آخرین مقالات

ماشین تخلیه چاه – تانکر تخلیه چاه

ماشین تخلیه چاه

ماشین تخلیه چاه
ماشین تخلیه چاه

در شرکت تخلیه چاه فاضلاب ما ماشین تخلیه چاه فاضلاب شامل 2 نوع متفاوت می باشد و شامل ماشین لجن کش : 1- تانکر تخلیه چاه مکنده ساکشن 2- تخلیه چاه با پمپ لجن کش ( عموماً دارای اندازه 6 تن و 12 تن می باشد) در تخلیه با پمپ لجن کش پمپ جدا از ماشین می باشد که پمپ به وسیله شلنگ به ماشین متصل شده و سپس پمپ را که اندازه یک کپسول گاز می باشد را به داخل چاه یا سبتیک فاضلاب ارسال می شود و تخلیه چاه با پمپ مکنده که پمپ آن بر روی ماشینها می باشد به وسیله لوله های مخصوص که فقط در این مورد لوله یا شلنگ به درون چاهها , سپتیک فرستاده می شود.

ماشین تخلیه چاه فاضلاب

ماشین تخلیه چاه فاضلاب کاملا مکانیزه بوده و فاضلاب به درون ماشین تخلیه چاه فاضلاب ریخته می شود و این مدل تمییزترین روش در تخلیه چاه می باشد.مشاین تخلیه چاه شامل: 1- تخلیه چاه ساکشن یا همان تخلیه چاه با دستگاه مکنده 2- تخلیه چاه با پمپ های لجن کش می باشد در ادامه بیشتر با تمامی موارد تخلیه چاه آشنا می شوییم.

ماشین تخلیه چاه فاضلاب
ماشین تخلیه چاه فاضلاب

برای انجام کلیه امور مربوطه با ما تماس بگیرید.

0912-772-771-3

تانکر تخلیه چاه

تانکر تخلیه چاه ماشینی است که مخصوص برای آن ساخته شده و بر روی آن قرار گرفته تا بتواند عمل تخلیه چاه را انجام دهد اندازه مخزن مشخص می کند که این ماشینها چند تن می باشند.البته توجه فرمایید که نوع لجن که درون تانکرهای تخلیه چاه می باشد نشان دهنده وزن آن می باشد و باید بدانید که وزن آن نسبت به سبکی یا سنگینی نوع لجن در تانکر متفاوت می باشد.

تانکر تخلیه چاه
تانکر تخلیه چاه

تمامی خدمات از جمله لوله بازکنی و خدمات حفر چاههای فاضلاب در شرکت ما انجام می شود

با انجام این کارها شما به هیچ عنوان نیازمند شرکت دیگری نخواهید بود و ما با انجام دادن کلیه عمل ها مربوطه تمامی مشکلات شما را حل خواهیم کرد.

تفاوت تانکر ماشینهای تخلیه چاه در چه می باشد؟

تانکر 6 تن از نظر مالی ارزش استفاده ندارند چون قیمت 30 درصد کمتر از ماشین های بزرگ 12 تنی می باشد و توجه داشته باشید که نصف اندازه ماشین 12 تنی در مخزن تانکرش فاضلاب جا می گیرد.پس در انتخاب نوع ماشین خود دقت فرمایید.

ماشین استاندارد تخلیه چاه

تفاوت ماشین شرکت ما با دیگر ماشینهای تخلیه چاه در اندازه استاندارد مخزن تانکر آن می باشد ، در تصاویر زیر تفاوت ماشین ما با ماشین دیگری که از تبلیغات دیوار برداشته شده می توانید ببینید که دارای تانکر استااندارد نمی باشد و زمانی که از آنها سوال شود می گویند که: ماشین 12 تنی می باشد ،،،، اما باید بدانید ماشین 12 تنی می باشد اما مخزن اندازه 12 تن نمی باشد.

در تصاویر زیر ببینید که ماشینها هر دو یکی است اما تانکر قرار گرفته بر روی آن متفاوت می باشد.

ماشین استاندارد تخلیه چاه فاضلاب
ماشین استاندارد تخلیه چاه
ماشین تخلیه چاه
ماشین تخلیه چاه

ماشین حمل لجن و فضولات لایروبی شده

ماشین لایروبی چاه فاضلاب

لجن سفت وضایعات فاضلاب که لایروبی شده است به دو روش حمل می شود.1- نیسان که دارای بشکه می باشد ، فاضلاب به درون بشکه ریخته می شود و حمل آن و کار کردن به این روش کاملاً تمییز و بدون کثیف کاری می باشد.

این را بدانید لجن هایی را که شل هستند و به اصطلاح (دوقاب) می گویند را فقط به این روش می توان حمل کرد.لجن دوقاب به این صورت می باشد که آب با لجن مخلوط بوده و نمی توان درون گونی یا ماشینهای کمپرسی بارگیری کرد و باید به وسیله بشکه های تخلیه چاه که دارای درب می باشند و این درب باعث می گردد بشکه کاملاً کیپ شده و از ریزش لجن جلوگیری می کند.

ماشین لایروبی چاه فاضلاب
ماشین لایروبی فاضلاب

2-حمل با گونی به وسیله کمپرسی در این روش که توصیه نمی شود لجن جامد و خشک شده و ضایعات را درون گونی ریخته و کارگران آن را به درون کمپرسی ریخته وبسیار کثیف کاری دارد.و برای خانه ها و مجتمع های مسکونی و مکان هایی که ممکن است مشکل محیط زیستی پیدا بکنند توصیه نمی شود.

لایروبی چاه فاضلاب
لایروبی چاه فاضلاب

قیمت ماشین تخلیه چاه فاضلاب

قیمت ماشینهای تخلیه چاه به تعداد سرویس هایی که می رود بستگی داد باید بدانید که قیمت آن نسبت به این که با تخلیه چاه دارای پمپ لجن کش صورت گرفته یا با دستگاه مکنده ساکشن انجام گرفته کاملاً متفاوت می باشد. و در مناطق شمالی تهران قیمت کمی بالاتر می باشد به دلیل اینکه برای انتقال فاضلاب به خارج شهر باید مسیر دورتری را طی کند.

ماشین تخلیه چاه فاضلاب
ماشین تخلیه چاه فاضلاب

ماشین فاضلاب کش

ماشین لجن کش

ماشین لجن کش هزینه نسبت به نوع مکان از قبیل منحول , چاهها , سپتیک و… بسیار متفاوت می باشد و سرویسی محاسبه و به نوع کار و تعداد کارگر های اضافه آن بستگی دارد. و تعداد سرویس 1 و2 سرویس کمی گران تر می باشد.

ماشین لجن کش
ماشین لجن کش
ماشینهای تخلیه چاه کدامند و تفاوت آنها کدام است؟

تفاوت ماشین های تخلیه چاه شامل:
1-تانکرهای تخلیه چاه ؛ که شامل تانکر های مکنده ساکشن و پمپ های لجن کش که دارای مخزن تانکر 6 و 12 هزار لیتری می باشند.
2-ماشینهای لایروبی چاه :تانکر دارای مکنده در سپتیک ها و منحول ها و چربی گیر ها می تواند لایروبی کند ولی سیستم لایروبی کلاً به وسیله نیسان دارای 9 بشکه 120 لیتری انجام می شود و فضولات جامد درون بشکه ریخته می شود.

ماشین استاندارد تخلیه چاه چگونه است ؟

1- باید دارای مخزن تانکر استاندارد باشد.2-باید همواره از دستگاه های به روز شده استفاده نماید.3-مخزن باید طبق استاندارد و همواره بالاترین حجم قانونی ساخته شده باشد تا بتواند نیاز مشتری را برطرف کند.

ماشین لایروبی چاه

این ماشین ها باید دارای بشکه های استاندارد 120 لیتر ، به تعداد 9 عدد باشند و به هیچ وجه سوراخ نباشند تا محل رفت آمد را خراب نکند.ماشین مکنده نیز می تواند فاصله جزئی را لایروبی نماید بیشترین متراژ 20 متر در شرایط خاص وگرنه استاندارد 15 متر می باشد.

قیمت تخلیه چاه ، دستمزد و هزینه تخلیه چاه و تعرفه آن چگونه تعیین می شود ؟

قیمت تخلیه چاه و دستمزد آن به صورت هر سرویس عمل تخلیه چاه با ماشین که انجام می شود تعیین می شود و متراژ چاه و متراژ شلنگ های انتقال فاضلاب و نحوه انجام تخلیه با چه ماشینی باشد و در کدام منطقه باشد در دستمزد تخلیه چاه تاثیر زیادی دارد.

شرکت تخلیه چاه فاضلاب

شرکت الوند گستر فاطر (شماره تماس: 09127727713 با بیش از 25 سال تجربه در ضمینه تخلیه چاه استان تهران و حفر چاه ، زهکشی ، لایروبی و لوله بازکنی ، لوله کشی و خدمات مربوطه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان همشهری در تهران و کرج و حومه آنها در سریع ترین زمان با قیمت مناسب می باشد.
تخفیف 20 درصدی برای شرکت ها و مجتمع ها در قرارداد های 6 ماهه به بالا برای امر تخلیه چاه.

جهت امور زیر تماس بگیرید.

۰۹۱۲-۷۷۲-۷۷۱-۳


ثبت دیدگاه شما

guest

4 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mehdi
Mehdi
3 years ago

سلام ممنون از اطلاعات مفیدتون در ضمینه تخلیه چاه

محمد سلطانی
محمد سلطانی
3 years ago

تانکر تخلیه چاه چطور چاه رو خالی می کنه چرا باید برای هر کاری یه ماشین بیاد.آیا فقط تخلیه چاه با تانکر تخلیه چاه جواب نمی ده.باید لایروبی بشه..؟لطفا جواب رو ایمیل کنید..

modir
Admin
3 years ago
پاسخ به  محمد سلطانی

سلام آقای سلطانی بالا توضیح داده شده درباره نحوه خالی کردن با انوع روش ها اما مقالات ( تخلیه چاه با پمپ لجن کش ) و تخلیه چاه با پمپ مکنده ساکشن و همچنین مقاله پیشنهادی اصلی ما تخلیه چاهتخلیه چاه میتونه اطلاعات شما رو تکمیل کنه.

مشکین
مشکین
2 years ago

سلام یه ماشین تخلیه چاه نیازمندیم آیا شما فروشی خاور تخلیه چاه که تانکر داشته باشه دارید



تاریخ ارسال : ۱۱ مهر ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram