آخرین مقالات

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

یکی از موارد بسیار مهمی که در هر ساختمان باید به آن توجه شود خدمات لوله بازکنی است. هر ساختمان در طول سال به این خدمات احتیاج پیدا می کند و از آن جا که خدمات لوله بازکنی شبانه روزی معمولا در دسترس هستند افراد به راحتی می توانند به آن ها دست یابند. البته باید بگوییم که این کار نیازمند تجربه و تخصص بسیار زیادی است و دستگاه هایی وجود دارد که بدون دخالت دست می‌ توانند مشکلات گرفتگی لوله را حل کنند.

موارد استفاده از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی

در زمان هایی که در ساختمان و آپارتمان شما بوی بد فاضلاب می‌ پیچد و همچنین زمانی که سینک ظرفشویی و روشویی شما تخلیه نشود باید متوجه شوید لوله کشی شما مشکل دارد و از خدمات لوله باز کنی استفاده کنید. گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید آب سرویس بهداشتی شما بالا می آید و در کاسه توالت چه ایرانی و چه فرنگی آب جمع می شود که در این صورت باید بدانید مشکل از لوله کشی شماست.

همچنین زمانی که خروجی آب به کندی پیش می رود و مدت زمان زیادی بگذرد تا آب خارج شود باید بدانید که از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی کمک بگیرید، زیرا ممکن است این مشکل در هر ساعتی برای شما پیش بیاید. رفع هر چه سریع تر این مشکلات باعث می‌ شود که لوله کشی شما کمتر آسیب ببیند. البته باید بگوییم که امروزه مشکلات زیادی در لوله کشی های ساختمان ها وجود دارد و دلیل آن هم این است که لوله ها قدیمی می باشند و گاهی اوقات اشیا به داخل لوله ها می افتند.

انواع خدمات لوله باز کنی شبانه روزی

خدمات لوله بازکنی شبانه روزی به گونه ای می باشد که علاوه بر رفع گرفتگی لوله ها و باز کردن آن ها می‌ توانند لوله و قسمتی که مشکل دارد را تعویض کنند. اگر لوله‌ ای در قسمتی دچار گرفتگی توسط اشیا شدا باشد می توانند با دستگاه های مختلف و متفاوت خود آن را رفع کنند. همچنین اگر بوی بدی در لوله ها وجود دارد آن را رفع می کنند و کاملا از بین می برند. این خدمات به صورت شبانه روزی و پیاپی ارائه می‌ شوند و در هر زمان و هر ساعت، در هر منطقه‌ ای که باشید برای مراجعه و حل مشکل شما سریع ترین راه را انتخاب می کنند. همان طور که می دانید لوله های فاضلاب بسیار کثیف و آلوده هستند و باز کردن چنین لوله هایی بسیار زمان بر است.

همچنین روش های بسیار قدیمی مانند باز کردن لوله با فنر و دریل باعث شده است که کثیفی ها بیشتر به لوله ها بچسبند و آلودگی ها کاملا از لوله خارج نشوند. اما در دنیای امروز خدمات بسیار زیادی مانند دستگاه های جدید ژنراتور برقی وجود دارد که کاملا لوله‌ ها را تمیز می‌ کند و هیچ کثیفی و آلودگی در آن ها به جای نمی گذارد. پس از استفاده کردن از این دستگاه هیچ گونه کثیفی در لوله باقی نمی ماند و به دیواره لوله نیز چیزی نمی چسبد. روش کار این دستگاه به گونه ای است که یک فنر از پشت وارد خود دستگاه می‌ شود و دستگاه وارد لوله ای که مسدود است می شود. سپس با استفاده از قدرت برق و کارایی دستگاه لوله باز می شود.

دلایل گرفتگی لوله

گرفتن لوله ساختمان ها و آپارتمان ها و همچنین گرفتن لوله فاضلاب دارای دلایل متفاوتی است که همه آن ها بستگی به نوع لوله، نوع گرفتگی، متراژ لوله، شرایط و جنس لوله دارد. با توجه به دلیل گرفتن لوله، خدمات لوله بازکنی شبانه روزی از دستگاه مخصوصی استفاده می‌ کند و لوله شما را باز می کند. برای مثال برای لوله‌ ای که یک متر است دستگاه جداگانه ای نسبت به لوله ای که ۲۰ متر است وجود دارد و همچنین برای لوله‌ای که اشیا به داخل آن گیر کرده باشد با لوله‌ ای که آلودگی در آن باشد از دستگاه های متفاوتی استفاده می‌ کنند. البته تجربه و تخصص افراد نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. باید بگوییم باز کردن لوله ساختمان های بزرگ کار هر فردی نیست و فرد متخصص باید این کار را انجام دهد. زیرا اگر کسی که تبحر کافی نداشته باشد شروع به انجام این کار کند ممکن است باعث شکستگی در لوله ها شود.

حرف آخر

در نهایت باید بگوییم لوله بازکنی شبانه روزی بدون وقفه و با حرفه ای ترین کادر کار خود را انجام می دهد. همچنین این مرکز هیچ گونه تعطیلی ندارد و از دستگاه های حرفه ای استفاده می کند و همچنین کارکنان این مرکز سوء پیشینه ندارند و افراد معتمدی هستند و قیمت خدمات آن ها به نسبت جا های دیگر بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۳ آذر ۱۳۹۹
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram