آخرین مقالات

پیدا کردن چاه فاضلاب – تشخیص و تعیین محل چاه

پیدا کردن چاه فاضلاب ، در کجا قرار دارد چاه توالت ساختمان در تخلیه چاه ، تشخیص دقیق محل حفر چاه ، شناسایی محل چاه ، تعیین محل حفر چاه ، شناسایی محل چاه در شرکت تخلیه چاه و حفر چاه ما با استفاده از دستگاه لوله بازکنی ما در سریع ترین زمان پیدا کردن درب چاه شما را انجام می‌دهیم .

پیدا کردن چاه فاضلاب
پیدا کردن چاه فاضلاب

پیدا کردن چاه فاضلاب

سریع ترین راه فهمیدن اینکه چاه در کجای ساختمان قرار دارد برای ساختمان هایی که نمی دانند که حفر چاه فاضلاب در کجای ساختمان قرار دارد و نقشه و اطلاعی ندارد عبارت است از: 1-لوله های فاضلاب : در ساختمان خود ببینید لوله ها به کدام طرف ساختمان می رود می توان با ظربه زدن به لوله های فاضلاب و شنیدن آن از سمت دیگر و فهمیدن اینکه چاه کدام سمت است.2-روش بعدی استفاده ازفنر های لوله بازکنی است که نیازمند فرد متخصص می باشد برای چاه فاضلاب می باشد. با این چند روش می توانید حدوداً بفهمید که چاه در کجای ساختمان است.

پیدا کردن محل چاه فاضلاب
پیدا کردن محل چاه فاضلاب

جهت مشاوره رایگان و انجام امور مربوطه با ما تماس بگیرید.

0912-772-771-3

چاه فاضلاب در کجای ساختمان قرار دارد

برای چاه فاضلاب تعیین دقیق محل چاه با ما تماس بگیرید و از مشاوران ما کمک بگیرید.

تشخیص دقیق محل حفر چاه

پیدا کردن محل چاه

تشخیص محل حفر چاه در سریع ترین زمان توست ( چاه کن ) متخصص چاه کن به وسیله تجربه خود به شما می گوید که در کجای ساختمان باید چاه بکنید و نزدیک ستون و زیر دیوارها و.. چاه را حفر نکنید.برای اطلاع از نحوه حفر چاه مقاله آیین نامه اجرای حفر چاه و قوانین و نحوه حفر چاه دستی را بخوانید.

شناسایی دقیق محل حفر چاه

تشخیص دقیق محل حفر چاه
تشخیص دقیق محل حفر چاه

پیدا کردن چاه توالت ساختمان

پیدا کردن چاه توالت در سریع ترین زمان همین الان تماس بگیرید شبانه روزی و در سریع ترین زمان چاه شما را پیدا کرده و در صورت نیاز آن را تخلیه می کنیم.

چاه بازکنی


ثبت دیدگاه شما

guest

7 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا
رضا
4 years ago

سلام. پیدا کردن محل چاه فاضلاب توالت و دستشویی رو با دستگاه می تونید پیدا کنید

خلیل
خلیل
4 years ago

سلام ممنون از اطلاعات مفیدی کی بابت تعیین محل حفر چاه گذاشتید اما آیا می شه پارکینگی که بتن داره و کاملاً یک دسته و عرض 1 متر بتن رو چطور باید متوجه شد که چاه کجاست و چاه جدید رو چطور می شه حفر کرد و کندن چاه و کندن بتن آسیبی به کل ساختمان نمی زند.

امیر حسین
امیر حسین
3 years ago

سلام
شبتون بخیر
ما چاه اپارتمانمون پر شده طوریکه از پارکینگ و حیاط میزنه بالا ۱۰ روز پیش هم فنر زدیم مشکل گرفتگی لوله نیست چاه پر شده
درب چاه رو هم حدودا میدونیم کجاس البته دقیق نمیدونیم
میخواستم ببینم باز کردن درب چاه و تخلیه و بستنش هزینش حدودا چقدر میشه؟؟

حسن کاظمی
حسن کاظمی
2 years ago

سلام در ساختمان ما دو چاه وجود دارد ولی یکی از آنها رو نمیدونیم کجا کنده شده کی میتونه راهنمایی یا کمک کنه ممنون میشم کسی بتونه کمکم کنه

حمیدرضا
حمیدرضا
2 years ago

سلام بسیار ممنون



تاریخ ارسال : ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram