آخرین مقالات

آموزش خارج کردن اشیا از چاه فاضلاب

خارج کردن اشیا از درون لوله فاضلاب بسیار اهمیت دارد چون باعث گرفتگی لوله ها و چاه می شود و جلوی عبور فاضلاب را می گیرد و در نهایت باعث تخریب و ضرر بسیار به ساختمان ها می شود که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی آموزش خارج کردن اشیا از چاه فاضلاب می پردازیم .

خارج کردن اشیا از چاه فاضلاب

خارج کردن موبایل از توالت

خارج کردن موبایل از توالت

امروزه آشنایی با آموزش خارج کردن اشیا از چاه فاضلاب کمک بزرگی به افراد می کند و از وسایل ارزشمند که موجب گرفتگی لوله های فاضلاب می شود جلوگیری می کند. وسایلی مانند انگشتر ، دسته کلید ، سوئیچ ، ساعت ، موبایل و غیره در چاه فاضلاب باعث گرفتگی لوله ها می شود. و بهترین راه حل استفاده از افراد متخصص در  زمینه لوله بازکنی می باشد.

گوشی همراه در چاه توالت

یکی از مواردی که در آموزش خارج کردن اشیا از چاه فاضلاب باید یاد گرفت خارج کردن گوشی موبایل از چاه توالت است . ابتدا دستکش دست کنید و با دست گوشی را در بیاورید و در غیر این صورت نباید به گوشی ضربه بزنید که حرکت کند و به طرف جلو یا شترگلو لوله گیر کند که می توانید برای این کار از افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی استفاده کنید و در کمترین زمان گوشی موبایل شما را با ابزار مخصوص از چاه توالت خارج می کنند.

 راهکارهای خارج کردن وسایل از توالت یا چاه فاضلاب

خارج کردن اشیا از چاه توالت با دست

در آموزش خارج کردن اشیا از چاه فاضلاب باید به این راهکارها توجه کرد: فاصله کاسه توالت تا شترگلو حدود نیم متر می باشد که با وارد کردن دست خود در آن نمی توانید وسایل را خارج کنید. چون دست شما گیر می کند. و باعث آسیب دیدن به دست و بازو شما می شود. پس اگر دست خود را داخل چاه کردید اگر شی خارج نمی شود به آن ضربه نزنید تا به جلو نرود و شانس درآوردن آن را کمتر نکنید که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تخلیه چاه به صورت آنلاین ارتباط و در زمینه لوله بازکنی مشاوره و راهنمایی بگیرید.

بیرون آوردن وسیله از توالت با قلاب فلزی

استفاده از قلاب فلزی کمک بسیاری به بیرون آوردن وسیله از چاه توالت می کند. ابتدا یک چوب لباسی را صاف کنید و یک میله ای به طول یک متر درست شود. و یک طرف لبه آن را خم و به قلاب تبدیل کنید و قلاب را به درون چاه ببرید. و لبه آن را به شی مورد نظر نزدیک تا گیر کند و در انتها شی را بیرون بیاورید.

خارج کردن اشیا با وسایل مخصوص مثل انبر یا جاروبرقی

استفاده از انبر کمک بسیاری به خارج کردن اشیا می کند . همچنین استفاده از جاروبرقی که دارای دکمه خشک و مکش است را می توانید استفاده کنید. که بعد از خارج کردن اشیا جاروبرقی را تمیز و پاک کنید تا از آلودگی ها  پاک شوند.

نکات مهم قبل از خارج کردن اجسام از توالت

در آموزش خارج کردن اشیا از چاه فاضلاب باید به چند نکته توجه کرد :

به هیچ وجه درون لوله فاضلاب آب نریزید و سیفون را نکشید . اگر ارتفاع لوله زیاد است از فرو کردن دست خود درون لوله فاضلاب خودداری کنید . قبل از هر کاری بهتر است که با چراغ قوه داخل لوله را نگاه کنید و اگر در دسترس است آن را خارج کنید . بهترین روش استفاده افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی می باشد .

هزینه لوله بازکنی برای خارج کردن اشیا از درون فاضلاب

در آموزش خارج کردن اشیا از چاه فاضلاب باید به افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی  هم اشاره کرد که شرکت تخلیه چاه در تهران آماده همکاری با اکثر سازمان ها و ارگان ها می باشد و هزینه تخلیه چاه و لوله بازکنی بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تخلیه چاه مراجعه  و نحوه خدمات این شرکت را مشاهده نمایید.

سخن پایانی

آموزش خارج کردن اشیا از چاه فاضلاب را بیان کردیم که باید در مورد افتادن اشیا درون چاه احتیاط کرد و از وسایل خود مراقبت کنید ولی در صورتی که شی وارد چاه توالت شد باید فوری آن را خارج کرد تا از گرفتگی لوله ها جلوگیری کنید که به همین منظور شما می توانید با شرکت تخلیه چاه ارتباط و از نحوه سفارش خدمات لوله بازکنی اطلاع حاصل کنید.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۰ دی ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram