آخرین مقالات

نحوه ی استفاده از توالت فرنگی

 

همانطور که می دانید توالت فرنگی در فرهنگ ما ایرانی ها رواج یافته است. بنابراین نحوه استفاده از توالت فرنگی یکی از دغدغه های اصلی مردم به ویژه در توالت های عمومی می باشد. اگر قصد استفاده از توالت های فرنگی را دارید دیگر نگران نباشید به راحتی می توانید مقاله نحوه ی استفاده از توالت فرنگی را در سایت تخلیه چاه دنبال کنید.

و نکته دیگر اینکه اگر به دلیل بیماری های مختلف مجبور به استفاده از توالت فرنگی هستید. حتما با ما همراه باشید تا نحوه استفاده و نشستن روی توالت را یاد بگیرید.

 

نحوه استفاده از توالت فرنگی

اگر می خواهید از توالت فرنگی استفاده کنید بهتر است بدانید. ما در این بخش نحوه ی استفاده از توالت فرنگی را به اختصار برای شما شرح داده ایم:

نحوه ی استفاده از توالت فرنگی

  1. ابتدا صندلی خود را با دستمال کاغذی تمیز کنید.
  2. قبل از نشستن روی کاسه توالت، از روکش مخصوص یا حوله کاغذی استفاده کنید.
  3. سپس شلوار خود را تا زانو پایین بیاورید. و پاهای خود را کمی باز کنید.
  4. سپس روی توالت بنشینید و پشتتان به کاسه باشد.
  5. هنگام استفاده از توالت، بهتر است با زاویه 90 درجه ننشینید. و کمی به جلو خم شوید تا روده ها راحت تر تخلیه شوند.

 

نکات مهم در نحوه استفاده از توالت

اولین قدم مهمی که جهت استفاده توالت فرنگی لازم است تا بدانید این است. که محیط اطراف مورد نظر خود را بشناسید. تا امکانات مورد نیاز برای شما فراهم باشد. این اولین مبحث در نحوه استفاده از توالت فرنگی است. زیرا الزامات استفاده از توالت فرنگی بسیار مهم است. برای استفاده کردن از توالت به دستمال کاغذی و مایع نیاز دارید. و از همه مهمتر قبل از استفاده سیفون توالت فرنگی را چک کنید. تا مشکلی پیش نیاید بنابراین این موارد در نحوه استفاده از توالت مهم هستند.

 

 

 

نحوه صحیح نشستن روی توالت فرنگی و استفاده از آن

شاید برایتان سوال باشد که آیا به این موضوع فکر کرده اید که چطوری روی توالت بنشینید؟ نحوه صحیح نشستن روی توالت فرنگی یکی از مهم ترین نکات در استفاده از توالت فرنگی است عدم توجه به نحوه نشستن در توالت می تواند برای بدن شما مشکلاتی ایجاد کند.

اما این روش استفاده از توالت فرنگی نیست نحوه درست نشستن روی توالت فرنگی باید 35″ درجه” باشد و بهتر است هنگام نشستن روی آن یک چهارپایه سبک زیر پای خود قرار دهید و کمی به سمت جلو خم شوید تا بدن در زاویه 35 درجه قرار گیرد که به بدن شما آسیبی نمی رساند.

 

نحوه استفاده از توالت هنگام تمیز کردن خود

امروزه بیشتر توالت ها دارای قابلیت خود بسته شدنی هستند که با استفاده از این دستگیره به مقدار لازم آب وارد قسمت شستشو می شود و اگر توالت فرنگی شما این قابلیت را ندارد، از شلنگ برای شستشوی آن استفاده کنید اگر دوست دارید، خودتان را با آب کم فشار بشویید در نهایت با دستمال خشک کنید اما اگر هیچ یک از موارد بالا در دسترس نیست، می توانید خود را با دستمال کاغذی یا دستمال مرطوب تمیز کنید و در اسرع وقت به دستشویی بروید این یک راه راحت برای استفاده از توالت است.

 

نشستن روی توالت فرنگی

همانطور که می دانید برخی از افراد هنگام استفاده از توالت فرنگی متاسفانه به نوع نشستن خود توجه نمی کنند و این یک مسئله بسیار مهم است و هممچنین نحوه قرار گرفتن شما روی توالت فرنگی بسیار مهم است زیرا اگر به درستی روی آن قرار نگیرید دچار مشکلاتی مانند یبوست، بواسیر، مشکلات روده بزرگ، عفونت ادراری و مشکلات لگنی می شوید بنابراین در گذشت زمان استفاده از توالت فرنگی به جلوگیری از چنین مشکلاتی کمک می کند.

نحوه ی استفاده از توالت فرنگی

و به این موضوع دقت داشته باشید که به هیچ دلیلی با زاویه 90 درجه روی توالت ننشینید زیرا در این صورت دچار مشکل می شوید و به مرور زمان باعث بروز بیماری های مختلفی می شود زاویه پاهای شما باید حدود 35 یا 45 درجه باشد برای نشستن روی توالت این مراحل را دنبال کنید:

  • روی صندلی های توالت فرنگی طوری قرار بگیرید که زانوها بالا تر از باسن باشد.
  • می توانید دست هایتان را روی رانتان قرار دهید.
  • هنگام خم شدن به جلو، مطمئن شوید که ستون فقرات شما صاف است.
  • به شکم خود کمی برآمدگی بدهید.

نحوه ی استفاده از توالت فرنگی

در صورت ایجاد مشکل برای توالت فرنگی شما و نیاز به لوله باکنی می توانید با کارشناسان تخلیه چاه تماس بگیرید.

 

سخن آخر

ما در این مقاله سعی کردیم به اختصار با وجود محدودیت ها نحوه ی استفاده از توالت فرنگی را توضیح دهیم. افرادی هستند که به علت زانو درد و … امکان استفاده از توالت ایرانی را ندارند. و چون آموزش های لازم برای نحوه ی استفاده از توالت فرنگی ندارند. دچار سردرگمی می شوند. شما در صورت نیاز به نصب و حل گرفتگی توالت فرنگی و مشکلات پرامون آن می توانید به کارشناسان تخیله چاه تماس بگیرید.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۹ فروردین ۱۴۰۲
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram