آخرین مقالات

تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب

تعیین محل دقیق چاه بسیار اهمیت دارد. روش های بسیاری وجود دارد که شما به راحتی می توانید درب محل چاه فاضلاب را پیدا کنید. با این کار از بروز حوادث بسیار مانند ریزش چاه و خسارات مالی آن در امان باشید. به همین منظور ما در این مقاله به بررسی تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب می پردازیم.

روش های موثر برای پیدا کردن درب چاه

وجود موزائیک ها و سنگ فرش های متفاوت

یکی از روش های تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب توجه به موزائیک های ساختمان می باشد که از طریق تغییر سنگ فرش و موزائیک ها می توان در ساختمان حفر چاه را پیدا کرد. علامت گذاری موزائیک ها توسط چسب، رنگ و غیره باعث می شود که این علامت ها پاک نشود و به راحتی می توان محل چاه را پیدا کرد.

دستگاه فنر

یکی دیگر از روش های تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب دستگاه فنر است. که استفاده از دستگاه فنر باعث می شود که درب چاه فاضلاب پیدا شود. چون گرفتگی لوله های فاضلاب مانع از ورود فاضلاب به درون چاه می شود. بهترین انتخاب برای یافتن محل چاه سیاه شدن سر فنر است. که مشخص می کند که فنر به چاه فاضلاب رسیده است و این روش جزو بهترین روش ها برای یافتن چاه فاضلاب می باشد.

صدای جریان آب درون لوله های فاضلاب

صدای جریان آب در لوله های فاضلاب و ریخته شدن به محل دقیق چاه فاضلاب کمک می کند تا درب چاه را پیدا کنید. البته در این روش یک مشکل وجود دارد و آن این است که در مکان های شلوغ و پر سر و صدا صدای جریان آب مشخص نمی شود و آن را نمی توانید به طور واضح بشنوید.

کنترل مکان های مختلف

یکی دیگر از روش های تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب کندن مکان های است که احتمال مسیر لوله های فاضلاب می باشد. نشانه های بسیاری در آن محل دیده می شود مانند گلی بودن خاک ، برخورد به آجر طوقه چاه ، لوله های فاضلاب و غیره می باشد.

تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب

بر اساس فاصله چاه با اطراف می توان محل دقیق چاه را پیدا کرد

یکی از نکات مهم در حفر چاه های فاضلاب این است که فاصله چاه با دیوارهای اطراف باید حدود ۳ متر باشد. اگر بر این اساس عمل کنید شما به راحتی می توانید محل تقریبی چاه فاضلاب را پیدا کنید . البته سازنده های ساختمان ممکن است که توجه به این اصل نداشته باشد و مکان حفر را رعایت نکردند. به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تخلیه چاه مراجعه و نحوه این خدمات و قیمت تخلیه چاه را مشاهده نمایید.

تشخیص محل دقیق چاه با دستگاه

از دیگر روش های تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب استفاده از دستگاه های مدرن می باشد که برای صرفه جویی در زمان و کاهش هزینه ها از این روش استفاده می شود . این دستگاه ها دارای قابلیت تشخیص محل چاه هستند و نقطه دقیق چاه را نشان می دهند و بدون هیچ گونه تخریب درب چاه فاضلاب را پیدا کرد و بعد از پیدا کردن درب چاه عملیات تخلیه چاه و لوله بازکنی انجام می شود.

ردیابی محل دقیق درب چاه

یکی از مهمترین مسائل برای ساختمان ها باز کردن لوله ها و ردیابی دقیق چاه می باشد که این کار توسط افراد متخصص لوله بازکنی و تخلیه چاه انجام می شود و شما دیگر نیازی به کندن کف ساختمان را ندارید و دیگر نباید هزینه زیادی را بپردازید . محل پیدا کردن چاه با دستگاه های پیشرفته توسط سرویس کاران از اتلاف وقت جلوگیری و در سریع ترین زمان عملیات تشخیص و تخلیه چاه انجام می شود.

تخلیه چاه به صورت شبانه روزی

برای تشخیص چاه های درون ساختمان و باز کردن درب چاه و برداشتن و گذاشتن مجدد درب چاه شما می توانید با متخصصان در این زمینه ارتباط برقرار کنید. اگر شما محل دقیق چاه را نمی دانید باید از متخصصین در این زمینه کمک و راهنمایی بگیرید. شما می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان شرکت تخلیه چاه ارتباط و در باره نحوه لوله بازکنی و پیدا کردن درب چاه  راهنمایی و مشاوره بگیرید.

تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب

سخن پایانی

در مورد تشخیص محل دقیق چاه فاضلاب صحبت کردیم. تشخیص محل چاه باعث می شود تا در زمان گرفتگی لوله های فاضلاب به راحتی بتوان این مشکل را حل کرد. به این دلیل که دچار تخریب و آسیب به ساختمان نشود. به همین منظور شما می توانید با شرکت تخلیه چاه ارتباط و از نحوه لوله بازکنی، حفر چاه و خدمات این شرکت اطلاع حاصل کنید.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۶ آذر ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram