آخرین مقالات

لایروبی سیستم تصفیه خانه فاضلاب

حله    حله دومساخت تصفیه خانه فاضلاب در هر شهری از اهمیت بالایی در سلامتی شهر و جامعه برخوردار است. در صورتی که قصد اطلاع از روش های لایروبی سیستم تصفیه خانه فاضلاب دارید، با ما همراه باشید.

تصفیه خانه های فاضلاب برای تصفیه آب های مصارف خاصی طراحی می شود و زمانی که آب کیفیت خود را از دست بدهد، دچار آلودگی شده و این آلودگی باعث ایجاد زیان های زیست محیطی می شود.

هدف از ساخت تصفیه خانه چیست

تصفیه خانه به منظور حذف مواد معلق و شناور در آب طراحی می‌ شود که قابل شکستن مواد آلی بوده که امکان تجزیه بیولوژیکی را فراهم می‌کند. مواد سمی حذف شده باعث ایجاد شرایط بهداشتی برای زندگی مردم می شود. علاوه بر پاکیزه نگه داشتن محیط زیست و استفاده مجدد از فاضلاب نیز از دیگر اهداف ساخت تصفیه خانه فاضلاب است.

هدف از ساخت تصفیه خانه چیست

فاکتور های مهم در لایروبی سیستم تصفیه خانه فاضلاب

تصفیه فاضلاب در واقع تصفیه آب مصرفی در محیط های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و سازمان ها بوده و دارای مواد آلی است. در فاضلاب های صنعتی مواد آلاینده شیمیایی و فلزات سنگین بیشتری استفاده می شود. در زمان لایروبی سیستم تصفیه خانه فاضلاب باید به مقدار فاضلاب ورودی نوع فاضلاب کیفیت پساب خروجی توجه نمایید.

عملیات لایروبی فاضلاب

لایروبی چاه فاضلاب در واقع عملیاتی است که تمام گل‌ و لای لجن و اجسامی که دچار ته نشینی شده، خارج می شود. مجاری و بستر آب فاضلاب برای عبور و ورود فاضلاب دیگر بازگشایی می شود. هدف از آن سلامتی و تجدید محیط زیست بوده و باعث پاکی هوا و زندگی سالم شهروندان مخصوصاً در شهرهای بزرگ می شود. با استفاده از لایروبی چاه فاضلاب و تصفیه خانه ها می توانید از بوی بد و تجمع حشرات و موش ها در مراکز تجاری، اداری و مسکونی جلوگیری نمایید.

عملیات لایروبی فاضلاب

لایروبی سیستم تصفیه خانه فاضلاب تهران

لایروبی تصفیه خانه ها یکی از فعالیت های تخصصی بوده که توسط تجهیزات بزرگ و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. امکان تصفیه و لایروبی چاه توسط شرکت تخلیه چاه امکان پذیر است. در صورت تمایل می توانند اکیپ مجرب و با تجربه برای لایروبی سیستم تصفیه خانه فاضلاب مد نظر ارسال شود.

منشا فاضلاب خانگی

فاضلاب انواع واحد های مسکونی، تجاری به غیر از فاضلاب مراکز صنعتی به عنوان فاضلاب خانگی شناخته می شود. این فاضلاب را با نام فاضلاب انسانی نیز می شناسیم که باقی مانده از آب حمام سرویس بهداشتی، شستشوی لباس و فعالیت هایی نظیر آن است.

فاضلاب صنعتی

در فاضلاب های صنعتی باقیمانده مصرف آب مراکز صنعتی بوده و با توجه به محل و نوع فاضلاب دارای مقدار زیادی از مواد سنگین مانند فلزات و غیره است. فاضلاب های صنعتی با فاضلاب های خانگی روش تصفیه متفاوتی دارند.

جهت تصفیه آب فاضلاب، لوله بازکنی، تشخیص ترکیدگی لوله، رفع بوی فاضلاب، تخلیه چاه و غیره به سایت تخلیه چاه مراجعه نمایید. امکان تخلیه چاه در شهر تهران و شهر های اطراف امکان پذیر بوده و می توانید از خدمات لوله بازکنی مجموعه نیز استفاده نمایید.

سایر فاضلاب ها

فاضلاب های دیگری نیز وجود دارد که می توانیم به انواع فاضلاب های کشاورزی، انواع سموم و کود شیمیایی اشاره نماییم. سیلاب ‌ها نوع دیگری از روش های تصفیه محسوب می شود که باید در دسته بندی های جداگانه ای معرفی کرد.

فاضلاب ها به صورت عمده دارای جامدات محلول، جامدات معلق و جامدات ته‌ نشین شده است و با توجه به مشخصه های فیزیکی فاضلاب می‌ توانید درجه اسیدی و چگالی آن را تشخیص دهید.

مراحل لایروبی سیستم تصفیه خانه فاضلاب

لایروبی تصفیه خانه فاضلاب در در چند مرحله انجام می شود. مرحله اول تصفیه اولیه و مقدماتی انجام می شود که شامل تصفیه فیزیکی، آشغال گیری و ته نشینی اولیه است. تصفیه ثانویه یا تصفیه بیولوژیکی فاضلاب در مرحله دوم انجام می شود. در این مرحله می توانیم به هوادهی و استفاده از باکتری ها برای تصفیه اشاره نماییم. توجه نمایید که در مرحله دوم نیاز به انرژی و هزینه بیشتری خواهد داشت. در مرحله سوم تصفیه پیشرفته انجام می شود و آب فاضلاب تبدیل به آب زلال شده و از مسیر های ماسه ای عبور داده می شود.

جمع بندی

برای اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات سایت تخلیه چاه مانند لایروبی، رفع بوی فاضلاب، لوله بازکنی تشخیص ترکیدگی لوله و غیره به سایت تخلیه چاه مراجعه کرده و با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram