آخرین مقالات

تراش چاه کف تراشی چاه

تراش چاه و کف تراشی چاه خدمتی است که زیر مجموعه تخلیه چاه در تخلیه چاه تهران می باشد و برای بازسازی چاه و باز کردن چشمه های دفع آب گرفته شده به وسیله فضولات و جامدات چاه فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرد را کف تراشی یا تراشیدن چاه فاضلاب می گویند.

شرکت ما با بهره گیری از نیرو های مجرب و با تجربه و سابقه بالای 100 چاه در سال می تواند این تضمین را به شما می دهد که چاه فاضلاب با عمل کف تراشی حتی بهتر از زمانی که چاه کاملاً نو و تازه بوده بهتر عمل کند و عمر بیشتری نسبت به اول داشته باشد.

تراش چاه کف تراشی چاه
تراش چاه کف تراشی

تراش چاه یا کف تراشی چاه

تراش چاه یا کف تراشی چاه به وسیله متخصص چاه که به آن مقنی چاه گویند انجام می شود و در آن مقنی کف انباره چاه فاضلاب را معمولاً به ارتفاع ( 30 cm تا cm 40 سانتی متر) می کند یا به اصطلاح تراش داده تا خاک سیاه شده که دارای لجن فاضلاب می باشد را از کف چاه بکند و بدنه چاه را به روش کلنگ زنی که با استفاده از نوک کلنگ تراش کوچکی حدود تقریباً ( 5سانتی متر تا 15 سانتی متر ) می دهد تا بتواند چاه جذب آب دوباره خود را پیدا کند.

تکفتراشی چاه کار هر کسی نیست و باید فرد متخصص و با تجربه مخصوص چاه قدیمی باشد و به اصطلاح مقنی وارد به چاه کهنه یا قدیمی باشد چون در چاه کهنه پر شده پر از فاضلاب گازهای متعددی وجود دارد و این گاز ها در خطرات گازگرفتگی چاه فاضلاب باعث بروز سرگیجه و بی هوشی و در موارد بسیار زیاد مرگ ناگهانی را به وجود می آورد.و حتماً فرد متخصص باید در زمینه چاه کهنه و قدیمی تخصص داشته باشد که بیشتر متخصصین حفر چاه تازه و نو این تخصص را ندارند.و از خطرات ریزشی و گاز گرفتگی بی اطلاع هستند.و نحوه دفع خطرات را نمی دانند.

کف تراشی چاه
کف تراشی چاه

تراش چاه کف تراشی چاه

بهتر است بدانید بعد از تراش چاه یا کف تراشی چاه کهنه و قدیمی ، چاه فاضلاب از روز اولی که چاه حفر گردیده بهتر عمل کرده و جذب آب بیشتری خواهد داشت و به دلیل کندن کف چاه و بدنه چاه ، چاه فاضلاب بزرگتر می شود و عمر بیشتری را نسبت به چاه قدیمی خواهد داشت به طوری که اگر چاهی 8 سال عمر مفید داشته باشد عمر آن به 11 تا 12 سال افزایش پیدا می کند.

چند نکته جهت افزایش طول عمر چاه

توجه کنید در هنگام حفر چاه فاضلاب تازه در ساختمان ها حتماً اندازه انباره را بیشتر از حد معمول حفر کنید زیرا در صورتی که چاه فاضلاب که باید حداقل 10 سال مفید را کار کند زود تر پر شده و به عمل تخلیه چاه نیاز داشته باشید.

کم کردن هزینه تخلیه چاه و افزایش طول عمر چاه

این را بدانید در صورت پر شدن چاه بعد از سالها شما باید اول مراحل : تخریب درب چاه و تخریب طوقه چاه و سپس تخلیه چاه با ماشین مخصوص تخلیه چاه و سپس لایه روبی یا همان لایروبی و در آوردن فضولات و سپس در آخر از همه عمل تراش چاه یا کف تراشی را باید انجام دهید. پس در هنگام حفر چاه همواره فکر شما بر روی اندازه بیشتر در انباره چاه باشد چون در صورت پر شدن چاه بعد از چند سال باید تمام مراحل تخلیه چاه را انجام دهید و از همه مهم تر هزینه مراحل را بدهید تا بتوانید به کفتراشی چاه و تراش چاه جهت بازسازی چاه برسید.

شرکت تخلیه چاه فاضلاب
شرکت تخلیه چاه فاضلاب

قیمت تراش چاه و کف تراشی چاه

توجه کنیدبه دو روش می باشد:

1-مقنی کف چاه و بدنه چاه را تراش می دهد و به بالای چاه یعنی سطح زمین می فرستد و زمانی که خاک ارسال شده به بالا توسط خاور بارگیری شد آن وقت هزینه را یک سرویس اعلام می کنند و بدانید کفتراشی چاه و تراش چاه برحسب هر خاور استاندارد که دارای یک 1 لبه اتاق کمپرسی می باشد محاسبه و قیمت گذاری می شود و شما مشتری عزیز می توانید جهت افزایش اندازه چاه فاضلاب و بالا بردن عمر چاه با سفارش بیشتر در تعداد سرویس های کفتراشی که بر حسب هر خاور محاسبه می شود عمر چاه خود را بالاتر برده و نیاز به عمل تخلیه چاه دیر تر داشته باشید.

2- تخلیه چاه و لایروبی و کفتراشی چاه بر حسب متر مکعب یا متر مقنی ، در صورتی که شما چاه برای تخلیه چاه داشته باشید کلیه عمور را بر حسب متراژ چه شما قیمت گذاری می کنند.

*** (متر مقنی یک متر عامیانه در بین متخصصین حفر چاه می باشد.متر مقنی متراژ را دوبل و هزینه را نصف می کند،متر مقنی امروزه در چاه ها ، عمومی و عامیانه است و اگر شما نیاز به حفاری چاه داشته باشید حتماً از نوع محاسبه متراژ سوال شود. توجه داشته باشید این روز ها عُرف چاه متر مقنی شما می باشد)***

تراش چاه کف تراشی چاه
تراش چاه کف تراشی چاه

سایر خدمات کف تراشی و تراش چاه چه می باشد

  • سایر خدمات شامل:
  • کفتراشی چاه فاضلاب
  • کفتراشی بدنه چاه
  • لایروبی به وسیله نیروی متخصص
  • لایروبی چاه
  • لایروبی و خارج کردن فضولات و جامدات از انتهای چاه
  • لوله بازکنی
  • لوله بازکنی با فنر های مخصوص لوله بازکنی
  • فنر تراش کردن لوله فاضلاب
خدمات کف تراشی و تراش چاه

سایر خدمات کفتراشی و تراش چاه شامل:
کفتراشی چاه فاضلاب
کف تراشی بدنه چاه
کف تراشی انباره چاه
تراش بدنه چاه
تراش انباره چاه
تراشیدن چاه برای باز کردن چشمه های دفع آب
لایروبی به وسیله نیروی متخصص


ثبت دیدگاه شما

guest

10 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
مرتضی
مرتضی
4 years ago

سلام چرا چاهی را که لایروبی کردیم دوباره پر شده و آیا نیاز به کف تراشی داره

modir
Admin
4 years ago
پاسخ به  مرتضی

سلام چاه فاضلاب با لایروبی و کف تراشی می تواند مانند روز اول خود کار بکند. برای اطلاعات بیشتر به مطلب کف تراشی و تراش چاه مراجعه کنید تا اطلاعاتتان دقیق تر بشود.

کریمی
کریمی
4 years ago

سلام با انجام کار تراش چاه آیا چاه ترمیم میشه و میتونه جذب کامل انجام بده.تضمینی وجود داره.؟

modir
Admin
4 years ago
پاسخ به  کریمی

سلام بله. ما به شما این تضمین را می دهیم که با عمل تخلیه چاه و لایروبی و تراش چاه ، چاه فاضلاب شما دوباره مانند روز اول خود کار کند و شما هیچ مشکلی نداشته باشید. تراش چاه یکی از رکن های اصلی در بازسازی و تعمیر چاه می باشد.

مجتبی ملکوتی
مجتبی ملکوتی
2 years ago

سلام من توی بجنورد زندگی می کنم چاه فاضلابم هر ده روز پر میشه میشه راهنمایی کنید برای لایروبی و کف تراشی.سپاس

گودرزی
گودرزی
1 year ago

سلام دوستان میخواستم بگم این شرکت برای ما کفتراشی چاه انجام داد توسط آقای محمودی بابت کفتراشی چاه ..چاه الان ۲ سال گذشته و تا الان مشکل نخورده یک نفر دیگه از روی برچسب جلو در آوردیم کلاه بردار بود..۲۰ میلیون گرفت اما چاه ۶ ماه بعد پر شد.
این شرکت آقای محمودی تضمینی و به صورت کتبی انجام داد و و ۳۵ میلیون هزینه کردیم و الان کاملاً راضی هستیم.

بزرگی
بزرگی
1 year ago

تراشیدن چاه باعث باز شدن چشمه های چاه میشه یعنی..؟



تاریخ ارسال : ۰۸ آبان ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram