آخرین مقالات

لوله بازکنی شبانه روزی در محله پیروزی تهران

به احتمال زیاد بیشتر شما با گرفتگی لوله فاضلاب مواجه شده اید که همین موضوع مشکلات را برای شما به وجود آورده است. از اینرو این موضوع سبب ایجاد بوی بد در منزل یا محل کار شما و …. شده است. به منظور برطرف نمودن گرفتگی لوله فاضلاب شیوه های گوناگون و متعددی وجود دارد که هر یک از این شیوه با توجه به میزان گرفتگی قابل استفاده میباشد. برای مثال شما میتوانید از محلول های شیمایی، تلمبه هوا، دستگاه لوله بازکنی و … استفاده نمایید. ولیکن چنانچه که گرفتگی لوله فاضلاب سطحی نباشد. در این صورت دستگاه لوله بازکنی با فنر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. به طور معمول این دستگاه دارای فنری به طول سه تا ده متر میباشد. نحوه کار به این صورت میباشد که فنر را به داخل لوله که گرفته شده است هدایت مینمایند. ولیکن هواره این نکته را به یاد داشته باشید که انجام این کار نیازمند تخصص و تجربه کافی میباشد. از اینرو بهتر است از شرکت های که در این زمینه فعالیت میکنند کمک بگیرید. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با ((لوله بازکنی شبانه روزی در محله پیروزی تهران)) گفتگو نماییم.

در زمان گرفتگی لوله بایستی چگونه عمل نماییم؟

به احتمال خیلی زیاد دست کم شما یکبار با مشکل گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه خود روبرو شده اید. در بسیاری از مواقع شما با باز نمودن لوله که در زیر سینگ یا همان خرطوم میتوانید این مشکل را برطرف نمایید. ولیکن اگر مشکل سطحی نباشد از اینرو در صورت گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه احتمال سر ریز شدن آب به درون آشپزخانه بسیار افزایش میابد. حتی تصور همین مسئله بسیار سخت میباشد. در صورت بروز چنین مشکلی شما میتوانید به وسیله دو روش اقدام به برطرف نمودن گرفتگی لوله نمایید.

  • برطرف نمودن گرفتگی ها به وسیله مواد های شیمیایی.
  • بکار گیری ابزار های مکانیکی از قبیل فنر به منظور باز نمودن لوله فاضلاب.

در هر دو روش بیان شده بایستی تمام موارد ایمنی را رعایت نمایید تا از بروز خطرات احتمالی جلوگیری نمایید. علاوه بر این به منظور استفاده از روش دوم توصیه مینماییم که این کار را به متخصص بسپارید. به همین منظور میتوانید از خدمات لوله بازکنی شبانه روزی شرکت الوند گستر فاطر استفاده نمایید.

در زمان گرفتگی لوله بایستی چگونه عمل نماییم؟-وب سایت تخلیه چاه

دلایل گرفتگی لوله

سینگ ظرفشویی و همچنین دستشویی منزل و یا محل کار شما ممکن است به دلایل متعددی از قبیل تجمع چربی، خرده مواد غذایی گرفته شوند. در چنین موارد با ایجاد رسوب در لوله ها سبب ایجاد بوی ناخوشایندی میشوند. همین مسئله میتواند سبب پوسیدگی لوله ها شوند. در این صورت بهتر است با رعایت نمودن چند نکته ساده از گرفتگی لوله فاضلاب جلوگیری نمایید. استفاده از محلول های شیمایی به دلیل برخورداری از مواد شیمایی پوسیدگی لوله ها را تشدید مسینماید. از اینرو بهترین راهکار در چنین موارد استفاده از دستگاه لوله بازکنی میباشد.

فنر لوله بازکنی چیست؟

فنر بلندی میباشد که از انعطلف پذیری بالایی برخوردار بوده و به طور معمول از جنس فولاد میباشد. فنر لوله بازکنی به خوبی میتواند انواع گرفتگی لوله ها را برطرف نماید. بیشتر موارد استفاده فنر لوله بازکنی در توالت های ایرانی، لوله های ساختمانی و ظرفشویی میباشد. در رابطه با توالت فرنگی به طور معمول از دستگاه تراکم هوا و یا اینکه فنر های مخصوص توالت فرنگی استفاده میگردد تا به این طریق از آسیب جداره آن جلوگیری نمایند.

انواع فنر لوله بازکنی

شما میتوانید در بازار دو نوع فنر دستی و الکتریکی را مشاهده نمایید. هر یک از این فنر ها دارای کاربرد خاصی میباشند. به طور معمول این فنر ها توسط شرکت های لوله بازکنی مورد استفاده قرار میگیرد. که فنر لوله بازکنی دستی به منظور گرفتگی های جزئی و فنر لوله بازکنی برقی به منظور گرفتگی های حاد مورد استفاده قرار میگیرد.

نکاتی در رابطه با فنر لوله بازکنی

  • به هیچ عنوان بدون داشتن آگاهی در رابطه با نحوه کار با دستگاه لوله بازکنی با فنر آن را روشن نکنید.
  • در زمان استفاده از این دستگاه حتماً از دستکش استفاده نمایید. چرا که احتمال بریدگی و آسیب به دستانتان وجود دارد.
  • انواع فنر های لوله بازکنی به منظور استفاده در عمق های متعددی کاربرد دارند از اینرو متناسب با عمق گرفتگی آن را انتخاب نمایید.
  • توصیه مینماییم از شرکت های موجود در این زمینه کمک بخواهید به همین منظور میتوانید از شرکت های لوله بازکنی شبانه روزی در محله پیروزی تهران استفاده نمایید.

ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram