آخرین مقالات

رفع بوی بد توالت

یکی از آزاردهنده ترین موارد که همه ما در ساختمان‌هایمان تجربه کرده ایم، بوی بد چاه توالت است. شاید از اسپری‌های خوشبو کننده استفاده کرده باشید. و یا اینکه روش‌های مختلفی مانند بوگیرها و مواردی از این قبیل را انجام داده باشید ولی هنوز بوی بد توالت شما را آزار دهد. به همین منظور برای رفع این مشکل قصد داریم. شما عزیزان را با راهکارهای کاربردی و موثر برای رفع بوی بد توالت ساختمان بیشتر آشنا کینم. و شما عزیزان را در این خصوص راهنمایی کنیم. پس اگر شما هم از بوی بد توالت ساختمان خود رنج می‌برید و نمی توانید این مشکل مهم را را رفع کنید. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا شما عزیزان را به بهتری راهکارهای رفع بوی بد توالت ساختمان بیشتر آشنا کنیم.

دلیل بوی بد توالت ساختمان چیست؟

رفع بوی بد توالت

بوی بد توالت ساختمان می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله آنها می‌توان به گازهای سپتیک، وجود فضولات در گلویی‌های لوله فاضلاب، عدم وجود آب در گلویی لوله فاضلاب، فرسوده شدن لوله‌ها، گیر کردن مواد غذایی در درون فاضلاب و فاسد شدن آن و مواردی از این قبیل اشاره داشت. تمامی این موارد می‌تواند شما عزیزان را آزارداده و باعث بروز مشکلات بسیار زیادی برای شما شود. به همین منظور در ادامه بهترین روش‌های رفع بوی بد توالت ساختمان را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد.

بهترین روش‌های رفع بوی بد توالت ساختمان

رفع بوی بد توالت

برای اینکه بوی بد توالت را از بین ببرید راه‌های بسیار زیادی وجود دارد. در ادامه به برخی از این راهکارها اشاره خواهیم کرد. این روش‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

سرکه و جوش شیرین یک راهکار قطعی برای رفع بوی بد توالت

ترکیب کردن دو ماده‌ی سرکه و جوش شرین می‌تواند بوی بد فاضلاب و توالت را  از بین ببرد. و یکی از راهکارهای مناسب برای حل مشکل شما باشد. برای اینکار کافیست در ابتدا مقداری سرکه سفید صنعتی تقطیری و کمی جوش شیرین را با یکدیگر ترکیب کنید. سپس محلول حاصل از این دو مورد را به آرامی و بدون آب داخل چاه توالت بریزید. سیفون را به هیچ وجه نکشید. بعد از چند ساعت که این کار را انجام دادید. با آب داغ فراوان داخل چاه دستشویی را بشویید و آب را به داخل چاه بریزید.

این فرآیند را تا زمان رفع بوی بد توالت تکرار کنید. و اگر باز هم بوی بد فاضلاب از بین نرفت دلیل آن جرم‌های شدید و کثیفی‌ها بسیار زیاد در دورن لوله‌ها هستند. در این صورت نیاز به کارشناسان این کار و کارشناسان تخلیه چاه دارید. تا شما عزیزان را در زمینه رفع بوی بد دستشویی یاری کرده و مشکل شما را در سریع ترین زمان رفع کنند. به همین منظور می‌توانید با کارشناسان ما در سایت تخلیه چاه در ارتباط باشید.

ترکیب آبلیمو، جوش شیرین و نمک

برای استفاده از این ترکیب که حالت اسیدی داشته و بوی بد توالت را از بین می‌برد. نمک و جوش شیرین را باهم مخلوط کنید و درون لوله بریزید. پس از آن حدود 30 دقیقه باید صبر کنید. در ادامه نیز محلول ریخته شده را آبکشی نمایید تا باکتری‌های موجود از لوله‌ها تمیز شوند. در نهایت آب لیمو را درون چاه بریزید تا بوی بد فاضلاب ازبین برود. این کار یک روش قطعی برای رفع بوی بد توالت ساختمان‌های مسکونی و اداری است. استفاده از این روش را می‌توانید برای چند بار تکرار کنید تا از رفع کامل بوی بد چاه توالت مطمئن شوید. همچنین می‌توانید در ادامه پس از انجام این کار از عود عطرهای خوشبو کننده محیط نیز در داخل توالت استفاده کرده تا بوی بد به صورت کامل از بین رفته و بوی مطبوع جای این بو را بگیرد.

جمع بندی

در این مقاله از سایت تخلیه چاه به بررسی راهکارهای عملی در رفع بوی بد توالت پرداختیم. و شیوه‌های مختلف انجام این کار را برای شما عزیزان شرح دادیم. امید است که با بکارگیری این روش‌ها مشکلات شما در این خصوص رفع شود. اگر برای بازکردن چاه توالت و رفع مشکلات گرفتگی چاه و تخلیه چاه نیاز به نیروی کارشناس و یا مشاوره دارید می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما در سایت تخلیه چاه در تماس باشید. همکاران ما پاسخگوی شما عزیزان هستند. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

 


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram