آخرین مقالات

رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط قیر

در اکثر خانه های در حال بازسازی یا خانه های در حال ساخت  به علت توجه نکردن به لوله های فاضلاب مشکل گرفتگی ایجاد می شود که دردسرهای بسیاری دارد. ولی روش های برای رفع این مشکل وجود دارد. که به همین منظور ما در این مقاله به بررسی رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط قیر می پردازیم.

آیا قیر از درون لوله فاضلاب پاک می شود ؟

رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط قیر

رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط قیر

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط قیر باید از ابتدا دقت کرد. که در اثر سهل انگاری در موقع عایق کردن کف و سطوح دستشویی و حمام قیر وارد لوله فاضلاب نشود چون باعث مسدود شدن لوله ها می شود. و قیر در پیچ و خم های لوله گیر و سفت و سخت می شود و لوله های فاضلاب را درگیر و مسدود می کند ولی روش های مختلفی برای بازشدن لوله های فاضلاب وجود دارد .

روش های گرفتگی لوله فاضلاب مسدود شده با قیر

باز کردن لوله فاضلاب با بنزین یا نفت

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط قیر می توان از بنزین یا نفت استفاده کرد. چون این دو ماده قیر را در خود حل می کنند و گرفتگی لوله فاضلاب را برطرف می کند . همچنین شما می توانید از تینر هم برای رفع گرفتگی لوله ها استفاده کنید و باید ابتدا بنزین یا نفت را درون لوله فاضلاب بریزید. و با استفاده از میله که قطر خوبی داشته باشد وارد لوله کنید. و تمام رسوبات را به بیرون بکشید و حتی می توان از یک قلاب هم استفاده کرد و تمام مواد زائد و اضافی را از لوله فاضلاب خارج کنید.  بعد از پاک شدن لوله ها و حل شدن قیر در بنزین و نفت و تینر با آب لوله ها را شستشو دهید تا مواد اضافی به بیرون برود.

خطر نشتی هنگام استفاده از حلال قیر

در مورد رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط قیر باید گفت که استفاده از نفت و بنزین باعث حل شدن چسب آب بندی اتصالات در لوله های فاضلاب می شود. که این امر باعث خرابی لوله ها و کندن زمین و تخریب و جایگزین کردن لوله های جدید می باشد.

باز کردن لوله فاضلاب توسط فنربرقی

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط قیر می توان از دستگاه فنربرقی استفاده کرد. که در این روش باید از افراد متخصص در زمینه لوله بازکنی کمک و راهنمایی بگیرید. افراد متخصص عواملی مانند میزان قیر ، بافت قیر و شکل لوله های فاضلاب را بررسی می کنند. و دستگاه مورد نظر را انتخاب و با حالت چرخشی و دورانی دستگاه را وارد لوله ها می کنند. و با ورود فنر به درون لوله ها انسداد قیر از بین می رود. مسیر لوله ها باز می شود و مشکل لوله های فاضلاب برطرف می شود. البته شرکت های معتبر لوله بازکنی و تخلیه چاه ابزارهای مخصوص این گرفتگی را دارند. که به همین منظور شما می توانید با کارشناسان شرکت تخلیه چاه به صورت آنلاین در زمینه حفرچاه یا قیمت لوله بازکنی مشاوره و راهنمایی بگیرید.

هزینه رفع گرفتگی لوله فاضلاب با قیر

بهترین روش برای حل گرفتگی قیر در لوله های فاضلاب این است. که از دستگاه ها و ابزارهای باز کردن لوله ها استفاده کنید که این کار فقط توسط متخصصین لوله بازکنی انجام می شود. و هزینه و قیمت لوله بازکنی متفاوت است و بستگی به گرفتگی لوله ها ، استفاده از فنربرقی یا ابزارهای دیگر دارد. که به همین منظور شما می توانید به سایت شرکت تخلیه چاه مراجعه و نحوه قیمت دستگاه ها را مشاهده نمایید.

برای مشاوره با کارشناسان ما لطفا کلیک کنید

سخن پایانی

برای رفع گرفتگی لوله فاضلاب توسط قیر از روش های مختلفی برای از بین بردن این انسداد لوله ها استفاده می شود که در بعضی مواقع چون لوله های فاضلاب با چسب به هم متصل شده است و زمانی که از حلال قیر استفاده می کنید باعث باز شدن چسب ها و نشتی در لوله های فاضلاب می شود . برای جلوگیری از این مشکل شما باید از نوع مناسب بودن لوله ها و نوع لوله کشی ساختمان خود اطمینان و اطلاع داشته باشید . بطورکلی استفاده از فنربرقی بهترین گزینه برای بازکردن لوله های فاضلاب می باشد. که به همین منظور شما می توانید با شرکت تخلیه چاه ارتباط و از نحوه خدمات شرکت مانند حفرچاه و تخلیه چاه اطلاع حاصل کنید.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۱ دی ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram