب و چاه آب

کول گذاری میله چاه به این صورت است که ابتدا در انتهای میله دیواره ای مُستهکم با بلوک سیمانی 20 *40 همراه با ملات پر سیمان ساخته می شود و سپس کوَل میله با سایز استاندارد بر روی آن قرار می گیرد و پس از کوَل گذاری حتما باید پشت کوَل را تا 2 متری بالای بلوک ها با ملات سیمان پر بشود و بعد از 2 متر پشت کوَل ها را با خاک حفر شده چاه پر کرد.

کول چاه
کول چاه

نحوه کول گذاری انباری چاه فاضلاب

کول گذاری انباری چاه جذبی

کوَل گذاری انباری چاه به این صورت می باشد که ابتدا کوَل بادمی شکل ( مثلث شکل ) را در کف انباری به صورت ردیفی گذاشته و سپس بر روی آن کَول دیگر را قرار می دهیم تا به سقف انباره چاه بچسبد.

قیمت کول چاه فاضلاب

قیمت کَوَل چاه فاضلاب به ازای هر متر طول محاسبه می شود و نسبت به کیفیت و اسکلت داخل آن قیمت متفاوت می باشد. قیمت هر متر کول چاه بستگی به نوع و سایز آن متفاوت می باشد.کول انباری سایز90 با کوَل میله سایز 70 قیمت مشابه دارند و سایز های بالاتر قیمت متفاوت دارند.برای خواندن عوامل موثر بر قیمت کول به سایت مراجعه کنید.

نحوه کول گذاری چاه و جلوگیری از ریزش چاه

نحوه کول گذاری چاه به این صورت است که کوَل ها بر روی هم قرار می گیرد. در انباری چاه انبار باید به طوری حفر شود که کوَل به سقف انبار گیر بکند و مانع ریزش بشود. و در میله هم تا رسیدن به سطح زمین کوَل می گذارند.

قیمت کول گذاری چاه چقدر است؟

کول گذاری چاه عملی است که طی آن کول ها درون چاه میله و انباری چاه ها نصب می شود.و مانع جلوگیری از ریزش چاه می شود. و قیمت آن بستگی به نوع سایز کول و متراژ کَوَل گذاری کاملا متفاوت می باشد.(در صورتی که کول فقط در میله نصب شود دستمزد کول گذاری بالاتر می باشد.)

انواع کول چاه

انواع کوَل چاه عبارتند از کول های گرد میله و کبل های انباری و تخم مرغی و کول های بادومی و چند مورد دیگر که سفارشی می باشند و برای کارهای مخصوص دیگر به کار گرفته می شود.

انتخاب سایز مناسب کول برای کار خود را چگونه تعیین می شود ؟

– کول گرد مخصوص میله چاه ( کوَل میله چاه فاضلاب سایز استاندارد ۷۰ و میله چاه آب سایز 100 سانتی متر استاندارد می باشد )*
– کوَل بادمی نوک تیز ( سایز 120 مخصوص زهکشی و سایز 90 برای انباری چاه )*
– کَوَل تخم مرغی ( مخصوص زهکشی و نقب زنی سایز پیشنهادی 90 و 120 سانتی متر)*
– کوَل انباری چاه ( سایز 90 سایز 100 و 120 بستگی به نوع کاربرد متفاوت می باشد)*
– کََوَل های مخصوص زهکشی ( بهترین کول برای زهکشی کول سایز 120 و 100 تخم مرغی می باشد ولی می توان از کَوَل بادُمی نیز استفاده کرد.)*
– انواع کول های 2 تیکه
و انواع کَوَل در ارتفاع های مختلف 120 سانت و سازه سفارشی و..اشاره کرد ، کول های سفارشی در سایز و اندازه ها و شکل های مختلف است و این نوع کاربری شما است که نشان می دهد در کجا باید استفاده بشود.

روش ساخت کول چاه

بهترین روش ساخت کَوَل چاه استفاده از قالب است که تسمه های فلزی و یا میلگرد در دل کوَل قرار می گیرد و حکم اسکلت را برای کول دارد و سپس ملات سیمان درون آن می ریزد.

عوامل موثر بر قیمت کول چاه فاضلاب

قیمت کوَل چاه فاضلاب به ازای هر متر طول محاسبه می شود و نسبت به کیفیت و اسکلت داخل آن قیمت متفاوت می باشد.

نوع سیمان و میزان تاثیر سیمان بر قیمت کَوَل و سازه سیمانی

بیشترین تاثیر را بر روی کول سیمان می گذارد و نوع تیپ سیمان تاثیر گذار می باشد.و بهترین نوع تیپ سیمان تیپ 2 می باشد و ما در کارگاه تولید کول همواره از آن استفاده می کنیم.

سیمان تیپ 2 ساوه و تهران و بجنورد یکی از بهترین نوع سیمان می باشد.

میزان عیار کَوَل سیمانی عیار 250 می باشد البته عیار 350 نیز موجود می باشد.

نوع ماسه و تاثیر در قیمت سازه

ما در کارگاه تولید کول خود همواره از بهترین ماسه 2 بار شسته شده شهریار استفاده می کنیم.این نوع ماسه خیس در هنگام مخلوط شدن با سیمان و سپس خشک شدن کول دارای بالاترین چسبندگی در نوع کول می باشد.

آیا می توان کول را در کارگاه ساختمانی خودتان تولید کنید ؟

پاسخ این سوال خیر می باشد=> زیرا هزینه قالب کول و کارگر و مصالح و همچنین نیازمند یک فضا حدود 500 متر مربع زمین برای قالب گیری کول چاه می باشد.

انواع کول چاه

انواع کوَل چاه عبارتند از کوَل های گرد میله و کوَل های انباری و تخم مرغی و کوَل های بادومی و چند مورد دیگر که سفارشی می باشند و برای کارهای مخصوص دیگر به کار گرفته می شود.

انواع کول میلهانواع کول انباری
کول میله 60کول انباری 55*90
کول میله 70کول انباری 55*100
کول میله 80کول انباری 65*120 کف تخت ( بادمی )
کول میله 90کول انباری 80* 120 تخم مرغی
کول میله یه تیکه 100کول انباری 80* 140 بیضی یا تخم مرغی
کول میله دو تیکه 100
کول میله 110کول میله 140
کول میله 120کول میله 150
کول میله 130کول میله 160

کول میله چاه

کوَل میله چاه یک سازه گرد می باشد که سایز بین 60 تا 120 را دارا می باشد.و قطر 5 سانت هر 4 عدد کَول 25 سانت برابر با 1 یک متر محاسبه می شود.و درون میله چاه آب و فاضلاب گذاشته می شود و برای جلو گیری از نخاله و خاک چاه به انتهای آن مورد استفاده قرار می گیرد.

کول میله چاه
کول میله چاه

کول انباری چاه فاضلاب

کول انباری چاه فاضلاب سایزی بین 70 تا 140 را دارد و با قطر 5 سانت و هر 4 عدد کَوَل 25 سانت یک متر محاسبه می شود.معمولاَ برای چاه از کول 90 استفاده می شود.از این کول برای جلوگیری از ریزش بدنه و سقف انبار چاه فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد.

روش ساخت کول چاه

بهترین روش ساخت کوَل چاه استفاده از قالب است که تسمه های فلزی و یا میلگرد در دل کوَل قرار می گیرد و حکم اسکلت را برای کوَل دارد و سپس ملات سیمان درون آن می ریزد.

قیمت هر متر کول چاه

قیمت هر متر کوَل چاه بستگی به نوع و سایز آن متفاوت می باشد.کوَل انباری سایز90 با کوَل میله سایز 70 قیمت مشابه دارند و سایز های بالاتر قیمت متفاوت دارند

قالب کول چاه

قالب کوَل چاه دو قسمت است که در درون یکدیگر قرار می گیرند و و بین دو قالب ملات سیمان ریخته می شود.

قیمت کول سیمانی چاه

قیمت کَول سیمانی چاه در ایران چون تمام کوَل ها با ملات سیمان ساخته می شود قیمت چندان متفاوتی ندارند و سایز کَوَل به دلیل مصالح به کار رفته تعیین کننده بر قیمت می باشد.

قیمت کول گذاری چاه

دستمزد کول گذاری

قیمت و دستمزد کول گذاری چاه انباری با چاه میله متفاوت می باشد و متراژی که باید کوَل گذاری شود بسیار تاثیر گذار در قیمت کوَل گذاری دارد.

کَوَل گذاری چاه

کول گذاری چاه عملی است که طی آن کوَل ها درون چاه میله و انباری چاه ها نسب می شود.و مانع جلوگیری از ریزش چاه می شود.

اندازه کوَل چاه

اندازه کوَل استاندارد برای چاه های فاضلاب عبارتند از: کول انباری سایز 90 و کول میله سایز 70،،البته توجه کنید که کوَل میله در سایز 60 – 70 – 80 – 90 و بالاتر موجود می باشد و همچنین کوَل انباری برای سایز های 70 – 90 – 100 و 120 و … وجود دارد

کوَل چاه

کوَل چاه درون چاه ها قرار می گیرد و مانع از ریزش چاه و خطرات آن می شود.و یک سازه سیمانی می باشد.

کوَل چاه فاضلاب

کوَل استاندارد برای چاه فاضلاب سایز 70 میله و برای کوَل انباری چاه 90 می باشد.

کوَل انباری چاه

کوَل انباری چاه برای جلو گیری از سقف انباری مورد استفاده قرار می گیرد.

کول سیمانی چاه

در کشور های پیشرفته کوَل چاه با استفاده از بتن و تحت فشار درست می شود اما در ایران به دلیل هزینه بر بودن و رعایت نکردن استاندارد در حفر چاه و … از کَوَل سیمانی چاه استفاده می کنند.

کول چاه فاضلاب
کول چاه فاضلاب

نحوه کَول گذاری چاه

نحوه کول گذاری چاه به این صورت است که کوَل ها بر روی هم قرار می گیرد. در انباری چاه انبار باید به طوری حفر شود که کوَل به سقف انبار گیر بکند و مانع ریزش بشود. و در میله هم تا رسیدن به سطح زمین کوَل می گذارند

اجرای کول چینی چاه

اجرای کوَل چینی امری است که اگر توسط تخصص مقنی چاه کن انجام نشود موجب خسارت بسیار زیادی حتی در مواردی باعث خسارت 3 برابری برای تعمیر کوَل چاه می شود.

قیمت کَول چاه

برای دریافت قیمت کوَل چاه با ما تماس بگیرید بهترین جنس و کیفیت را ارزان از ما بخواهید.

سوالات متداول درباره کول چاه

کول چاه فاضلاب
کول چاه فاضلاب

چرا قیمت کول ها در هر کارگاه تولیدی متفاوت است ؟

کارگاه هایی که کول ارزان می فروشند از مصالح استفاده شده مانند سیمان کمتر و موارد بسیار دیگری از جمله کولهای با تسمه پلاستیکی و… استفاده می نمایند. حتماً این را در نظر بگیرید که قیمت ارزان بی دلیل نیست و مصالح و کیفیت کمتری برخوردار است زیرا قیمت مصالح در همه جا یکی و قیمت آن را کارخانه ها تولید کنند مصالح تعیین می کنند.

کول چاه ارزان چگونه قیمت گذاری می شود ؟

بر اساس مصالح مصرفی و کیفیت ساخت آن متفاوت می باشد به طور مثال کولی که از سیمان کمتری برخوردار باشد با کولی که سیمان بیشتر در ساخت آن مصرف شده قیمت متفاوت دارد.

**ما همواره از بهترین کول با مصالح مرغوب استفاده می کنیم.**

کول ها چگونه و با چه ماشینی به محل کار مورد نظر ارسال می شود؟

متراژ کول خریداری شده اگر کم باشد و بارش اندازه نیسان باشد می توان با نیسان آن را حمل کرد ولی معمولاً به وسیله خاور حمل می شود.

کول های مختلف از جمله کول بزرگ سایز 120 و 140 به وسیله خاور دارای اتاق بغل بازشو حمل می گردد تا برای تخلیه بار راحت تر بتوان بار را خالی کرد.و همچنین آسیبی به بار وارد نشود و موجب شکستگی کول ها نگردد.

کرایه حمل بار توسط خاوربغل بازشو به صورت نقدی و در هنگام تخلیه بار باید به راننده داده شود.

بار گیری یا تخلیه بار کول چاه به عهده کدام طرف است ؟

بارگیری تمامی کولها رایگان می باشد و وظیفه بارگیری توسط کارگران در کارگاه توسط کارگر های وارد به کار همه روزه بارگیری انجام می شود
و اما تخلیه بار به عهدی فرد خریدار می باشد.اما در صورتی که فرد خریدار نیروی کارگر برای این کار را نداشته باشد. طبق توافق از قبل و مبلغ توافق شده کارگران را برای تخلیه بار را به همراه می آورد.

توجه شود که تخلیه بار باید توسط کارگران وارد انجام شود تا آسیبی به کول در هنگام تخلیه بار وارد نشود و معمولاً کارگر ها و متخصص های چاه کن به این کار وارد بوده و بار را به راحتی تخلیه می کنند.

ارائه فاکتور به چه صورت است؟

آیا شما از فاکتور رسمی برای فروش کول چاه استفاده می کنید؟

پاسخ این سوال: بله می باشد.ما در تمام فروش کول های خود از فاکتور رسمی استفاده می کنیم. و پس از خرید شما یک فاکتور با نام شما و مهر کارگاه سربرگ دار به شما داده می شود.

در هر خاور چند متر کول بارگیری می شود ؟

در هر خاور برای کول انباری سایز 90 که امروزه درون چاه قرار می گیرد حدوداً چیزی بین19 تا 24 متر جای می گیرد.و کول میله سایز 80 و 70 و 60 هم همچنین این متراژ 20 تا 24 متر جای می گیرد.


ثبت دیدگاه شما

guest

19 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mehdi
Mehdi
3 years ago

سلام قیمت کول انباری چاه چنده؟

مقدم
مقدم
3 years ago

کول سایز ۸۰ هر دونه چقدر قیمت داره.

تخلیه چاه
Admin
3 years ago
پاسخ به  مقدم

لطفا تماس بگیرید.چون با درج قیمت در نظرات ممکن است با بالا تر رفتن قیمت نشود قیمت را تغییر داد.

Isvand
Isvand
3 years ago

قیمت کول گذاری چقدر هست.‌؟

تخلیه چاه
Admin
3 years ago
پاسخ به  Isvand

لطفا تماس بگیرید قیمت کول گذاری چاه آب یا چاه فاضلاب متفاوت می باشد و همچنین سایز کول ، و اینکه کول فقط باید در میله گذاشته شود و یا هم در میله و انباری چاه

Khosro
Khosro
3 years ago

سلام کول چاه شما چند تا تسمه داره؟

تخلیه چاه
Admin
3 years ago
پاسخ به  Khosro

سلام کول سیمانی دارای دو عدد تسمه میباشد.و به آن کول ۲ تسمه می گویند.اما کول ها با سایز های بالای ۱۴۰ باید حتما از میلگرد استفاده شود.

مرادی
مرادی
3 years ago

کبل چاه تخم مرغی فرقش با کف تخت چیه.؟

تخلیه چاه
Admin
3 years ago
پاسخ به  مرادی

کول های تخم مرغی دارای عرض داخلی 75 تا 80 هستند و کف آنها کمی نیم دایره می باشد و کول تخت دارای کف صاف و عرض 55 تا 60 هستند.

معصوم قهرمان زاده
معصوم قهرمان زاده
2 years ago

باسلام می خواهیم نسبت به مرمت وبازسازی قنات اقدام نماییم کدوم کول بهتره؟وهزینه هر کول چقدره؟

تخلیه چاه
Admin
2 years ago

سلام بستگی به اندازه قنات داره لطفا اول طول و عرض قنات رو اعلام کنید.

مریم مریمی
مریم مریمی
1 year ago

سلام کول مناسب برای چاه ریزشی4متری کدومه؟برای کول چاه منزل مسکونی ایاتسمه لازمه؟یامیلگرد؟اگ تسمه یامیلگردنداشته باش مشکلی داره؟

تخلیه چاه
Admin
1 year ago
پاسخ به  مریم مریمی

مشکل داره حداقل از تسمه دار استفاده کنید.

مهدی
مهدی
1 year ago

سلام و عرض ادب میخواستم بدونم چاه فاضلاب با عمر ۷۰ سال قابلیت خودشو ازدست داده و باید چاه جدید کند؟؟
و خطر جانی و ریزش را دارد؟؟؟

مهدی
مهدی
1 year ago

آیا چاه فاضلابی که ریزش کرده و عمر چاه ۷۰ سال قابل بازسازی است؟؟؟

تخلیه چاه
Admin
1 year ago
پاسخ به  مهدی

سلام اگر ریزش شدید نباشد بله می‌شود کاملا بازسازی کرد.



تاریخ ارسال : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram