آخرین مقالات

رفع بوی بد چاه فاضلاب

رفع بوی بد چاه فاضلاب توالت فرنگی و ایرانی در منزل و ساختمان ، کار سختی نیست اگر با ساختار لوله ساختمان و دلایل عمده این بوی بد، آشنا باشید. بوی بد فاضلاب ناشی از گازهای فاضلابی سولفید هیدروژن و متان است که علاوه بر بوی ناخوشایند، برای سلامتی هم خطرناک می باشند.در ادامه در رابطه با دفع بو بد فاضلاب و رفع بوی فاضلاب چاه و یا آشپزخانه توضیح می دهیم.

با کمک گرفتن از لوله کش و چاه بازکن متخصص و کارکشته ، می توان در شناسایی دلیل و مکان اصلی نشت گاز های فاضلاب دقیق و سریع عمل کرد. هرچند اغلب به وسیله لوله باز کن های معمولی و خانگی، رفع بوی بد فاضلاب توالت منزل و ساختمان و آشپزخانه که عمدتا ناشی از گرفتگی لوله ها می باشد.

رفع بوی بد فاضلاب
رفع بوی بد فاضلاب

بوی بد فاضلاب توالت درمان قطعی بوی فاضلاب و علت بوی بد لوله های آشپزخانه و رَفع بوی بد توالت ایرانی و فرنگی در آپارتمان رَفع بوی بد سرویس بهداشتی علت بوی فاضلاب در آپارتمان علت نشت بو فاضلاب مضرات بوی فاضلاب همگی قابل رفع هستند

رفع بوی بد فاضلاب ساختمان

تقاضا برای {رفع بوی بد فاضلاب} علت اصلی تماس آپارتمان نشینان با متخصصین لوله کشی و لوله بازکن است.

شماره تماس : 09127727713
0912-772-771-3

برای رفع بوی بد فاضلاب در منزل ، چه باید کرد؟

تلاش برای رفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه در منزل ، معمولا مشکل اصلی اکثر شهرنشینان به خصوص ساکنین آپارتمان ها است که باعث شده در هنگام مراجعه به مراکز لوله باز کنی، درخواست بررسی برای رفع بوی بد درساختمان بیشتر از همه موارد دیگر، مطرح شود. به علت زیاد بودن تعداد افراد ساکن نسبت به فضای سکونت و استفاده همه آنها از لوله ها و مسیرهای فاضلابی مشترک در آپارتمان ها، باعث تشدید این گونه مشکلات تاسیساتی شده است. اما آیا تمهیدات خانگی برای پیشگیری و رفعِ بوی بد در منازل کافی است؟

رفع بوی بد فاضلاب در منزل
رفع بوی بد فاضلاب در منزل

ترک و شکستگی های لوله ها موجب نشت گاز فاضلاب می شود.

نحوه دفع بوی بد لوله فاضلاب در آشپزخانه

معمولا بوی بد فاضلاب آشپزخانه از طریق چاه سینک ظرفشویی – و یا در صورت وجود از طریق چاه کف آشپزخانه – رخ می دهد. که علت عمده آن، نامناسب بودن سیستم  لوله کشی سینک و ماندن پسماندهای غذایی و جرم در دیواره ها و گلویی چاه ( محل اتصال لوله سیفون زیر سینگ به مجرای خروجی ) است. برای دفع این مشکل نیاز است که لوله ها توسط متخصصین لوله باز کنی و تخلیه چاه، بازشده و بررسی تمیز گردد. اغلب این روش برای دفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه کافی است. اما گاهی نشت بوی بد، به علت افزایش بیش از حد گاز فاضلاب است. نشت گاز فاضلاب می تواند به خاطر وجود نشت، شکستگی،  معیوب بودن محل اتصال لوله ها با یکدیگر و یا زاویه غلط اتصالات آن ها باشد.

رفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه
رفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه

حل مشکل بوی چاه فاضلاب در توالت فرنگی به چه صورت می باشد؟

حل مشکل بوی چاه فاضلاب در توالت فرنگی اغلب پایین آمدن سطح آب داخل سیفون چاه توالت فرنگی که مانع اصلی خروج و نشت گاز های فاضلاب از چاه است، علت اصلی بوی بد فاضلاب توالت فرنگی می باشد.

اطمینان از وجود آب کافی و سطح مناسب آن در سیفون چاه توالت، استفاده منظم از سیفون برای تخلیه آب مانده در لوله و نیز بستن درپوش توالت فرنگی می تواند در از بین بوی فاضلاب، موثر باشد. در صورتی که رفع بوی فاضلاب توالت فرنگی به این شیوه ممکن نشد، باید جهت عیب یابی و رفع آن، با لوله باز کن حرفه ای تماس بگیرید.

رفع بوی بد چاه فاضلاب در توالت ایرانی

رفع بوی بد فاضلاب در توالت ایرانی این پدیده می تواند به دلیل کج نصب شدن لوله سیفون، یا نقص اتصال سیفون به لوله ونت، یا مشکل در اتصالات سایر لوله های زیر سنگ، نقص و عدم رعایت اصول درست در لوله کشی ساختمان و یا گرفتگی چاه باشد.

برای دفع بوی فاضلاب در توالت ایرانی مانند توالت فرنگی می توان از کشیدن منظم سیفون، محصولات چاه باز کن و روش های خانگی رفع گرفتگی لوله و استفاده از درپوش چاه کمک گرفت. درصورتی که همچنان گرفتار بوی بد در سرویس بهداشتی بودید، حتما یک لوله کش ماهر را برای کمک، جستجو نمایید؛ زیرا در این شرایط، احتمالا مشکل مربوط به سیستم لوله کشی است.

رفع بوی بد فاضلاب در توالت فرنگی
رفع بوی فاضلاب در توالت فرنگی

رفع بوی بد فاضلاب در حمام

مشکل سیستم لوله کشی زیر سیفون حمام، علت عمده ی بوی فاضلاب در حمام است. لوله U شکلی که قسمت ابتدایی چاه ها را به لوله خروجی دیگر وصل می کند، تله P نامیده می شود؛ که جایگاهی برای ماندن مقداری آب بعد از هربار تخلیه سیفون است. وجود این آب، از بالا آمدن گاز های فاضلاب جلوگیری می کند. اگر هر گونه نشتی یا مشکل در اتصالات این قسمت رخ دهد، باعث پایین رفتن سطح آب و امکان خروج گاز فاضلاب می شود.

البته غالبا مشکل به خاطر لوله ها نیست و فقط به علت ماندن پسماند در بخش گلوگاه انحنای P است، که با چاه باز کن های معمولی و خانگی رفع می شود. اما اگر دفع بو بد فاضلاب در حمام بعد از استفاده از چاه بازکن و عبور آب فراوان از سیفون محقق نشد، برای شناسایی عامل اصلی و رفع بو بد فاضلاب  به لوله کش احتیاج دارید.

شترگلو همان قسمت U شکل سیفون است که به تله P معروف می باشد

بوی فاضلاب، برای سلامتی ضروری است!

ضرورت رفع بوی بد فاضلاب، فقط به خاطر احساس ناخوشایند حاصل از آن نیست، بلکه وجود گاز متان و وجود گاز هیدروزن سولفید حتی به مقدار اندک، که برای سلامتی مضر هستند، همچنین احتمال عفونت های باکتریایی متعاقب در پی طولانی شدن نشت گاز های فاضلاب در محیط منزل، از جمله دلایل مهم برای رفع بوی بد فاضلاب آشپزخانه منزل ، است. هم چنین گرفتگی لوله ها در نقاط مختلف منزل، موجب انباشت آشغال و فضولات در چاه ها و مجاری فاضلاب شده، نشت گاز فاضلاب را سبب می گردد. در این موارد برای رفع بوی فاضلاب اغلب به کمک یک چاه باز کن و لوله کش ماهر نیاز است.

رفع بوی بد فاضلاب منزل
رفع بوی بد فاضلاب منزل

طبقات اول و دوم باید بیشتر از باقی طبقات برای رفع بوی بد فاضلاب تلاش کنند!

اغلب نیاز به رفع بوی بد فاضلاب در طبقات اول و دوم آپارتمان ها بیشتر احساس می شود. این امر به خاطر نزدیک بودن این طبقات به چاه فاضلاب اصلی، که در زیر ساختمان قرار دارد است که در نتیجه نشت بیشتر گازهای بد بو فاضلاب در این طبقات می شود، طبیعی می باشد.

رفع بوی بد فاضلاب فاضلاب آپارتمان
رفع بوی بد فاضلاب فاضلاب آپارتمان

شناخت دلایل نشت گاز فاضلاب، برای رفع بوی بد فاضلاب ضروری است

عدم دقت در انجام لوله کشی ساختمان و عدم رعایت اصول درست هنگام ساخت وساز، عدم لایروبی کانال فاضلاب شهر، عدم رفع نم در لوله های فاضلاب دچار نم زدگی خانه ، آسیب به لوله کشی ساختمان و از این قبیل می تواند به مشکل بوی فاضلاب در اماکن شهری و داخل منازل، دامن زند.

علت اصلی بوی بد فاضلاب معمولا خرابی سیفون و باقی ماندن چربی و جرم های چسبیده به دیواره لوله ها می باشد. گاهی نشتی و شکستگی لوله های فاضلاب ساختمان، موجب نشت گاز های فاضلاب و در نتیجه ایجاد بوی بد می شود. برای رفع بوی بد فاضلاب ساختمان که در اثر نشت لوله ها رخ داده است، حتما به تعمیرکار لوله کش و چاه بازکن حرفه ای نیاز است.

البته دلایل دیگری هم در ایجاد این مشکل سهیم هستند. در کل، شناسایی ریشه و علت بوی بد در ساختمان فاضلاب به راحتی می تواند با تماس با یک سرویس کار حرفه ای و لوله کش کاربلد با ابزار مناسب، در دفع بو بد فاضلاب کاملا موثر و مفید باشد

ضرورت رفع بوی بد فاضلاب هنگام باران شدید!

لوله ونت لوله رفع بوی بد چاه فاضلاب

لوله ونت لوله انتقال بوی بد چاه فاضلاب ، حتما متوجه لوله هایی در پشت بام آپارتمان خود شده اید، این لوله “ونت” نام دارد و به چاه فاضلاب زیر خانه و سیستم لوله کشی ساختمان متصل است. در هنگام بارندگی های شدید که میزان گاز های فاضلاب به علت بالا آمدن سطح مایعات داخل لوله ها و چاه های فاضلاب، بیشتر و متراکم تر می شود، لوله ونت راهی برای خروج این گازها فراهم می آورد.

برخی اوقات در هنگام بارش باران، باید برای دفع بوی بد فاضلاب منتشر در خانه، به دنبال راهکار بود! علت این است که یا لوله ونت اتصال درستی با چاه فاضلاب ندارد، یا چاه فاضلاب منزل شما پر شده و یا لجن و آشغال ها موجب گرفتگی مجرای ونت و درنتیجه نشت گاز از طریق سیستم لوله کشی شده است. برای از بین بردن بوی بد فاضلاب روزهای بارانی، می توانید با کمک متخصصین لوله باز کن و تخلیه چاه فوری، به جای عذاب از بوی بد فاضلاب، از بوی باران لذت ببرید.

لوله ونت هواکش چاه فاضلاب
لوله ونت هواکش چاه فاضلاب

تشخیص علت و رفع بوی بد فاضلاب در پشت بام

گاهی که روی پشت بام هستید، بوی فاضلاب را احساس کنید. همچنین در تابستان های گرم، بوی بد فاضلاب  توسط کولر به داخل خانه آورده می شود. همانطور که پیش تر اشاره گردید، لوله ونت، مجرایی است که برای خروج گاز های فاضلاب به خارج، از چاه فاضلاب مستقیم به پشت بام کشیده شده است و ارتفاع آن از سطح پشت بام باید بیش از دو متر باشد. گرفتگی در این لوله، مشکل در اتصالات لوله های فاضلاب خانه با لوله ونت، یا متراکم شدن بیش از حد گاز های فاضلاب، می تواند موجب نشت بوی نا مطبوع در فضا شود.

برای خلاص شدن از این بوی ناخوشایند باید سازندگان ساختمان و  معماران دقت کنند که کانال های کولر روی پشت بام، از لوله ونت دور باشند. با ریختن مقداری گلاب یا هر خوشبو کننده دیگر داخل آب کولر، برای دفع نمودن بوی بد فاضلاب که توسط کولر به داخل می آید، به صورت موقت، تا حد زیادی موثر است.

لوله هواکش چاه فاضلاب
لوله ونت یا همان لوله هواکش در پشت بام قرار دارد و به فاضلاب متصل است

عدم لایروبی کانال فاضلاب شهری، عامل بوی بد فاضلاب در فضاهای عمومی است

در کل، دلایل زیادی می تواند موجب انتشار بوی بد فاضلاب در شهر های بزرگ با جمعیت زیاد و سیستم فاضلاب شهری، مثل تهران، که به علت اتصال شبکه فاضلاب به چاه های ساختمان ها و عدم لایروبی کانال فاضلاب به صورت منظم، شود. از آنجا که علت و ریشه های بوی بد فاضلاب منازل، باید در مجاری و لوله هایی جستجو شود که معمولا زیر کار و دور از دسترس و دید هستند برای یافتن ریشه و جای آن باید از لوله کش ماهر و با تجربه کمک بگیرید. زیرا که  تشخیص درست می تواند در به کار بستن راهکار مفیدی که هزینه کمتر دارد و آسیب و خرابی زیادی ایجاد نمی کند، جهت دفع بوی بد فاضلاب بسیار موثر باشد.

لایروبی به موقع کانال فاضلاب شهر، می تواند بوی بد فاضلاب را کاهش دهد

اما در مجموع، با رعایت بهداشت و نظافت، استفاده از درپوش چاه، لوله کشی ساختمان به شیوه مناسب، اطمینان از اتصالات لوله ها، چک کردن منظم لوله ونت، اطمینان از باز بودن مجاری و لوله ها، استفاده از برخی راهکار های خانگی و محصولات مخصوص از بین بردن جرم، می توان در پیش گیری و رفعِ بوی بد فاضلاب قدم برداشت. اگر با وجود همه این ها همچنان از بوی بد فاضلاب در منزل خود رنج می برید، کمک گرفتن از یک فرد حرفه ای را جدی بگیرید. زیرا اقدامات بدون آگاهی موجب بدتر شدن اوضاع شده و نیازمند خرابی بیشتر و در نتیجه دردسر ها و هزینه های فراوان است.

گاهی کمک گرفتن از لوله کش حرفه ای برای رفعِ بوی بد فاضلاب ضروری است.

رفع بوی بد فاضلاب با مواد نانو مخصوص رفع بو

برای راحتی کار رفع بوی بد فاضلاب با مواد نانو مخصوص رفعِ بو ، برای شما مشتریان عزیز ما مواد نانو مخصوص را برای از بین بردن بوی بد فاضلاب شما تهیه کرده ایم و با ریختن این مواد و فنر زدن با دستگاه لوله بازکن به روش فنر تراش با سر مته ای شکل تمام جرم لوله ها از بین می رود و باعث می شود بوی نامطبوع فاضلاب در ساختمان یا توالت یا حمام شما کاملاً از بین برود.

پس با ما تماس بگیرید تا برای رفعِ بوی بد فاضلاب بتوانیم به شما کمک کنیم.

شماره تماس: 3-771-772-0912

0912-77-2-77-13

درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram