آخرین مقالات

علت قطع نشدن آب سیفون توالت فرنگی

قطع نشدن آب سیفون توالت فرنگی یکی از مواردی است که در اکثر واحد های مسکونی و تجاری ایجاد می شود. این مورد دلایل مختلفی دارد. برای بررسی علت قطع نشدن آب سیفون توالت فرنگی با ما همراه باشید.

منظور از قطع نشدن آب سیفون توالت فرنگی چیست؟

یکی از ایرادات رایج در توالت فرنگی ها، نشت آب از فلاش تانک توالت فرنگی است که دچار قطعی نمی شود. در نتیجه به صورت مکرر آب منتقل می شود. این ایراد دلایل مختلفی داشته که باید قسمت های مختلف توالت ازجمله واشر های لاستیکی، فلوتر، اتصالات پلاستیکی و غیره بررسی شود تا اقدام به تعمیر توالت فرنگی نمایید.

منظور از قطع نشدن آب سیفون توالت فرنگی چیست؟

مراحل بررسی و تعمیر عدم قطعی آب سیفون توالت فرنگی

  • بررسی شناور فلاش تانگ

اول برای رفع ایراد باید شناور یا فلوتر دستگاه را بررسی نمایید. این قطعه برای قطع آب مورد استفاده قرار می گیرد. شناور در قسمت بالایی آب قرار گرفته و اگر به محل مورد نظر برسد، دستور قطعی آب ارسال می شود. اگر آب به مقدار کافی در فلش تانک باقی نمی ماند، فلوتر یا شناور دستوری برای قطعی آب نمی‌ تواند ارسال نمایند و باعث جریان آب می شود.

  • رفع ایراد شناور

برای حل عدم کارکرد صحیح شناور باید شیر آب را از فلکه بسته و به نوع کار کرده شناور توجه نمایید. شناور را در جهتی حرکت دهید که آب به صورت کامل در مخزن پر شود. اگر شناور به درستی در داخل مخزن کار نکرد، باید به فکر تعویض شناور باشید. در نظر داشته باشید انتشار بو های نامطبوع از سرویس بهداشتی ممکن است اختلالی در روند کار کرد فلش تانک داشته باشد. برای حل این مشکل می توانید به مجموعه سایت تخلیه چاه مراجعه کرده و اقدام به تشخیص و رفع این ایراد نمایید.

اگر قصد لوله بازکنی، حفر چاه، تخلیه چاه، رفع بوی فاضلاب، رفع نم حمام و زهکشی با قیمت ای مقرون به صرفه را دارید، یکی از بهترین مجموعه سایت تخلیه چاه در ایران است.

مراحل بررسی و تعمیر عدم قطعی آب سیفون توالت فرنگی

  • بررسی واشر های دستگاه

یکی از مواردی که تعمیرکاران یا اشخاص به آن توجه ندارند، خرابی واشر ها است و باید برای حل این مشکل دستگاه کاملا باز شده و تمامی واشر های دستگاه را بررسی نمایید.

در نظر داشته باشید بررسی واشر ها کار پیچیده‌ای نبوده و فقط باید  شل شدگی تمامی واشر ها و پیچ های سیستم را بررسی نمایید. در صورت خرابی واشر ها می توانید اقدام به تعویض آن نمایید.

  • بررسی اتصالات پلاستیکی توالت

تمامی توالت های فرنگی دارای یک سری قطعه های پلاستیکی بوده که در مقابل رطوبت و آب مقاومت بالایی دارد. با توجه به این که دائماً در حال ارتباط با آب است، پس از مدتی دچار ایراد یا خرابی می شوند. در نتیجه باعث می‌ شود مهره ها در در جای خود صحیح واقع نشود.

در نتیجه باید تمامی اتصالات پلاستیکی را بررسی و ترمیم نمایید. اگر شکستگی وجود داشته باشد، تعویض کنید. در نظر داشته باشید که یکی از مجموعه های معتبر در زمینه تخلیه چاه، حفر چاه، لوله بازکنی، تشخیص ترکیدگی لوله، لایروبی، رفع بوی فاضلاب و غیر، مجموعه تخلیه سایت چاه بوده که می توانید با تماس اقدام به حل مشکل خود نمایید.

  • بررسی و تعمیرات کلی

در زمان بررسی و باز کردن دستگاه حتما به قسمت شناور یا فلش تانک دستگاه توجه نمایید که عامل اصلی عدم قطع اتصال در سیستم خواهد بود. پس می توانید واشر سیستم را تعویض یا تنظیم نمایید. گیر کردن شناور، عدم اتصالات صحیح از جمله دلایل قطع نشدن آب سیفون توالت فرنگی محسوب می شود. اگر سوالی در مورد موارد بررسی شده دارید، می توانید به سایت تخلیه چاه مراجعه نمایید.

جمع بندی

بحث امروز ما در مورد علت قطع نشدن آب سیفون توالت فرنگی بود. در این بخش به مراحل بررسی و آموزش تعمیر آب سیفون توالت فرنگی پرداختیم. می توانید با روش های ذکر شده اقدام به حل این مشکل نمایید.

اگر قصد تعمیرات تخصصی توالت فرنگی را دارید، می توانید با کارشناسان فنی سایت تخلیه چاه در ارتباط بوده و برای فعالیت های مشابه مانند تخلیه چاه، حفر چاه، لوله بازکنی، تشخیص ترکیدگی لوله ها و غیره به این سایت مراجعه نمایید.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram