آخرین مقالات

قیمت تخلیه چاه – هزینه تخلیه چاه

قیمت تخلیه چاه فاضلاب به عوامل زیادی بستگی دارد که در ادامه به عوامل اصلی در هزینه تخلیه چاه و دستمزد تخلیه چاه می پردازیم ** توجه داشته باشید که متن ها را کامل و با دقت بخوانید ** ، قیمت و هزینه به عوامل زیر بستگی دارد :

1-تعداد سرویس ها

2- نوع فاضلاب و لجن

3- متراژ شیلنگ تخلیه چاه

4- نوع عمل تخلیه مانند:تخلیه کردن چاه با استفاده از تخلیه چاه با پمپ لجن کش 3 فاز یا استفاده از پمپ های تک فاز

5- همچنین تخلیه چاه با مکنده ساکشن گران تر می باشد

6-محلی که باید انجام بگیرد عمل تخلیه فاضلاب در تخلیه چاه تهران صورت بگیرد.(مسیری که برای تخلیه بار به خارج شهر باید طی شود تا فاضلاب تخلیه شود).

7-لایروبی چاه

8- کف تراشی و تراش چاه 9 – بازسازی چاه و چند مورد ریز دیگر.

قیمت تخلیه چاه هزینه تخلیه چاه دستمزد تخلیه چاه
قیمت تخلیه چاه – هزینه تخلیه چاه- دستمزد تخلیه چاه

قیمت تخلیه چاه

قیمت تخلیه چاه به چه عواملی بستگی دارد ؟

1- قیمت تخلیه چاه به تعداد سرویس های که عمل تخلیه چاه صورت می گیرد بستگی دارد به طور مثال تخلیه چاهی که یک یا دو سرویس است با تخلیه فاضلابی که 10 تا 15 سرویس است متفاوت می باشد.

دومین دلیل هزینه بر بودن هزینه امور چاه


2- نوع فاضلاب و لجن در دستمزد و هزینه آن بسیار مهم می باشد به طور مثال عمل تخلیه فاضلاب صنعتی با فاضلاب انسانی متفاوت می باشد حتی لجن و فاضلاب تصفیه خانه های فاضلاب با چربی گیرهای آشپز خانه دارای هزینه کاملاً متفاوت می باشد.

متراژ شیلنگ

3- متراژ شیلنگ تخلیه چاه در دستمزد آن بسیار متفاوت می باشد به طوری که عمل تخلیه چاه از متراژ خاصی عبور کند قیمت آن 30% تا 50% افزایش پیدا می کند.

نوع تخلیه و مکان چاه بر قیمت آن تاثیر گذار می باشد

4- تخلیه فاضلاب با استفاده از تخلیه چاه با پمپ لجن کش در صورتی که تخلیه با پمپ 3 فاز صورت گیرد هزینه بالا تری را نسبت به پمپ تک فاز دارد و دلیل آن هزینه تعمیر پمپ ها و خطرات و چند مورد دیگر می باشد.

5- تخلیه چاه با مکنده ساکشن گران تر از سایر امور تخلیه چاه است به این دلیل که پمپ ساکشن به گیربکس ماشین وصل می شود و موتور ماشین را درگیر می کند. و علاوه بر این در هنگام تخلیه چاه لجن های سنگین و چربی ها را مانند یک جارو برقی با عمل مکش به درون تانکر و مخزن ماشین ارسال می کند.
6- محلی که باید کار انجام شود در قیمت آن متفاوت است و در شمال شهر قیمت بالاتر است به دلیل اینکه مسیری که برای تخلیه بار به خارج شهر باید طی شود تا فاضلاب تخلیه شود دور تر می باشد.

سه دلیل دیگر که بسیار در چاه هزینه بر می باشد


7-یکی از عوامل هزینه بر در امور چاه فاضلاب لایروبی چاه می باشد لایروبی عملی است که لجن های سفت شده و جامدات را به بیرون انتقال می دهند و معمولاً به صورت دستی و توسط نیروی انسانی انجام می گیرد.
8- یکی از امور اصلی در چاه های فاضلاب و سایر چاه های جذبی انجام کار کف تراشی و تراش چاه می باشد با انجام این عمل چاه فاضلاب کاملاً مانند روز اول دفع آب را به لایه های زیرین زمین را به خوبی انجام می دهد.

9 – باز سازی و تعمیر چاه های ریزش کرده.

هزینه تخلیه چاه
قیمت تخلیه چاه
هزینه تخلیه چاهقیمت تخلیه چاه

هزینه تخلیه چاه

پر شدن ناگهانی چاه یکی از بدترین اتفاقاتی است که ممکن است برای خانه رخ دهد. پر شدن ناگهانی چاه می تواند برای برخی از افراد مشکل ایجاد کند و هزینه ناگهانی و بالای تخلیه چاه فاضلاب و بازسازی چاه می تواند برای برخی افراد مشکل ساز باشد.


بهترین راه حل برای این چنین اتفاقی می توان به بازدید سالانه از چاه اشاره کرد و با داشتن دریچه چاه فاضلاب و بازدید از چاه فاضلاب همواره می توان از این مورد جلوگیری کرد.

دستمزد تخلیه چاه
هزینه تخلیه چاه

عوامل موثر در قیمت تخلیه چاه و هزینه تخلیه چاه چیست؟

چطور مناسب ترین قیمت تخلیه چاه را پیدا کنیم؟

  1. اولین قدم برای پیدا کردن قیمت

    اولین قدم پیدا کردن بهترین شرکت تَخلیه چاه که معتبر باشد و دریافت استعلام قیمت می باشد..همین حالا از متخصصین ما قیمت بگیرید.

  2. عامل اصلی در بالاتر بودن قیمت تخلیه چاه

    1-چاه ریزش نکرده باشد.2-چاه احتیاج به لایه روبی و کف تراشی داشته باشد.3-دوری چاه از مکانی که ماشین برای بار گیری ایستاده.4-نیاز به کارگر اضافه ….و چند مورد دیگر

  3. دستمزد تخلیه چاه چگونه تعیین می شود؟

    دستمزد تخلیه چاه زیر نظر اتحادیه تخلیه چاه می باشد.و قیمت مصوب را اتحادیه سالانه اعلام می کند.اما امروزه به دلایل گرانی های یک ماهه ابزار و مصالح و… این نرخ توسط خود متخصص ها و پیمانکاران اعلام می شود.و به صورت توافقی بین کارفرما و پیمانکار منعقد می گردد.


ثبت دیدگاه شما

guest

13 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
AffiliateLabz
AffiliateLabz
4 years ago

قیمت تخلیه چاه چقدر هستش دستمزد چه مقداره یه نفر اومده چاه ساختمان ما رو تخلیه کرده الان بعد از 3 ماه دوباره پر شده. چرا دلیلش چیه؟خواهشن راهنمایی کنید.

فرناز
فرناز
3 years ago
پاسخ به  AffiliateLabz

آخرش چقدر هزینه پرداختید و مشکل با سیخ زدن برطرف شده ؟ اینجا سه طبقه ست و هیچوقت هزینه لوله و تاسیسات رو نمی پردازن . من تنها همه چاه ها گرفته ولی نهایت آب پایین میره

تخلیه چاه
Admin
3 years ago
پاسخ به  فرناز

دوست عزیز مشکل شما یه مشکل عمومی هست و برای کل ساختمان می باشد..چون در حیاط می باشد و حتی اگر در خانه شما هم باشد. اگر مشکلی پیش بیاید.همسایگان همگی باشد مشکل را حل نمایند.اگر کسی همکاری نکرد.شما میتوانید لوله اصلی خانه آن ها را که به درون چاه می‌ریزد کیپ نمایید.تا بلکه آنها همکاری نمایند

جعفری
جعفری
4 years ago

قیمت تخلیه چاه نرخ اتحادیه چقدر هست.
نرخ اتحادیه تخلیه چاه چقدر میباشد.؟

عطا
عطا
3 years ago

ممنون واقعا اطلاعاتی که نوشتین خیلی بهم کمک کرد

تخلیه چاه
Admin
3 years ago
پاسخ به  عطا

خواهش میکنم.

فرناز شیخ محمدی
فرناز شیخ محمدی
3 years ago

چند روزه چاه حیاط و آشپزخانه گرفته امروز توالت ! با سیخ کمی پایین میره و کف میکنه باز اب میاد من طبقه همکفم دک طبقه بالا مشکلی ندارن جاه تو حیاطه الان سیخ بزنن درست میشه؟ یا نیاز به کندن داره ؟ هزینه رو سه طبقه باید بدن یا همکف ک حیاط دستش و جاه اصلی توشه ؟ بالای کوه تو دربند هستم ماشین خورش یک دقیقه راهه .چاره چیه لطعن کمکم کنین ممنونم فوری

تخلیه چاه
Admin
3 years ago

سلام بابت مشکل شما..راه حل وجود داره و قابل انجام هست و هزینه آن به عهده کل ساختمان می باشد. و باید به وسیله دستگاه لوله بازکنی گرفتگی باز شود و اگر باز نشد مشکل از چاه می باشد.

اروجلو
اروجلو
2 years ago

قیمت تخلیه چاه تو هر شرکتی چرا اینقدر فرق میکنه هر کی یه قیمت میده.واقعا چرا..؟

تخلیه چاه
Admin
2 years ago
پاسخ به  اروجلو

بیشتر افراد واسطه هستن . و هر ارزانی بی دلیل نیست.

خدایاری
خدایاری
1 year ago

قیمت تخلیه چاه با نرخ اتحادیه تخلیه چاه برای سال ۱۴۰۱ چند هست..؟



تاریخ ارسال : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram