آخرین مقالات

لوله بازکنی تمام مناطق ایران

برای بازکردن لوله های گرفته شده در تمامی مناطق ایران؛می توان از لوله بازکنی تمام مناطق ایران کمک گرفت همچنین روش های زیادی وجود دارد. در مواقعی که گرفتگی جزئی باشد میتوان از اسید های لوله بازکن استفاده نمود.

هر ساله تعرفه‌ های هزینه‌ های مربوط به باز کردن لوله‌ ها تغییر می کند. فاکتور هایی که در تعیین تعرفه مدعی هستند، شامل موارد زیر هستند:

  • نوع وسایل مورد نیاز برای رفع گرفتگی لوله‌ بازکنی تمام مناطق ایران
  • شدت و میزان گرفتگی لوله‌ ها
  • نوع گرفتگی لوله بازکن ایران
  • طول فنرلوله بازکن ایران
  • تعداد مجرا هایی که باید فنر زده گردد.

البته روش‌های مختلف لوله بازکنی عبارتند از

  • دستگاه فنر برقی
  • دستگاه تراکم هوا
  • پمپ هوا
  • دستگاه ساکشن مکنده

اول برای باز کردن راه گرفتگی‌ لوله‌ ها از فنر استفاده می نماییم. حتی اگر فنر قادر به  بر طرف نمودن گرفتگی‌ ها نباشد، به سراغ دستگاه‌ های دیگر می‌ رویم. فنر قادر است مواردی که شامل رسوبات، چربی، موهای بلند، مصالح ساختمانی و اشیاءمختلف با ارزش مانند طلا و موبایل و… را به اسانی و بدون آسیب رساندن به اتصالات و مصالح ساختمانی از بین می برد.

می‌ توان از دستگاه هوا نیز برای مراحل بعدی برای لوله بازکنی مناطق ایران استفاده نمود. مخزن ذخیره هوا در پمپ هوا با فشار دادن یک دکمه فعال شده است و می‌تواند هوای ذخیره شده را درون لوله‌ ها آزاد نماید که امکان ایجاد صدای مهیب، هنگام وارد شدن هوا به لوله وجود داشته است.

دستگاه پمپ هوا دارای انواع متفاوتی هستند.  ابتدا باید نوع گرفتگی مشخص گردد تا به راحتی بتوان نوع پمپ‌ های مورد نیاز را تعیین کرد.

البته روش‌های مختلف لوله بازکنی عبارتن

مزایای دستگاه پمپ هوا در محدوده لوله بازکنی تمام مناطق ایران

مزیت دستگاه پمپ هوا در محدوده لوله بازکنی تمام مناطق ایران شامل موارد زیر می باشد:

  • شامل قدرت بالا در گرفتگی‌های شدید بوده است
  • مناسب برای باز کردن گرفتگی‌ها با اشیاء می باشد
  • مناسب برای باز کردن گرفتگی‌ها با شن و ماسه است

معایب دستگاه پمپ هوا

  • زمان استفاده از دستگاه باید، لوله‌ ای که راه آن گرقته شده است، ما بقی خروجی‌ ها بسته باشند.
  • احتمال کثیف کاری در این روش بسیار بالا می باشد، زیرا با وارد شدن هوا احتمال خروج مواد زائد و فاضلاب از لوله‌های دیگر افزایش پیدا می نماید.
  • برای رفع گرفتگی راه لوله‌ها از طریق دوغاب و سیمان یا قیر از این دستگاه استفاده نمی‌ کنند زیرا اصلا مناسب نمی باشد.
  • جهت استفاده از محلول‌ های لوله بازکن اسیدی
  • هنگام کار کردن استفاده از لوازم ایمنی هم مانند،ماسک، عینک و دستکش.

بعد از استفاده از محلول، آن را حتما در مکانی خشک، تاریک و خنگ نگهداری نمایید و تا حد ممکن از گرما دور باشید. نور خورشید و گرما باعث ایجاد فعل و انفعالات شیمیایی درون این اسید ها شده است و خطرات جانبی را به همراه داشته است.

به دلیل اسیدی بودن قوی این محلول‌ ها ، باید دور از دسترس کودکان باشد. کودکان بسیاری در اثر استشمام زیاد بوی این اسید و گاها نوشیدن آن‌ ها دچار درگیری شدید ریه‌ ها و سوختگی دستگاه گوارش می شوند. در نتیجه عدم نگهداری درست از محلول‌ های اسیدی، خطرات جانبی با خود را شامل می شود.

هنگام استفاده مقدار معینی آب به آن استفاده کرده تا محلول کمی رقیق می کنیم تا موجب کاهش آسیب‌های ناشی از محلول‌های اسیدی شود. برای مثال غلیظ بودن زیاد محلول اسیدی چاه یا لوله بازکن، منجر به ترکیدگی و پوسیدگی لوله‌ های فاضلاب خانه یا ساختمان‌ ها می‌ شود.

معایب دستگاه پمپ هوا

نتیجه گیری

لوله بازکنی تمام مناطق ایران با پیدا نمودن بوی بد فاضلاب، انجام تمام خدمات لوله و چاه بازکنی در مناطق مختلف تهران، نصب و تعمیرات توالت ایرانی و توالت فرنگی، ارائه خدمات تخلیه چاه و حفاری چاه در سرتاسر ایران، انجام لوله کشی ساختمان توسط سرویس کاران متخصص لوله بازکن، مشخص کردن مکان ترکیدگی لوله با آب به وسیله دستگاه حرفه‌ ای و پیشرفته،  از بین بردن نم و از بین بردن بوی بد فاضلاب در تمام نقاط مختلف تهران به صورت صد درصد تضمینی و در کوتاه ترین زمان ممکن، جزء بهترین شرکت‌ های لوله بازکنی تمام مناطق ایران شناخته شده اند.

در صورت بروز هر مشکل در زمینه‌ گرفتگی لوله‌های منزل و موارد مثال زده در بالا، می‌ توانید با این شرکت تماس حاصل کنید و در خواست کمک نمایید تا با بهترین قیمت و عملکرد سریع نیرو‌ های شرکت لوله بازکنی تمام مناطق ایران مشکل شما حل کنند.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram