آخرین مقالات

ساختار استاندارد چاه فاضلاب

ساختار حفر چاه جذبی فاضلاب
ساختار حفر چاه جذبی فاضلاب

ساختار چاه فاضلاب

ساختار استاندارد چاه فاضلاب جذبی و دیتیل چاه فاضلاب ایمنی در هنگام حفاری در شرکت ما کاملاً رعایت شده زیرا متخصصین حفر چاه در شرکت حفر چاه تهران کاملاً به کار واقف هستند. در ادامه با ساختار استاندارد چاه فاضلاب بیشتر آشنا می شوید.(در صورت پر بودن چاه فاضلاب نیاز به تخلیه چاه می باشد)

یک چاه فاضلاب استاندارد شامل بخشهای زیر می باشد:

  • میله چاه
  • گلدانی یا آب چکان
  • درب چاه یا دال بتنی
  • دریچه بازدید
  • انباره چاه
  • کول را شامل می شود.
ساختار چاه فاضلاب
ساختار چاه فاضلاب

برای درخواست خدمات و مشاره رایگان با ما تماس بگیرید

0912-772-771-3

دیتیل چاه فاضلاب

دیتیل چاه فاضلاب در زیر قرار گرفته و می توانید با رعایت نکات زیر بهترین و استاندارد ترین چاه فاضلاب را حفر کنید رعایت مواردی که در زیر آمده الزامی می باشد.

دیتیل چاه جذبی فاضلاب

میله چاه

میله چاه فاضلاب در ساختار استاندارد چاه جذبی فاضلاب تاثیر بسیار دارد به آن قسمت از چاه می گویند که به صورت عمود و به شکل استوانه ای در زمین حفر می گردد و قطر آن معمولا بین 55 و 80 سانتی متر می باشد البته در کارهای سفارشی میله های با قطر بزرگ تر از 100 و 150 سانتیمتر و بیشتر نیز حفر می گردد.

انباری چاه فاضلاب

انباره یا انباری چاه فاضلاب در انتهای میله حفر می شود و ساختار استاندارد چاه فاضلاب ، انباره چاه بسیار مهم می باشد و باعث انتقال فاضلاب به درون انباره می شود و انباره بزرگ تر امکان داشتن جذب آب بهتر و تجمع و ذخیره لجن بیشتری را دارد. اندازه انباره چاه نسبت به مصرف آب متفاوت می باشد.

گلدانی چاه

گلدلنی چاه یا آب چکان چاه در بالای چاه و زیر لوله فاضلاب قرار می گیرد و به دلیل شکل قیف مانندش آب را مستقیم به درون چاه فاضلاب ریخته و از برخورد آب با بدنه میله جلوگیری می کند برخورد آب با بدنه میله چاه باعث شسته شدن خاک و در نهایت ریزش چاه می شود.پس استفاده از گلدانی ضروری می باشد.

درب چاه یا دال بتنی

در پایان کار حفر چاه جذبی فاضلاب ، درب چاه را به وسیله طوقه چینی یا گذاشتن دال بتنی مهکم می کنند.تا اتفاق ناگواری نیفتد و چاه کاملاً محکم میشود ما به شما روش طوقه چینی را پیشنهاد می کنییم.

طوقه چینی چاه

طوقه چینی چاه باعث بستن درب چاه می شود و همچنین باعث محکم شدن درب چاه می شود تا اتفاق ناگواری نیفتد.و در بالای چاه فاضلاب قرار دارد و آخرین مرحله مربوط به چاه می باشد.

دریچه بازدید فاضلاب

دریچه بازدید چاه در بالای چاه فاضلاب قرار می گیرد و این امکان را به شما می دهد در مواقع لزوم درب دریچه بازدید چاه فاضلاب به راحتی برداشته می شود و انتهای چاه کاملاً مشخص می شود.و برای تخلیه چاه نیز نیاز به تخریب و کنده کاری درب چاه نمی باشد.

کول چاه

کول های چاه دارای شکل مختلف و سایز مختلف هستند کول گرد تخم مرغی و تخت و.. که از جمله آن کول گرد می باشد که برای میله چاه استفاده می کنند تا از ریزش و شستشوی بدنه میله چاه جلوگیری نماید.

تمامی موارد بالا نشان دهنده ساختار ایتاندارد چاه فاضلاب جذبی می باشد.


ثبت دیدگاه شما

guest

2 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
میرشکاری
میرشکاری
3 years ago

سلام ممنون از توضیحات در رابطه با نحوه کندن چاه و دیتیل چاه جذبی فاضلاب

modir
Admin
3 years ago
پاسخ به  میرشکاری

ممنون نظر دادن به مقاله دیتیل چاه جذبی شما مشتری عزیز مایه دلگرمی ماست.



تاریخ ارسال : ۱۸ مهر ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram