آخرین مقالات

سپتیک تانک چیست ؟ قیمت نصب سپتیک تانک

سپتیک تانک چیست ؟ فواید سپتیک تانک خانگی امروزه به دلیل پر خرج بودن حفر چاه و تخلیه چاه فاضلاب و هزینه های ناشی از آن و به این دلیل که فاضلاب ها به درون چاه ها ریخته وبا نفوذ به زیر زمین و آلوده کردن آب های زیر زمینی باعث بیماری های فراوان می شود امروزه در همه جای دنیا ازسپتیک تانک استفاده می شود.

چرا باید از سیستم سپتیک استفاده کنیم؟

سپتیک تانک
سپتیک تانک

چرا سپتیک تانک خانگی به صرفه می باشد ؟

به این دلیل که فاضلاب جامدات را درون خود نگه داشته و سپس آب را به درون چاه می ریزد.و این عمل جلوگیری از وجود جامدات به درون چاه فاضلاب عمر چاه را نیز زیاد می کند.

چرا باید از سیستم سپتیک استفاده کنیم؟

فاضلاب کافی تصفیه شده از سیستم سپتیک می تواند باعث آلودگی آب های زیرزمینی شود که می تواند در انسان و حیوان شیوع یابد. فاضلاب تصفیه نشده نادرست خطر آلودگی آبهای سطحی و افراد را به بیماری های عفونی مختلف تهدید می کنند ، از عفونت چشم و گوش گرفته تا بیماری حاد دستگاه گوارش و هپاتیت را به وجود می آورد.بنابراین داشتن سپتیک بسیار مفید و بسیار اقتصادی می باشد.

فاضلاب خانگی حاوی میکروب و بیماری است که باعث ایجاد باکتری و ویروس و مقادیر بالای نیتروژن و فسفر می شود. اگر یک سیستم فواید سپتیک تانک به خوبی حفظ شود و به درستی کار کند ، بیشتر این آلاینده ها را از بین می برد.

سپتیک تانک
سپتیک تانک

سپتیک تانک بتنی | سپتیک سیمانی

سپتیک تانک بتنی و سیمانی به وسیله ماسه آجر سیمان بلوک و سایر مصالح ساخته می شود در این روش که عموماً سپتیک در زیر زمین قرار می گیرد. در کارخانه ها معمولاً سپتیک ها را با بتن آرمه دارای میلگرد های سخت اجرا می کنند.

تخلیه سپتیک تانک

تخلیه فاضلاب سپتیک تانک بدون دردسر و به راحتی قابل انجام می باشد به این صورت که درب منهول یا سپتیک را برداشته و لوله ماشین مکنده تخلیه چاه را به درون آن فرستاده و تا انتهای سپتیک نخلیه می شود.(سپتیک هایی که لجن جامد سفت دارند باید لایروبی شود.)

اجرای سپتیک تانک

اجرای سپتیک تانک به دو روش است : اجرا سپتیک با مخزن سپتیک تانک های پلیمری و اجرای سازه به وسیله بتن و ملات که هر کدام نحوه اجرای متفاوتی را دارد.

آیا داشتن سپتیک اقتصادی می باشد؟

سپتیک ها در ساختمان با جدا کردن فضولات و جامدات باعث می شوند که فقط آب به درون چاه بریزد و عمر چاه به این دلیل که در ساختمان هایی که سپتیک فاضلاب وجود ندارد جامدات به درون چاه رفته و باعث زود پر شدن چاه فاضلاب می شود.اما با وجود سپتیک تانک ها این مواد جامد به درون سپتیک می ریزد و عمل تخلیه چاه سالها عقب می افتد و بسیار اقتصادی می باشد.

لایروبی چاه لایروبی لجن تصفیه خانه 09127727713
سپتیک تصفیه خانه

نگهداری ازسیستم سپتیک تانک

فواید نگهداری ازسیستم سپتیک تانک چه می باشد ؟

  1. حفظ سیستم سپتیک فاضلاب شما موجب:

    صرفه جویی در پول شما می شود.

    از ارزش ملک شما محافظت می کند.

    یک سیستم سپتیک غیرقابل استفاده یا خراب ، ارزش دارایی شما را پایین می آورد ، و به طور بالقوه می تواند برای احیای دوباره پر هزینه را ایجاد کند.

    شما و همسایگان را سالم نگه می دارد.

    تصفیه خانه های فاضلاب غیر متمرکز می تواند از محیط زیست ، بهداشت عمومی و کیفیت آب در محیط زیست محافظت می کند.

    سیستم سبتیک تانک خانگی

  2. سپتیک تانک در محیط زیست

    هر روز بیش از چهار میلیارد گالن فاضلاب در زیر سطح زمین پراکنده می شوند. آبهای زیرزمینی آلوده به فاضلاب خانگی ضعیف یا بدون تصفیه خطرات زیادی برای آب آشامیدنی و محیط زیست به همراه دارد. سیستم های سپتیک ناقص باکتری ها ، ویروس ها و مواد شیمیایی را برای آبراه های محلی سمی آزاد می کنند. هنگامی که این آلاینده ها به داخل زمین رها می شوند ، سرانجام آنها وارد رودخانه ها ، رودخانه ها ، دریاچه ها و … می شوند و با کشتن گیاهان بومی ، ماهی و صدف ، به اکوسیستم های محلی آسیب می رسانند.

جهت تخلیه و اجرای سپتیک = با ما تماس بگیرید.

0912-772-771-3

سپتیک آجری


ثبت دیدگاه شما

guest

1 دیدگاه
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
trackback

[…] ها , دریچه بازدید منحول ها و دریچه بازدید سپتیک ها چه سپتیک تانک و سپتیک بتنی به فروش می رسد.برای خرید دریچه بازدید با […]



تاریخ ارسال : ۱۰ مهر ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram