آخرین مقالات

جوهر نمک وخواصیت جادویی در باز کردن لوله

شاید بارها برای شما پیش آمده باشد که در ساختمان و یا منازل درگیر گرفتگی لوله شده باشید و از راه های مختلف مانند محلول های اسیدی مخصوصا در منازل برای باز کردن لوله استفاده کرده باشید. یکی از روش های باز کردن لوله استفاده از جوهر نمک است. اگر می خواهید اطلاعاتی درباره جوهر نمک و خاصیت جادویی در باز کردن لوله کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

جوهر نمک وخاصیت جادویی در باز کردن لوله-وبسایت تخلیه چاه

باز کردن لوله فاضلاب با استفاده از جوهر نمک

یکی از روش های باز کردن لوله استفاده از جوهر نمک است که ممکن است لوله را باز و گرفتگی لوله را رفع کند. اما در کنار مزیت استفاده از جوهر نمک و خاصیت جادویی در باز کردن لوله ممکن است به کار بردن جوهر نمک برای باز کردن لوله خطرات زیادی را داشته باشد به همین دلیل باید در هنگام استفاده از ماسک و دستکش استفاده کنید و حتما برای جلوگیری از آسیب باید نکاتی را رعایت  نمایید.

استفاده از جوهر نمک و خاصیت جادویی در باز کردن لوله باید به این صورت باشد که جوهر نمک را با آب قاطی کنید که باعث ایجاد یک فرآیند جوشش می شود که از گاز ناشی شده است. بنابراین در هنگام استفاده حتما از این محلول فاصله بگیرید تا باعث آسیب به شما نشود بعد محلول را در فاضلاب ریخته و به مدت 20 الی 30 دقیقه منتظر باشید.

بعد از اتمام زمان لوله را با آب داغ شستشو دهید و می بینید که لوله باز شده است در صورت باز نشدن می توان این کار را چند بار انجام داد تا موجب باز شدن لوله شود در غیر این صورت گرفتگی لوله عمیق می باشد و بهتر است از شرکت های لوله بازکنی که در این زمینه تخصص دارند برای رفع مشکل گرفتگی کمک بگیرید.

باز کردن لوله فاضلاب با استفاده از جوهر نمک-وبسایت تخلیه چاه

مضرات لوله بازکنی با جوهر نمک

جوهر نمک یک ماده اسیدی است که برای نظافت سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه یا به عبارتی کاشی و سرامیک از این ماده استفاده می کنند. استفاده از این ماده برای باز کردن لوله باعث ایجاد ضررات بسیاری می شود که به شرح زیر است:

  • مسومیت استفاده از جوهر نمک برای باز کردن لوله

بخار ناشی از استفاده جوهر نمک برای باز کردن لوله باعث ایجاد مسومیت تنفسی می شود. این ماده دارای گاز کولر است که برای سلامتی و سیستم تنفسی ضرر دارد. این بخار سمی در صورت برخورد با دست نیز باعث ایجاد آسیب های پوستی می شود به همین دلیل ما پیشنهاد می کنیم در استفاده از این محلول حتی برای نظافت نیز از دستکش و ماسک استفاده کنید و این محلول را با سایر مواد شوینده مانند وایتکس برای باز کردن لوله ترکیب نکنید.

در صورت ترکیب جوهر نمک با سایر مواد شوینده برای باز کردن لوله بسیار خطرناک است و باعث ایجاد بخارهای بسیار خطرناک می شود و آسیب زیادی به ریه می زند بهتر است برای گرفتگی های سطحی از آب جوش استفاده کنید و در صورت باز نشدن لوله با شرکت هایی که در این زمینه تخصص دارند تماس برقرار کنید.

مضرات لوله باز کنی با جوهر نمک-وبسایت تخلیه چاه

  • باز کردن لوله با جوهر نمک و آسیب زدن به لوله

استفاده از جوهر نمک در ساختمان هایی که طول عمر آن ها زیاد است را پیشنهاد نمی کنیم زیرا جوهر نمک دارای خاصیت اسیدی و خورنده است و باعث ایجاد آسیب به لوله های ساختمان می شود ممکن است این لوله ها قبلا دچار پوسیدگی شده باشند و با استفاده از جوهر نمک آسیب زیادی ببیند که باعث ایجاد هزینه های چندین برابر برای ما می شود.

مواد تشکیل دهنده این محلول سولفوریک یا هیدروکسید سدیم است این مواد برای انسان و برای محیط زیست بسیار خطر آفرین است که با ایجاد بخار باعث به وجود آمدن مشکل برای چشم، مشکل تنفسی و پوستی می شود و در صورت غلظت های بالا گاهی باعث مرگ انسان می شود.

نتیجه گیری

با توجه به استفاده از جوهر نمک و خاصیت جادویی در باز کردن لوله ما این راه حل را پیشنهاد نمی دهیم زیرا ممکن است باعث آسیب و هزینه چند برابر برای شما شود. در صورتی که گرفتگی سطحی است بهتر است از تلمبه های لوله بازکنی و آب جوش استفاده کنید و در صورت گرفتگی شدیدتر این کار را به افراد متخصص در این زمینه بسپارید.


ثبت دیدگاه شما

guest

2 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
اصغر اقا
اصغر اقا
1 year ago

فقط دنبال پول گرفتنی ها
یعنی چی جوهر نمک نریزید

تخلیه چاه
Admin
1 year ago
پاسخ به  اصغر اقا

دوست عزیز جوهر نمک اگر بریزین ممکنه چسبی که باعث اتصال لوله ها و زانو ها به یکدیگر میشه را از بین ببرید و در لوله های چدنی قدیمی چون پوسیدگی رخ میده با ریختن جوهر نمک اون زنگ زدگی از بین میره و ممکنه لوله سوراخ بشود.



تاریخ ارسال : ۰۱ دی ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram