آخرین مقالات

لوله بازکنی در شمال تهران

باز کردن لوله های گرفته و تخلیه چاه ها از بخش های جدانشدنی و مهم هر خانه و ساختمانی است. مخصوصا اگر آن خانه در شمال تهران واقع شده باشد! لوله بازکنی شغلی است کاملا تخصصی و حیاتی در میان شغل های تعمیرات و مشابه آن ها. مثلا یک لوله باز کن باید بتواند بدون کثیف کاری و دردسر، به راحتی و در کمترین زمان ممکن لوله ها را باز کند. در رفع انسداد ها بکوشد و رضایت مشتری های خود را جلب کند! در این مقاله راجع به بهترین روش های لوله بازکنی در شمال تهران صحبت می شود. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا خیلی سریع و بدون دردسر مشکلات و  تعمیرات لوله های خود را رفع کنید.

 

لوله باز کنی در شمال تهران-وبسایت تخلیه چاه

منظور لوله بازکنی در شمال تهران کدام مناطق است؟!

شمال تهران، شامل بسیاری از مناطق است. بنابراین، لوله بازکنی در شمال تهران نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چرا که حجم وسیعی از مناطق شمالی تهران به این بخش نیاز دارند. در اصل، مناطق شمالی تهران از جمله محله هایی هستند که بر روی کوه پایه های البرز واقع شده اند. اگر در این محله ها پیاده رفته باشید، احتمالا

متوجه شیب تند آن ها شده اید!!

منظور از لوله بازکنی در شمال تهران از جمله مناطقی مثل جردن، تجریش، قلهک، شریعتی، زعفرانیه، صاحب قرانیه، ولنجک، دروس، آجودانیه، سعادت آباد، قیطریه، لویزان و… هستند.

منظور لوله بازکنی در شمال تهران کدام مناطق است؟! -وبسایت تخلیه چاه

چه چیزی باعث گرفتگی لوله ها می شود؟!

لوله بازکنی در شمال تهران می تواند از جمله شغل های پر درآمد و مهم باشد. چرا که محله های این منطقه جزء بالا شهر حساب می شوند و تمیز و مرتب بودن لوله ها و خانه ها از اهمیتی دوچندان برخوردار است. منتها اول از همه باید بدانیم که علت گرفتگی لوله چیست. پس از بررسی علت به راحتی می توانید از راه دُرستش لوله های خود را باز کنید!!

 

چه چیزی باعث گرفتگی لوله ها می شود؟! -وبسایت تخلیه چاه

عوامل مختلفی هستند که باعث می شوند لوله ها بگیرند:

 

  • مثلا اگر درون لوله های خانه ها اجسامی گیر کنند، لوله ها کیپ می شوند.

 

  • یا اگر جرم و رسوب در جداره ی لوله ها جمع شود، کم کم قطر لوله ها کم می شود و عبور آب از لوله ها را دشوار می کند.

 

  • سیمان، شن، ماسه، قیر و موادی از این قبیل ممکن است در ساختمان های تازه تعمیر شده یا نوساز وجود داشته باشد. به همین دلیل لوله ها بسته و مسدود می شوند.

 

  • همچنین روغن و مواد زائد اگر در لوله ها ریخته شود، لوله ها بسته می شوند و ممکن است راه عبور آن ها مسدود شود.

 

  • افتادن اشیاء مختلف در لوله ها هم ممکن است باعث انسداد شان شود. مثلا اجسامی مثل دستمال کاغذی یا نوار بهداشتی از جمله مهم ترین عوامل انسداد لوله ها هستند.

 

  • اگر هم عادت دارید مو های خود را درون چاه حمام یا دست شویی بریزید، ممکن است لوله ها بگیرند و برایتان دردسر ساز شوند!!

 

عوامل مختلفی هستند که باعث می شوند لوله ها بگیرند:-وبسایت تخلیه چاه

چگونه می توانیم لوله های گرفته را سریع باز کنیم؟!

روش های مختلفی برای باز کردن لوله های مسدود شده وجود دارد‌. بسیاری از افراد از وسایلی مثل تلمبه برای باز کردن لوله های گرفته استفاده می کنند‌. یا برخی از اسیدِ لوله باز کن برای باز کردن لوله ی خانه هایشان استفاده می کنند. اما مسئله ی مهم این است که بهترین روش برای لوله بازکنی در شمال تهران چیست؟!

مسلما بهترین روش برای باز کردن لوله ها، استفاده از روش فنر زنی است. با این روش می توانید رسوبات،‌ سیمان، قیر عوامل چسبیده به لوله ها را از بین ببرید و لوله را باز کنید.

علایم گرفتگی لوله ها چیست؟!

علایم مختلفی هستند که نشان می دهند لوله های خانه ی شما گرفته است. اولین عامل بوی بد فاضلاب است. برای مثال اگر سینک ظرف شویی شما بوی بد فاضلاب می دهد احتمالا سینک مسدود و گرفته شده. یا اگر آب سینک تان پایین نمی رود یا آب در کف حمام تان جمع می شود، احتمالا لوله گرفته شده. ممکن است درون لوله جرم جمع شده باشد یا اجسام درون لوله گیر کرده باشند. همچنین اگر دیدید از زیر لوله های سینک تان آب خارج می شود احتمالا لوله گرفته شده. گاهی هم ممکن است آب با تاخیر از سینک عبور کند. که این عامل هم از جمله مواردی است که باید به گرفتگی لوله ها شک کنید! حال اگر هنوز هم به دنبال بهترین روش برای لوله بازکنی در تهران هستید، در ابتدا بهتر است عوامل گرفتگی لوله و روش های آن را بررسی کنید!


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۵ دی ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram