آخرین مقالات

دریچه بازدید فاضلاب – دریچه فاضلاب

دریچه بازدید چاه – دریچه ترافیکی

دریچه بازدید چاه فاضلاب
دریچه بازدید چاه فاضلاب

دریچه بازدید فاضلاب – دریچه ترافیکی عموماً در بالای چاه ها قرارگرفته و باعث می شوند بازدید از چاه ها راحت تر بوده و برای بازدید از چاه فاضلاب و یا چاه آب نیاز به حفاری درب چاه و برداشتن طوقه نباشد. این دریچها چندین سایز و چند مدل از جمله آن گرد و مربع می باشد در بازاربه انواع جنس یافت می شود.و امروز حفر چاه هایی که صورت می گیرند استفاده از دریچه بازدید چاه توصیه می شود.

دریچه بازدید چاه فاضلاب
دریچه بازدید چاه فاضلاب

قیمت دریچه بازدید چاه

فرق دریچه بازدید فاضلاب در چه است؟

فرق دریچه بازدید فاضلاب در شکل آن که گرد و یا مربعی می باشد.که امروزه بهترین آن دریچه بازدید فاضلاب گرد می باشد به دلیل امنیت و فشاری که تحمل می کند و قیمت آن نسبت به وزنی که تحمل می کند متفاوت می باشد و با ( تن ) اندازه گیری و قیمت گذاری می شود.

انواع دریچه فاضلاب شامل چه می باشد؟

شامل ترافیکی و غیر ترافیکیو عبارتند از:
1-دریچه فاضلاب چدنی
2-دریچه فاضلاب چدن و درب بتنی
3-درچه فاضلاب کامپوزیت
4-دریچه بازدید فاضلاب مخلوط از مواد نانو و سیمان (پیشنهاد ما به شما چون علاوه بر قیمت مناسب ، کیفیت خوبی هم دارد )
5-دریچه فاضلاب پلاستیکی
6-دریچه فاضلاب کاملاً بتنی
7- دریچه پلیمر منهول دریچه پلیمری

دریچه بازدید فاضلاب در کجا استفاده می شود ؟

دریچه بازدید بر روی چاه فاضلاب ، بر رو ی چاه آب ، بر روی منحول فاضلاب
،سیستم اگو شهری در خیابان ها جهت انتقال فاضلاب ، سپتیک ها و منحول ها مورد استفاده قرار می گیرد

خرید دریچه فاضلاب

در شرکت ما{تخلیه چاه دات کام(www.takhliyehchah.com)} انواع دریچه بازدید برای دریچه بازدید چاه ها , دریچه بازدید منحول ها و دریچه بازدید سپتیک ها چه سپتیک تانک و سپتیک بتنی به فروش می رسد.برای خرید دریچه بازدید با ما تماس بگیرید.

بهترین نوع دریچه بازدید گرد می باشد و شامل دریچه هایی از جنس:چدنی , کامپوزیت , بتنی , و مواد پلاستیکی و نانو کامپوزیت با ظرفیت های متفاوت در تحمل ضربه قیمت گذاری می شوند.

دریچه بازدید چاه
دریچه بازدید چاه

دریچه چدنی فاضلاب

جهت خرید و مشاوره جهت خرید نوع دریچه مورد نیاز برای نصب بر انواع چاه فاضلاب ، چاه آب ، دریچه منهول و سپتیک ها و خرید دریچه ها و نصب آن و ترافیکی بودن و انواع مختلف آن، (لوله بازکنی ، تخلیه چاه ، حفر چاه ، زهکشی ) با ما تماس بگیرید .

برای سفارش و خرید دریچه بازدی فاضلاب و دریچه بازدید چاه با ما تماس بگیرید.

0912-772-771-3

دریچه منهول فاضلاب

دریچه منهول فاضلاب از جنس پلیمر یا چدن می باشد و دریچه منهول کامپوزیت گرانترین نوع دریچه می باشد و سپس دریچه چدنی و در آخر پلیمری و نانو کامپوزیت و دریچه منهول فاضلاب بر روی منهول فاضلاب قرار می گیرد و در صورت عبور ماشین از روی آن باید از نوع ترافیکی آن استفاده کرد.

دریچه بازدید چدنی فاضلاب

دریچه چدنی فاضلاب از نوع چدنی از گرانترین ها می باشد و استحکام بالا و کارایی آن بسیار عالی و دارای تاریخ مصرف طولانی می باشد و این نوع دریچه ها هم از نوع ترافیکی و غیر ترافیکی می باشد.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۶ مهر ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram