آخرین مقالات

شهرستان ها لوله بازکنی

برای شهرستان ها لوله بازکنی؛با استفاده از تانکر های 6 و 12 هزار لیتری نیز میتوان برای تخلیه چاه از  تانکر که با استفاده مکنده ساکشن یا پمپ های لجن کش و لایروبی آن به وسیله نیروی انسانی که به داخل انباره حفر چاه ارسال می گردد تا بتواند مواد جامد را به بیرون چاه منتقل کند لایروبی چاه فاضلاب با استفاده از عمل تخلیه چاه را فاضلاب نامیده می شود.

شهرستان ها لوله بازکنی دستی

منظور از شهرستانها لوله بازکنی دستی،چیزی مانند شلنگ کوتاه یا هر چیزی به آن شباهت دارد.زمانی می توانید از لوله بازکن دستی برای شهرستان ها لوله بازکنی استفاده نمایید که فاصله سینک ها تا چاه فاضلاب کم باشد.برای استفاده کردن از این نمونه شما باید یک شلنگ کوتاهو سخت را درون لوله کنید و فشار دهید تا گرفتگی را رفع نمود.

تخلیه چاه در شهرستانها لوله بازکنی

در اکثر موقع ها شهرستان ها لوله بازکنی، تخلیه چاه فاضلاب ، به خاطر اینکه چاه فاضلاب پس از بالا زدن و پس زدن آب و فضولات در توالت ، آب و کف صابون در کفشوی حمام ، همچنین در سیفون دستشویی و یا آشپزخانه قابل تشخیص می باشد.

قالبا در ساختمان های تازه ساخت بعد از گذشت 3 تا 5 سال چاه های فاضلاب ناگهانی پر می گردد و سبب آن فقط کوچک بودن انباره چاه محسوب می شود.

  • در چنین مواردی امکان دارد که در مسیرها ، گرفتگی لوله هم به وجود آید و احتیاج بهلوله بازکن داشته باشید.
  • با تانکر 6 تا 12 هزار لیتر استفاده شده
  • تخلیه با تانکر مکنده ساکشن
  • تخلیه کردن با پمپ های لجن کش مخصوص
  • لایروبی چاه با نیروی انسانی

پر شدن چاه یکی از بدترین اتفاقاتی بوده است که امکان دارد برای هر خانه اتفاق افتد. پر شدن ناگهانی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد نماید و هزینه ناگهانی و بالای تخلیه چاه و بازسازی چاه می تواند برای برخی افراد مشکل ساز به شمار آید.

تخلیه چاه در شهرستان ها لوله بازکنی

استفاده از فنر شهرستان ها لوله بازکن برقی

همانطور که قبلا هم گفته شد؛ یکی از موثرترین و پرکاربردترین روش ها برای رفع گرفتگی لوله ها از جمله گرفتگی با مواد سخت، استفاده از فنر شهرستانها لوله بازکنی به شمار می رود. فنر لوله بازکن برقی از یک موتور و یک فنر تشکیل نموده  است که موتور آن به روش مته ای بوده و فنری به سر آن وصل نموده است.

شهرستان ها لوله بازکنی با دستگاه تراکم هوا

یکی از روش هایی که در زمان تجمع خاک و مواد مشابه در لوله که موجب گرفتگی لوله ها می گردد مورد استفاده قرار می گیرد، شهرستان ها لوله بازکنی به روش فشرده سازی هوا می باشد. مکانیزم دستگاه تراکم هوا به این صورت می باشد؛که با پمپاژ داخل دستگاه لوله بازکن هوا جمع شده است و مقدار هوای فشرده داخل دستگاه به واسطه یک دست نمایش داده می گردد. زمانی که فشار هوا کافی باشد، الزاما در لوله محبوس رها می گردد تا مواد اضافی در مسیر لوله حرکت نمایند. در استفاده از این روش باید نهایت دقت را داشته باشید و حتما آن را به شرکت های شهرستان ها لوله بازکنی تهران بسپارید.

شهرستانها لوله بازکنی با تلمبه دستی

تلمبه دستی شامل یک قطعه پلاستیکی نیم دایره می باشد که به عنوان یک تلمبه و یک دسته عمل می نماید.

این دستگاه غالبا در همه خانه ها یافت شده است و خانم های خانه دار در صورت مواجه با تخلیه کند آب از سینک از این دستگاه برای لوله بازکنی استفاده می نماید.

شهرستان ها لوله بازکنی با تلمبه دستی

شهرستان ها لوله بازکنی در 5 مرحله

برای بازدید تعیین وقت و زمان از محل برای شهرستانها لوله بازکنی با ما تماس بگیرید. آدرس خود را به همکاران ما اعلام نمایید.

سرویسکاران ما نزدیکی محل، با شما تماس می گیرند. در شرایطی که دیرتر از زمان معمول برسند با مدیریت در میان بگذارید.

چند سوال از شما برای تعیین مشکل گرفتگی لوله ها پرسیده می شود و بعد محل گرفتگی لوله ها بررسی می نماید. در قدم اول تشخیص دلیل گرفتگی را تشخیص می دهد.

اعلام قیمت برای لوله بازکنی تهران.

قیمت اولیه را دریافت نمایید. راه حل های ممکن و قیمت هر راه حل توضیح داده می گردد.

اقدام برای لوله بازکنی تهران

تا هنگامی که مطمئن شوید که گرفتگی لوله ها به طور کامل برطرف شده باشد.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram