آخرین مقالات

فنر زنی لوله های رسوب بسته و باز کردن لوله های فرسوده

فنر زنی لوله های رسوب بسته و باز کردن لوله های فرسوده، با نرخی مناسب و صد در صد تضمینی به واسطه‌ی شرکت ما در جای‌جای تهران به انجام می رسد. شما می توانید در راستای اعزام سرویس کار به محل مورد نظر خود، با ما تماس حاصل فرمایید.

باز نمودن لوله فاضلاب با استناد به فنر

همان گونه که شما هم به این نکته علم دارید، رایج ترین شیوه باز کردن لوله با فنرهای برقی می باشد. علل آن که کلّیه ی شرکت های لوله بازکنی از فنر های برقی جهت باز نمودن لوله فاضلاب بهره می گیرند این می باشد که فنر توانایی این امر را دارد که هر نوع گرفتگی را برای شما باز کند.

شاید به همین دلیل است که بسیاری از کارشناسان آب و فاضلاب هم می دانند بهترین شیوه به جهت لوله بازکنی با فنر است. فنر در واقع می‌ تواند هر نوع گرفتگی حال از سخت ترین حالت یعنی گرفتگی لوله فاضلاب شما با ملات و سیمان را باز نماید و مثل روز اوّل خود بکند.

جالب است به این نکته هم توجه داشته باشید، که هم اکنون با تولید دستگاه ها‌ و ابزار آلات پایه دار کوچک که اسم آنها نیز ژانراتور است، کثیف کاری به واسطه فنر زنی لوله فاضلاب به کمترین حالت خود می رسد. پس بهتر است از کثیف شدن خانه خود به هیچ عنوان هراس نداشته باشید.

چرا که چندی پیش جهت انجام این کار از دریل استفاده می نمودند. بنابراین دریل توان آن که قدرت را تماماً به فنر منتقل نماید را نداشت. به همین علّت بود که لرزش دستگاه منجر به پاشیدن فاضلاب به آن سوی و این سوی می گردید. حال آن که در دستگاه فنر پایه دار این گونه نیست و دستگاه سرعت و قدرت را به فنر منتقل می نماید.

جالب است بدانید که فنرها دارای متراژ های گوناگونی هستند و هر یک از آنها برای لوله های متنوع مورد بهره گیری واقع می شود.

» باز نمودن لوله فاضلاب با استناد به فنر؛-وب سایت تخلیه چاه

آیا می دانید متراژ فنر لوله بازکنی چقدر می باشد!

متراژ های متنوعی برای فنر های برقی به واسطه‌ی شرکت های سازنده تولید می گردد که آن نیز از قرار ذیل است؛

  • فنر های لوله بازکنی یک الی شش متر.
  • فنر های لوله بازکنی شش الی ده متر.
  • فنر های لوله بازکنی دوازده الی بیست متر.
  • فنر های لوله بازکنی بیست الی بیست و پنج متر.
  • و نهایتاً فنر های لوله بازکنی بیست و پنج الی چهل متر.

هر یک از فنر های یاد شده بنابر متراژ لوله و عمق گرفتگی لوله انتخاب می گردند. بنابراین جهت باز نمودن لوله فاضلاب با فنر بدان ها اکتفا خواهد شد.

گاهاً ممکن است فنر های کوتاه به واسطه‌ی سرویسکار مورد استفاده واقع بشود و چون که عمق گرفتگی لوله فاضلاب بیشتر از این حرف ها است، آن نیز باز نشود.

در این قبیل از شرایط از فنر هایی با متراژ های بلندتر و بیشتر در راستای رفع گرفتگی لوله فاضلاب بهره گرفته می شود. بهتر است به این نکته هم اشاره کنیم که، قیمت لوله بازکنی با فنر های کوتاه و بلند با یکدیگر فرق ندارند.

باز نمودن لوله فاضلاب با فنر بیشتر برای چه نوع رفع گرفتگی ها مورد استفاده قرار می گیرد!

ما در یک پاسخ کوتاه به شما می توانیم این گونه بگوییم که لوله بازکنی با فنر حدوداً برای رفع هر گونه گرفتگی مناسب خواهد بود. برخی از گرفتگی ها که با فنر رفع می شوند، عبارت می باشند از؛

  • گرفتگی لوله فاضلاب بر اثر جرم و رسوب داخل آن.
  • گرفتگی لوله فاضلاب به علّت موی بلند، که غالباً برای حمام رخ می دهد.
  • گرفتگی لوله‌ فاضلاب به علّت ورود روغن و چربی.
  • گرفتگی لوله فاضلاب به علّت ورود اشیاء.
  • گرفتگی لوله فاضلاب به علّت ورود شن، ماسه، دوغات، قیر و سایر مصالح ساختمانی.
  • گرفتگی لوله فاضلاب به علّت انداختن دستمال کاغذی درون لوله.
  • مسدود گردیدن سرویس بهداشتی به دلیل فضولات.

چون که فنر لوله بازکنی انعطاف پذیر می باشد، به همین علّت است که حدوداً از آن جهت رفع هر نوع گرفتگی بهره گرفته می شود.

» باز نمودن لوله فاضلاب با فنر بیشتر برای چه نوع رفع گرفتگی ها مورد استفاده قرار می گیرد!-وب سایت تخلیه چاه

جهت باز نمودن گرفتگی توالت هم میشود از فنر استفاده نمود!

بله، جهت رفع گرفتگی هر نوع لوله فاضلاب می شود از فنر استفاده کرد. ولو آنچه که بسیار مهم است، متراژ و نوع فنر می باشد تا بتوان با استفاده از آن گرفتگی را برطرف کرد. فنر زنی لوله فاضلاب به واسطه‌ی یک فرد متبحر و نیز لوله بازکن مجرب صورت خواهد گرفت. یعنی به عبارتی بهتر، سرویس کار که به مکان مدّنظر ارسال می گردد، به خوبی می داند که جهت باز نمودن لوله فاضلاب با فنر بایستی از چه متراژ فنر بهره بگیرد تا آن گرفتگی به راحتی و به خوبی باز بشود.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram