آخرین مقالات

چاه کن ایرانی – مقنی حفر چاه افغانی و ایرانی

چاه کن ایرانی

چاه کن ایرانی یا مقنی حفر چاه ایرانی ( به فردی که متخصص چاه می باشد مقنی می گویند ) در گذشته بسیاری از قنات ها و چاه های آب به وسیله مقنی حفر چاه در ایران انجام می شد و در گذشته حفر چاه فاضلاب و چاه ها و قنات هایی حفر می کردند و آب های رودخانه و آب های زیر زمینی را به وسیله زهکشی و حفر قنات به شهر های مجاور می فرستادند.این مقنی ها افرادی بسیار وارد بودند که چاه هایی که حفر می کردند و روش هایی را به کار می بردند که امروزه متخصصین از چگونه حفر کردن این قنات ها و صبر و حوصله این افراد و دانش آن زمان ایران به وجد می آیند و چاه ها و قنات هایی در ایران وجود دارد به ثبت ملی رسیده است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شویم.

چاه کن ایرانی
چاه کن ایرانی

کاریز یا همان قنات ها در گذشته حفر می شد و به افرادی که آن را حفر و اجرا می کردند کاریز کار یا کاریزگر می گفتند این افراد را امروزه مقنی می گویند و امروزه مقنی های وارد به کارها که دارای تجربه بالای در زمینه حفر چاه ، حفر چاه فاضلاب ، حفاری و ترمیم قنات ها و کاریز ها می باشند بسیار کم می باشند و امروزه افراد نصب به کارها متفاوت شده اند.مثلاً مقنی چاه فاضلاب با مقنی حفر چاه آب بسیار متفاوت می باشد و همچنین قنات ها نیز مقنی مخصوص خود را دارند. اما هستند افرادی که ( مقنی ) هنوز به تمام این امور وارد هستند.

  • مقنی حفر چاه
  • مقنی چاه کن

مقنی چاه کن ایرانی

حفر چاه با چاه کن ایرانی
حفر چاه با چاه کن ایرانی

امروزه پیدا کردن یک مقنی خوب و وارد به کار به کار حفر چاه تهران و آشنا به خاک منطقه شما کار بسیار سختی بوده که ما با داشتن بهترین اکیپ که خود ما را شامل می شود این امر مهم را برای شما آسان کردیم این را بدانید که مقنی های ما با تجربه حفر بیش از یک صد چاه در سال آماده کمک رسانی به شما مشتری عزیز می باشد.

مقنی حفر چاه ایرانی

همان طور که گفتیم تاریخ ایران که بسیار پر افتخار و غرور آفرین می باشد.و یکی از این افتخارات که تبدیل به نماد معماری ایرانی شده همین قنات ها یا کاریز ها می باشد.قنات های و چاه های عمیق که برای به دست آوردن آب و رساندن آب به شهرها استفاده می شد.این هنر دست معماران چاه کن ایرانی بوده که با مهرتی که دارای سابقه هزاران ساله می باشد و هنوز هم افرادی هستند که این مهارت را به ارث برده اند.البته آمدن دستگاه های جدید با ورود و پیشرفت تکنولوژی این شغل را به خطر انداخته و باعث می شود که این افراد شغل خود را از دست بدهند و به شغل جدیدی بروند و این شغل به دست فراموشی سپرده شود.

مقنی چاه کن ایرانی
انجام کار توسط مقنی های ایران
چرا باید چاه کن ایرانی استخدام کنیم ؟

باید دلایل متعدد را مد نظر داشت از جمله آن می توان به داشتن بیمه حوادث برای امور چاه است.و متخصص خارجی مخصوصاً مقنی های افغانی بیمه را شامل نمی شوند. قیمت و هزینه و دستمزد مقنی چاه کن ایرانی کمی بالاتر می باشد. و مهم تر از همه وارد بودن و درست کار کردن و اصولی کار کردن متخصصین چاه کن و لوله بازکنی جنوب تهران ایرانی.

چاه کن ایرانی و بیمه مسئولیت و حوادث

مقنی های چاه کن ایرانی که دارای کارت ملی باشد را می توان بیمه کرد و بیمه در صورتی که زخمی شود و آسیبی وارد شود و در مواردی موجب مرگ آن شود دیه کامل به مقنی تعلق می گیرد.

قیمت حفاری چاه توسط متخصص چاه

قیمت حفاری توسط متخصص حفر چاه بالا تر می باشد و برای استعلام دقیق حتماً با ما تماس بگیرید.

مزایای استفاده از چاه کن های افغانی

یکی از دلایل استفاده از مقنی افغانی ارزان بودن و دستمزد پایین تر آنها می باشد.استفاده از چاه کن های افغانی در زمین های سِفت و دِژ کاملاً به صرفه و اقتصادی می باشد. و با مدیریت انجام کار توسط شرکت ما کار حفاری به بهترین نحو انجام می شود.برای انجام کار حفر چاه توسط مقنی افغانی همین حالا تماس بگیرید.0912.772.771.3

برای درخواست حفر چاه فاضلاب به وسیله مقنی چاه کن با ما تماس بگیرید.

0912-772-771-3
0912-77-2-77-13

چاه کن افغانی

با ورود نیروی کار از کشور های اطراف ایران مخصوصا افغانستان چاه کن های افغانی نیز ورود پیدا کردند به بازار کار ایران و با دستمزد پایین تری نسبت به چاه کن های ایران همواره مورد استقبال قرار گرفتند البته توجه داشته باشید افراد خارجی برای کار در ایران باید دارای کارت مخصوص کار در ایران باشند و بیمه فقط کارگر ها و چاه کن هایی را بیمه می کند که کارت کار داشته باشند.

مقنی چاه کن افغانی
مقنی چاه کن افغانی

متر مقنی چاه کن

مقنی چاه کن افغانی نوع متراژ چاه آنها بسیار متفاوت می باشد. به این صورت که متراژ 1 متر طول انباری چاه 2 متر ارتفاع و 2متر عرض کف انباری چاه را مقنی چاه کن ایرانی 4 متر محاسبه می کند اما مقنی افغانی 8 متر محاسبه می کند .در این روش که امروزه مورد استفاده قرار می گیرد.(متراژ چاه را دو برابر می کنند و قیمت را به نصف کاهش می دهند.

نحوه متر کردن چاه
نحوه متر مقنی

ثبت دیدگاه شما

guest

43 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
Mehdi
4 years ago

سلام هزینه حفر چاه فاضلاب با مقنی چاه کن ایرانی و بیمه مسئولیت متری چقدر هست؟

modir
Admin
4 years ago
پاسخ به  Mehdi

سلام خدمت شما مشتری عزیز کلاً حفر چاه 1 – نسبت به خاک منطقه از نظر سفتی زمین و دژ بودن آن و در مرحله 2- نسبت به متراژ مورد نظر متفاوت می باشد . متراژی که برای حفر چاه میله و متراژی که برای حفر انباری چاه در نظر گرفته شده در تعیین قیمت متفاوت می باشد.و حفاری چاه با چاه کن ایرانی هزینه بالا تر نسبت به چاه کن افغانی و خارجی دارد.بیمه مسئولیت و… با تماس با ما و گرفتن استعلام رایگان میتوانید اولین قدم را بردارید.

کریمی
کریمی
2 years ago
پاسخ به  modir

.سلام شما برای بیرجند موقنی دارید اگر ن
من عباس هستم
من خودم بیرجند هستم.اماده همکاری

حسین
حسین
4 years ago

سلام هزینه مقنی چاه کن ایرانی گرون تر از مقنی خارجی هستش چرا دلیلش چیه.؟ لطفا بگین ممنون

modir
Admin
4 years ago
پاسخ به  حسین

سلام مشتری عزیز دلیل اینکه مقنی چاه کن ایرانی از مقنی چاه کن افغانی گرون تر هست هزینه بیمه و دستمزد می باشد.کارگران خارجی با هزینه کمتری کار می کنند و در بیشتر موارد کارگران خارجی که زیر مجموع شرکتی نباشند در حفر چاه نمی توانند به درستی کار کنند.

ترکاشوند
ترکاشوند
3 years ago

من یکی چاه کن افغانی می برم سر کار هم ارزون تره هم سریعتر کار میکنن.

modir
Admin
3 years ago
پاسخ به  ترکاشوند

بله کاملاً درسته مقنی چاه کن افغانی خیلی سریع تر چاه را حفر می کنند و قیمت دستمزد حفر چاه توسط مقنی چاه کن افغان بسیار پایین تر از ایرانی می باشد.

رجبی
رجبی
3 years ago
پاسخ به  ترکاشوند

منم موافقم که چاه کن افغانی بسیار بهتر و سریع تر هستش.اما شما تو شرکت حفر چاه خودتون مسئولیت استفاده از کارگر خارجی رو قبول میکنین و یا تو قرار داد چیزی ذکر شده

حمدالله ابراهیمی
حمدالله ابراهیمی
6 months ago
پاسخ به  ترکاشوند

میشه یه چاه کن معرفی کنی

abbas
abbas
3 years ago

سلام… یه مقنی برای لایروبی قنات به طول 5 کیلومتر حوالی شهر بیرجند می خوام… 5 تا کارگر افغانی دارم خودم فقط مغنی میخوام

استا یاسین
استا یاسین
3 years ago
پاسخ به  abbas

سلام اُستا مغنی چاه نو دارید؟

مهدی
مهدی
3 years ago

شما کمپرسور باد لازم دارید برای حفاری؟

مرادی
مرادی
3 years ago

سلام مقنی چاه کن شرکت شما بیمه هستند؟

ژیار
ژیار
2 years ago

سلام من یه چاه کن افغانی میخاستم . دستمزد خوبی بهش میدم

نجیب رحیمی
نجیب رحیمی
2 years ago
پاسخ به  ژیار

سلام و درود من افغانم آشنا دارم
چطور میتونم با شما همکار داشته باشم.
نجیب

احمد مصطوفی
احمد مصطوفی
2 years ago

سلام خسته نباشید چاه کن میخوام برا کردستان کوره

نادر
نادر
2 years ago

سلام یکی از روستاهای میانه مقنی افغانی میخوام

صلحی
صلحی
2 years ago

سلام زمان حفاری چاه ۱۰۰ متری با چاه کن ایرانی فرقی با مقنی چاه کن افغانی دارد.

فیاضی
فیاضی
2 years ago

شماره تلفن چاه کن تهران
شماره تلفن مقنی چاه کن در تهران چطور گیر بیارم.

فیاضی
فیاضی
2 years ago

سلام شماره تلفن چاه کن تهران چنده ؟

مهدی تقوی
مهدی تقوی
2 years ago

سلام من کمپرسور باد دارم برای حفر چاه خواستید در خدمتیم.

آخرین ویرایش2 years ago توسط مهدی تقوی
محمد مهدی
محمد مهدی
1 year ago

برای طلا یا فلزات هم حفر چاه مقنی دارید؟

مدبر
مدبر
1 year ago

چرا چاه کن افغانی رو نمیشه بیمه کرد..؟ مگه اونها چون چاهکن افقانی هستن نباید بیمه بشن؟

مسعودسلطانی
مسعودسلطانی
1 year ago

سلام.خسته نباشید.من یه چاه کن افغانی میخواستم.

موسوی
موسوی
1 year ago

سلام و عرض ادب
ما یه آپارتمان تو شهرک آزمایش هستیم و نیاز به چاه کن داریم
باید چیکار کنیم؟

حسن
حسن
1 year ago

سلام جناب ما یه چاه شروع کردیم 100متری رودخانه هستش از رو 3 متر کندیم شن بود از 3متر به بعد تا دوازده متری کندیم سنگ اردوال آبی سبزه 5متر هم از کف رودخانه پایین تر رفتیم آیا سنگ اردوال رد میشه واین چاه آب در میاره چون 100متری رودخونه هست وتا دوازده متری آب در نیومده

رحیمی
رحیمی
1 month ago

سلام شما چاه کن افغان هستین یا شماره تلفن چاه کن افغانی دارید.و برای پروژه دولتی چاه کن ایرانی و نیروی کار حفار ایرانی دارید.

آخرین ویرایش1 month ago توسط رحیمی


تاریخ ارسال : ۰۲ دی ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram