آخرین مقالات

آموزش فنر زنی لوله چاه

در مقاله آموزش فنر زنی لوله چاه باید گفت که یکی از مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید گرفتگی لوله‌های چاه فاضلاب ساختمان است. ممکن است این مشکل در محل کار و یا در منزل شما رخ دهد و شما عزیزان را با مشکلات جدی روبرو کند. بعد از انجام کارهای اولیه از جمله استفاده از مواد شوینده و استفاده از مایع‌های بازکننده لوله. بهترین راه بازکردن لوله با استفاده از فنر زن دستی و برقی است. در مقاله آموزش فنر زنی لوله چاه از سایت قصد داریم شما عزیزان را با نحوه فنر زنی لوله‌ها بیشتر آشنا کنیم. تا خود شما نیز به صورت دستی بتوانید مشکل گرفتگی لوله‌های فاضلاب را رفع نمایید.

فنر لوله بازکن فاضلاب چیست؟

آموزش فنر زنی لوله چاه

این فنرها به این منظور تولید گردیده اند. که گرفتگی لوله‌های فاضلاب شما را در سریع ترین زمان ممکن برطرف نمایند. توجه داشته باشید که این فنرها به دو صورت دستی و برقی در بازار موجود هستند. اگر لوله فاضلاب شما با وسیله خارجی مسدود گردیده بهترین راه برای باز کردن گرفتگی لوله فاضلاب استفاده از فنر است.

اگر شما عزیزان در این کار تخصصی ندارید و امکان انجام آن را ندارید می‌توانید از کارشناسان ما در جهت رفع این مشکل کمک بگیرید. برای ارتباط با کارشناسان ما کافیست با شماره تماس‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. و مشاوره لازم و خدمات لازم برای رفع مشکلات گرفتگی چاه و تخلیه چاه را دریافت نمایید.

چه زمانی از فنر زنی استفاده می‌کنیم؟

وقتی که میزان گرفتگی لوله‌های فاضلاب شما زیاد باشد. و حجم قابل توجهی از رسوبات، لجن و فضولات و سایر اجرام خارجی در داخل لوله بر روی هم انباشته باشند. استفاده از روش‌های مرسوم خانگی دیگر جوابگوی شما نخواهد بود. در چنین شرایطی فنر زنی لوله فاضلاب بهترین و قطعی ترین راه برای رفع مشکل گرفتگی لوله و چاه فاضلاب ساختمان است.

در چه مواردی از فنر زنی لوله استفاده می‌کنیم؟

فنر زنی لوله فاضلاب در اکثر موارد برای رفع گرفتگی لوله‌های فاضلاب حمام، سرویس بهداشتی و سینک ظرفشویی و کفشورها انجام می‌شود. چرا که قسمت‌های ذکر شده دائماً در معرض گرفتگی بر اثر جرم‌ها، آلودگی‌های حاصل از مواد غذایی جا مانده بر ظروف، چربی مواد شوینده در حمام‌ها و فضولات و مواد فاضلابی توالت هستند. در این موارد می‌توانیم از فنر زنی لوله برای رفع انسداد لوله استفاده کنیم. در ادامه مقاله آموزش فنر زنی لوله چاه شما عزیزان را با طریقه فنر زنی لوله فاضلاب بیشتر آشنا می‌کنیم.

انواع روش‌های فنر زدن لوله

آموزش فنر زنی لوله چاه

برای فنر زنی لوله‌ها از دو روش فنر زنی دستی و فنر زنی به وسیله دستگاه برقی فنر زنی استفاده می‌شود. برای استفاده از روش دستی این کار کافی است اقدام به خرید یک فنر باز کننده لوله کنید. این فنر را می‌توانید در فروشگاه‌های مصالح ساختمانی، فروشگاه‌های لوازم خدمات و تاسیسات ساختمان و در ابزار فروشی‌ها پیدا کنید. بعد از تهیه فنر تمامی درپوش‌ها را برداشته و در صورتی که سری فنر شما قابل تعویض است. با توجه به احتمال نوع گرفتگی از سری‌های مختلف استفاده کنید.

فنر را به داخل لوله بفرستید و به آرامی آن را به عقب و جلو حرکت دهید. و یک حرک رفت و برگشتی را انجام دهید. در ابتدا سعی کنید این رفت و برگشت در بازهای کوتاه تر انجام شود. و پس از انجام این کار داخل چاه آب بگیرید و برای بازه‌های طولانی تر شروع به فنر زنی کنید. استفاده از مواد شوینده در زمان فنر زنی به فرآیند این کار کمک خواهد کرد.

دستگاه فنر زنی

علاوه بر این کار می‌توانید از دستگاه فنر زنی نیز استفاده کرده و برای استفاده از این دستگاه لازم است. که آن را تهیه کرده و یا کرایه کنید که هیچ کدام از این موارد برای باز کردن گرفتگی لوله توصیه نمی شود. در عوض می‌توانید با استفاده از کمک گرفتن از کارشناسان ما تقاضای رفع انسداد لوله به روش فنر زنی را داشته باشید. تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن مشکل شما عزیزان را رفع نمایند.

جمع بندی

در مقاله آموزش فنر زنی لوله چاه از سایت تخلیه چاه به بررسی نحوه فنر زنی لوله و نکات پیرامون آن پرداختیم. همچنین در طول مقاله مهم ترین نکات از جمله زمان فنر زنی لوله و موارد استفاده از این روش را برای شما عزیزان به صورت کامل شرح دادیم. اگر لوله‌های شما نیز دچار گرفتگی است و نمی توانید آن را با روش‌های خانگی رفع نمایید. در مرحله بعدی استفاده از روش فنر زنی لوله است که در طول این مقاله در سایت تخلیه چاه به آن اشده کردیم. امید است که مطالب گفته شده در مقاله آموزش فنر زنی لوله چاه برای شما عزیزان مفید بوده باشد. از اینکه تا انتهای این مطلب همراه ما بودید از شما عزیزان کمال تشکر را داریم.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram