آخرین مقالات

لوله بازکنی با پمپ یا فنر برقی؟

لوله بازکنی با پمپ یا فنر برقی؟ یکی از فعالیت های مهمی که در حوزه تأسیسات از اهمیت بالایی برخوردار است، باز کردن و بر طرف کردن گرفتگی لوله ها است. در حقیقت گرفتگی لوله ها معضلی است که بسیاری از افراد و ساکنین ساختمان های گوناگون را تحت تاثیر خود قرار داده است و آن ها را به نوعی گرفتار کرده است. به همین علت برای بر طرف کردن گرفتگی لوله ها روش های مختلفی وجود دارد که هر یک از آن ها می توانند تاثیر زیادی در این مسئله داشته باشند.

دو روش فوق العاده کاربردی برای برطرف کردن گرفتگی های لوله ها وجود دارد که به وسیله فنر برقی و یا پمپ ها انجام می شود و عموما نتیجه مطلوبی را برای افراد ارائه می دهد. اگر قصد دارید درباره لوله باز کنی با پمپ یا فنر برقی اطلاعات بیشتری کسب کنید، در این مقاله با ما همراه باشید.

 

همچنین بخوانید: حفر چاه

 

درباره گرفتگی لوله ها و برطرف کردن آن

همانطور که گفته شد یکی از اصلی ترین مشکلات و رایج ترین آن ها امروزه گرفتگی و انسداد لوله های فاضلاب است که از روش های مختلفی برای بر طرف کردن آن استفاده می شود. در حقیقت گرفتگی لوله ها می تواند نتایج آزار دهنده و اثرات ناخوشایندی را در محیط داشته باشد. که افراد را ملزم به بر طرف کردن هر چه سریع تر این مشکل می کند. به عنوان مثال در صورت بروز این مسئله تجمع آب ها در قسمت های مختلف یک فضا اتفاق پیش بینی شده ای محسوب می شود. که نشان دهنده گرفتگی قطعی لوله های آن ناحیه است. در چنین شرایطی عموما از روش های مختلف برای برطرف کردن این گرفتگی ها استفاده می کنند که ابزار هایی نظیر فنر های برقی و یا پمپ ها را شامل می شود.

 

لوله بازکنی با پمپ یا فنر برقی؟

 

بر طرف کردن گرفتگی ها با پمپ

یکی از روش های فوق العاده کاربردی در برطرف کردن گرفتگی لوله ها، استفاده از دستگاه پمپ است. که به نام دستگاه پمپ باد لوله باز کنی نیز شناخته می شود. این دستگاه می تواند هوا را در مخزن داخلی خود متراکم کند و از طریق این هوای فشرده شده، گرفتگی لوله به خوبی بر طرف می شود. می توان گفت به طور کلی استفاده از دستگاه پمپ لوله بازکن، پیچیدگی زیادی ندارد. اما با این وجود بسیاری از متخصصان در این زمینه توصیه می کنند تا برای بکار گرفتن این دستگاه از افراد ماهر و حرفه ای کمک بگیرید. تا بدون آسیب رسانی به بخش های مختلف لوله و همچنین سیستم لوله کشی، این فرآیند را به پایان برسانید.

 

بخوانید: تخلیه چاه

 

بر طرف کردن گرفتگی ها با فنر برقی

در کنار این روش، یکی دیگر از کاربردی ترین روش هایی که از آن برای باز کردن و بر طرف کردن گرفتگی لوله ها استفاده می شود، کمک گرفتن از فنر برقی است. به طور کلی فنرهای لوله بازکنی از ابزارهای بسیار کاربردی در این مسئله شناخته می شوند که توسط افراد متخصص بکار گرفته می شوند. این نوع فنرها از یک ابزار انعطاف پذیر تشکیل شده اند که می تواند به خوبی در لوله موردنظر شما حرکت داده شده و گرفتگی های موجود را به خوبی بر طرف سازد.

بهتر است دقت داشته باشید که فنرهای برقی به طور کلی به سه دسته کلی تقسیم بندی می شوند. که هر یک از آن ها در شرایط مختلف بکار گرفته می شوند. انواع مختلف این فنرها، شامل فنر لوله بازکن تمام اتومات، نیمه اتومات و ساده است. که هر یک از آن ها پس از بررسی شرایط و بر اساس توانایی فرد متخصص بکار گرفته می شوند.

 

لوله بازکنی با پمپ یا فنر برقی؟

 

جمع بندی

در این مطلب به سوال لوله بازکنی با پمپ یا فنر برقی؟ پاسخ داده شد.  براساس آنچه گفته شد گرفتگی و انسداد لوله ها از معضلات اصلی موجود در ساختمان هایی با قدمت بیش از ۱۰ سال شمرده می شود. که در دنیای امروز روش های مختلفی برای بر طرف کردن این مسئله وجود دارد. در حقیقت امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزار های زیادی برای رفع این موضوع بکار گرفته می شوند که هر یک ویژگی های زیادی دارند. فنرهای برقی و همچنین پمپ های لوله بازکن از مهم ترین این ابزارها شمرده می شوند. مجموعه تخلیه چاه نیز تلاش می کند تا با ارائه اطلاعات مفید در این زمینه، شما را در انتخاب بهترین ها همراهی کند.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۸ فروردین ۱۴۰۳
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram