آخرین مقالات

تخلیه چاه با پمپ لجن کش

تخلیه چاه با پمپ لجن کش همواره از قدیمی ترین نوع تخلیه چاه و از استاندارد های تَخلیه چاه می باشد. یعنی اگر چاهی که پر شده نیاز به تَخلیه چاه داشته باشد ابتدا پیدا کردن درب چاه و پس از آن باز کردن درب چاه و تَخلیه چاه به وسیله پمپ لجن کش می باشد.
** در ادامه با این روش بیشتر آشنا می شویم **


شرکت تَخلیه چاه ما همواره از بهترین پمپ های مخصوص خرد کردن انواع لجن استفاده می کند و این پمپ ها می تواند به راحتی انواع فاضلاب شُل و دوقابی را به داخل مخزن تانکر ماشین تَخلیه چاه انتقال دهد.

پمپ لجن کش
پمپ لجن کش تخلیه چاه

تخلیه چاه با پمپ لجن کش

تخلیه چاه با پُمپ لجن کش عملی است که طی آن فاضلاب و لجن ها مخصوصاً فاضلاب خانگی چاه ها را به وسیله این روش تخلیه می کنند. در این روش پمپ تخلیه چاه به کف چاه یا سپتیک ها فرستاده می شوند و پُمپ پس از روشن شدن فاضلاب را خرد کرده و به سمت بالا انتقال می دهد.
و این فضولات به وسیله شیلنگ ها و لوله های مخصوص به درون مخزن ماشین ریخته می شود.

تخلیه چاه با پمپ لجن کش
تخلیه چاه با پمپ لجن کش

دلیل استفاده از پُمپ های لجن کش

یکی از دلایل استفاده از پمپهای لجن کش بی سر و صدا بودن آن می باشد و هیچ گونه سرو صدایی ندارد و مزاحمتی برای همسایه ها ایجاد نمی کند و بر خلاف آن تخلیه چاه پمپ های وکیوم ساکشن که مانند جارو برقی عمل می کنند صدایی بسیار گوش خراش دارند.پُمپ ساکشن برای رستوران ها بسیار مناسب می باشد.

تخلیه چاه به وسیله پُمپ لَجن کش سریع ترین نوع تخلیه چاه می باشد.زمان استارت پُمپ و پر شدن مخزن ماشین 12 تن چیزی بین 5 تا 7 دقیقه می باشد(متراژ شلنگ تخلیه و دوری از چاه تاثیر گذار می باشد)

پمپ لجن کش تخلیه چاه

پمپ های تخلیه چاه همگی دست ساز بوده یعنی سیم پیچی آنها به صورتی است که آمپر زیادی را مصرف کرده و به نوعی به این پُمپ های ارتفاع زن می گویند و برای مسیر طولانی طراحی شده اند . این پُمپ ها شامل پُمپ تک فاز و نوع قوی تر آن پُمپ 3 فاز می باشد که برای لجن های تسویه خانه و مکان هایی که مسیری دور تری را لازم است پمپاژ انجام شود.

پمپ تخلیه چاه
پُمپ تخلیه چاه

پمپ تخلیه چاه و موارد استفاده از آن

این نوع پُمپ ها برای تخلیه لجن چاه های فاضلاب و غلیظ خانگی و فضولات درون چاه بسیار مناسب می باشد و بهترین است و سالها است که تَخلیه چاه به این روش انجام می شود.البته روش های مدرن دیگر که تخلیه چاه با دستگاه ساکشن است نیز امروزه مورد استفاده قرار می گیرد که در هر کدام شرایط خاص خود را دارد.

پمپ تخلیه فاضلاب خانگی

توجه نمایید برای لایروبی سپتیک و تخلیه لجن هایی که به وسیله پُمپ نمی توان تخلیه کرد و پُمپ قادر به تَخلیه آنها نمی باشد می توان از( تخلیه چاه با دستگاه مکنده ساکشن وکیوم ) استفاده کرد.


ثبت دیدگاه شما

guest

18 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
خلیل
خلیل
4 years ago

سلام این پمپ تخلیه چاه فاضلاب رو اجاره می دید چون می خوام از چاه پمپاژ کنم و آب چاه رو به فاضلاب شهری بریزم.البته ما به فاضلاب شهری و اگو شهری وصل هستیم.و این چاه منفی 2 هستش.

عباس جانقربان
عباس جانقربان
3 years ago
پاسخ به  خلیل

من بدنبال پمپ لجن کشی هستم که بطور دائم کف سپتینک‌ باشد و با تابلوی فرمان و گوی شناور فاضلاب را بفاضلاب شهری بریزم ومپ‌لجن کش با این شرایط را دارید و قیمت چند است

عظیمی
عظیمی
3 years ago

سلام منزل ما خروجی فاضلابش از ورودی فاضلاب شهری پایین تره حدود 30 سانتی متر اگربخواهیم با پمپ و استفاده از چاهک فاضلاب رو به فاضلاب شهری بریزیم چه نوع پمپی روپیشنهاد میکنید و قیمت چنده . خانه ویلایی دو واحدمسکونی داره. ممنون میشم راهنمایی کنید

علیمراد اکبری
علیمراد اکبری
2 years ago

باسلام طبقه زیر زمین خانه حدود 20سانت بالاتر از فاضلاب شهری قرار داره در حالت عادی مشکلی نیست ولی زمانی فاضلاب شهری گرفتگی داشته باشه به علت انباشت و پس زدن فاضلاب وارد زیر زمین میشه ممنون میشم راهکار اساسی بفرمایید

تخلیه چاه
Admin
2 years ago

سلام پیشنهاد میدم از شیر یک طرفه استفاده کنید..

مجتبی جعفری
مجتبی جعفری
1 year ago

سلام شما با پمپ لجن کش میتونید گل و لای استخر رو هم خالی کنید

تخلیه چاه
Admin
1 year ago
پاسخ به  مجتبی جعفری

سلام و درود با دستگاه ساکشن بهتر قابل انجام هست..

علی
علی
1 year ago

سلام ، لجن کش می خوام از عمق ۳۵ تا ۴۵ متری لوله چاه ۱۰ اینچ راکه ماسه گرفته تمیز کنم شرکت شما یک چنین لجن کش دارد؟

سیامک علی پور
سیامک علی پور
3 months ago

سلام آیا میتوان از پمپ لجن کش برای تخلیه آب چاه که ماسه زیادی داره و عمق آن 45متر است و آگر ماسه چاه تمام شد
می توان با آب تمیز هم استفاده کرد.

تخلیه چاه
Admin
2 months ago

خیر امکان ندارد..اما پمپ های چاه عمیق هستند که کمی ماسه بالا میدهند اما امکان گرفتگی پمپ وجود دارد.

محمد
محمد
1 month ago

سلام
سایز لوله تانکرهای تخلیه چاه چند
میخام یه لوله از سرچاه بیارم بیرون که به اون لوله وصل بشه

تخلیه چاه
Admin
1 month ago
پاسخ به  محمد

ماشین تخلیه چاه فقط باید از روی خود چاه عمل تخلیه فاضلاب انجام بده..

اکبری
اکبری
7 days ago

سلام.ما میخواهیم آب چاه توالت رو با یه پمپ خودمون تخلیه کنیم.میله چاه نهایت ۱۰متر باشه .چی پیشنهاد میدید.

تخلیه چاه
Admin
3 minutes ago
پاسخ به  اکبری

میخواهین به کجا پمپاژ کنید..؟



تاریخ ارسال : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram