آخرین مقالات

مضرات جوهرنمک برای لوله‌

در زمانی که لوله‌های فاضلاب می‌گیرد معمولاً کلافگی زیادی به سراغ شما می‌آید. بعد از اینکه با کارهای اولیه اقدام به باز کردن لوله کرده اید. و در این کار موفق نبوده اید احتمال دارد به فکر استفاده از اسید جوهر نمک بیوفتید. اما از خطرات و مضرات جوهرنمک برای لوله‌ مطلع هستید؟ بدون شک اگر با خطرات این کار آشنایی داشته باشید برای باز کردن لوله‌ها به هیچ وجه از این اسید شیمیایی استفاده نخواهید کرد. پس اگر لوله فاضلاب شما هم دچار گرفتگی شده است و قصد دارید آن را با اسید جوهر نمک باز کنید در ادامه این مطلب بسیار مهم همراه ما در سایت تخلیه چاه باشید.

چرا استفاده از جوهر نمک برای باز کردن لوله‌ها خطرناک است؟

دلیل اصلی حضور شما در این سایت و مطالعه مقاله مضرات جوهرنمک برای لوله‌ پاسخ به این سوال بسیار مهم است که قصد داریم در ادامه به صورت موردی به مهم‌ترین خطرات استفاده از این ماده شیمیایی اسیدی بپردازیم. و آنها را برای شما عزیزان شرح دهیم.

سوختگی بر اثر تماس اسید با دست

مضرات جوهرنمک برای لوله

یکی از خطرناک‌ترین موارد استفاده از جوهر نمک برای باز کردن لوله‌ها خطر تماس این اسید با پوست دست و سایر قسمت‌های بدن است. با توجه به این که جوهر نمک یک اسید قوی و صنعتی بوده بدون شک در صورت برخورد با پوست بدن شما را دچار سوختگی می‌کند. توجه داشته باشید که سالانه هستند افرادی که به دلیل سوختگی بر اثر جوهر نمک به بیمارستان‌ها مراجعه می‌کنند. اگر سوختگی بر اثر جوهر نمک زیاد باشد ممکن است برای شما خطرات زیادی را به همراه داشته باشد. پس توجه داشته باشید که مراقبت‌های ویژه ای در این خصوص داشته باشید.

خوردگی لوله‌ها بر اثر استفاده از جوهر نمک برای باز کردن لوله‌ها

یکی از مهم‌ترین عارضه‌هایی که استفاده از این اسید برای شما به همراه خواهد داشت خوردگی لوله‌ها است. استفاده از این اسید باعث می‌شود به مرور زمان لوله‌های شما دچار خردگی شوند. و اگر این خوردگی زیاد شود، با مشکلات جدی تری روبرو خواهید شد. در صورت استفاده از جوهر نمک برای باز کردن لوله‌ها ممکن است لوله فاضلاب به صورت کلی از بین برود و شما عزیزان مجبور به تعویض لوله شوید که این کار برای شما هزینه بر و امری زمان بر خواهد بود.

تولید گاز‌های خطرناک

ترکیب اسید جوهر نمک با مواد موجود در درون فاضلاب گازهای خطرناکی را برای انسان آزاد می‌کند. توجه داشته باشید در صورتی که از این اسید استفاده کردید به هیچ وجه این کار را در محل‌های در بسته و پوشیده انجام ندهید. و حتماً یک راه خروجی هوا در نظر بگیرید. چرا که گازهای تولید شده بر اثر استفاده از جوهر نمک برای باز کردن لوله‌ها برای انسان بسیار خطرناک بوده و ماندن در مجاورت این گازها می‌تواند خطرات و عوارض زیادی را برای شما عزیزان به همراه داشته باشد.

عدم ترکیب جوهر نمک با سایر مواد شوینده

یکی از اشتباهات رایجی که خانم‌های ایرانی برای باز کردن لوله‌ها می‌کنند که از خطرناک‌ترین کارهای ممکن در استفاده از اسید است؛ ترکیب کردن جوهر نمک با سایر مواد شوینده است. مواد شوینده دارای ترکیبات خاص شیمیایی هستند و در صورت ترکیب شدن با جوهر نمک واکنش‌های شیمیایی ایجاد می‌کنند. برخی از این واکنش‌ها می‌تواند منجر به آزاد کردن گاز‌های اسیدی و سمی و همچنین ایجاد فرآیند گرمازای شدید شود. پس به هیچ وجه در باز کردن لوله‌های فاضلاب جوهر نمک را با سایر مواد شوینده ترکیب  نکنید.

بهترین راه برای باز کردن لوله‌ها در زمان گرفتگی

بهترین راه برای باز کردن لوله‌ها در زمان گرفتگی استفاده از کارشناسان این حوزه است. شما عزیزان می‌توانید برای باز کردن لوله‌های فاضلاب خود در سراسر تهران با کارشناسان ما در سایت تخلیه چاه در تماس باشید. کارشناسان ما در اسرع وقت مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب شما را با قیمتی مناسب رفع می‌کنند.

جمع بندی

در مقاله مضرات جوهرنمک برای لوله‌ از سایت به بررسی اینکه استفاده از جوهر نمک برای باز کردن لوله‌ها چه مضراتی دارد پرداختیم و خطرات استفاده از این روش را برای شما عزیزان شرح دادیم. در آخر مجدداً تاکید می‌کنیم که برای باز کردن لوله‌های فاضلاب از اسید جوهر نمک استفاده نکنید. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.

 

 


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram