آخرین مقالات

لوله بازکنی با تلمبه دستی

در هر خانه ای امکان دارد به دلایل متفاوت لوله فاضلاب دچار گرفتگی گردد. اما مهم این است که از چه راهی برای برطرف کردن آن استفاده کنیم.معمولاً گرفتگی لوله ها در منزل ها بیشتر در سینک آشپزخانه و لوله‌های حمام اتفاق می‌افتد و بهترین راه و ساده ترین راه برای برطرف کردن این گرفتگی ها، لوله بازکنی با تلمبه دستی می باشد.
باید دانست لوله بازکنی با تلمبه دستی ازمواردی است که خیلی زود و سریع جواب می دهد، اما این را هم باید بدانید برای همه ی گرفتگی ها مناسب نمی باشد، حال اگر شما دچار گرفتگی لوله شدید، نتوانستید آن را باز کنید بهترین راه و مطمئن ترین راه این است. از روش لوله بازکنی با تلمه دستی استفاده نمایید.اگر این امر کافی نبود از دیگر روش ها استفاده نمایید.

در چه مواقعی از روش لوله بازکنی با تلمبه دستی استفاده می شود؟

با استفاده از روش لوله بازکنی با تلمبه دستی،می توانید در سینگ ظرفشویی،روشویی و یا حتی در حمام و حیاط منزل مورد استفاده قرار دهید و بیشتر برای مواردی به کار می رود که یک شی جلوی خروجی آب را مسدود کرده باشد به طور مثال باقی مانده غذا یا تکه صابون و …

البته لازم به ذکر است از روش لوله بازکنی با تلمبه دستی در موقع هایی که اشیائی داخل چاه می افتد استفاده نمود چرا که با قدرت مکش تلمبه می توانیم آن شیء را جابجا کرده حتی آن را از چاه بیرون آوریم.

البته روش بازکردن لوله با تلمبه دستی بیشتر برای حیاط ها جواب گو نمی باشد چرا که گل و لای موجود در چاه بست این اجازه را نمی دهد که آب به سمت چاه رفته و برای برطرف کردن این گرفتگی بهترین راه این است که به متخصص این کار مراجعه نمایید و از آن ها برای گرفتگی لوله منزلتان کمک بخواهید.

روش استفاده از لوله بازکنی تلمبه دستی

برای استفاده از روش لوله بازکنی با تلمبه دستی باید مطمئن باشید که هنگام لوله بازکنی هوا به داخل کاسه تملبه دستی وارد نشود، به دلیل اینکه اگر در هنگام بازکردن لوله با تلمبه دستی به زیر کاسه تلمبه هوا وارد گردد باعث می شود که نتواند خلاء  ایجاد کند و کلا کار شما بیهوده به حساب می آید.

اگر به هر دلایلی نتوانستید چاه منزل خود را باز کنید همکاران ما در سراسر تهران در خدمت شماست تا در هر جای تهران هستید یا هر جای دیگر تهران که هستید با نزدیک ترین خدمات لوله بازکنی در خدمت شما عزیزان باشد.

البته برای اینکه راندمان کارتان هنگام لوله بازکنی با تلمبه دستی بالا برود می توانید دور کاسه تملبه دستی را با وازلین یا مواد دیگر چرب نمایید که چسبندگی آن زیاد گردد، همینطور آب ریختن دور کاسه تلمبه دستی می تواند شما را در این کار کمک کند.

 

روش استفاده از لوله بازکنی تلمبه دستی

لوله بازکنی با تلمبه دستی

همه می دانند که برای لوله بازکنی با تلمبه دستی کافی است کاسه لاستیکی و پلاستیکی تلمبه را برروی لوله گرفته شده قرار دهید و بافشار،تلمبه را به سمت داخل فشار داده تا هوای داخل کاسه وارد لوله شود و هم چنین بعد دوباره توسط خلاء هایی که ایجاد شده دسته تلمبه را بالا کشاند تا با قرت مکش،تمام موادی که باعث گرفتگی شده به بالا بیایند و گرفتگی برطرف گردد.

اگر گرفتگی لوله خانه تان پشت سرهم اتفاق می افتد و با هربار تلمبه زدن دوباره می گیرد. مشکل از این است که این گرفتگی باید از چاه بیرون بیاید و جسم سخت راه آن را گرفته است.

نکات موثر برای لوله بازکنی تلمبه دستی

برای تاثیر وکارایی این روش لازم است به این سه نکته توجه نمایید:

  1. اگر در سینک یا درجایی که سطح صافی دارد می خواهید از تلمبه چاه بازکنی استفاده نمایید می توانید دور کاسه آن را مقداری چرب کنید تا بهتر به سطح چسبیده شود.
  2. آب ریختن در هنگام کار با تلمبه دستی در حمام هم می توانید مفید باشد.
  3. از تلمبه های قدیمی که کاسه آن ها ترک خورده استفاده ننمایید.

مراقب باشید هوا به داخل کاسه نفوذ نکند

برای بهتر شدن روند لوله بازکنی شما می توانید دور کاسه تلمبع دستی را کمی با وازلین یا هرچیز دیگر چرب نمایید تا بهتر بر دور لوله فاضلاب بچسبد؛همچنین پس از اینکه تلمبه را برروی چاه قرار دادید می توانید با مقداری با بازکردن آب به دور تلمبه کمک کنید تا هوا به داخل نفوذ نکند،چرا که اگر مقداری کمی هم هوا به داخل نفوذ کند دیگر تلمبه کارایی خودرا از دست می دهد.

در انتها باید بگوییم که لوله بازکنی با تلمبه دستی روشی کم خطر است ولی زمانی که ازمحلول لوله بازکنی استفاده کردید به هیچ عنوان بعد از آن از روش تلمبه  استفاده نکنید و در آخر اگر مشکل گرفتگی لوله منزلتان برطرف نشد از خدمات لوله بازکنی ما استفاده نمایید.

 

نکات موثر برای لوله بازکنی تلمبه دستی

 سایز کاسه تلمبه حتما باید اندازه دهانه چاه باشد

ممکن است تلمبه دستی را در حمام و یاتوالت فرنگی مورد استفاده قرار گیرد برای این کار حتما تلمبه ای انتخاب نمایید که تمام سطح چاه را بپوشاند و بتواند هوا را به آسانی وارد دهانه چاه کند؛به دلیل اینکه امکان دارد این کار شما بی فایده و بی اثر باشد.

کار با دستگاه پمپ لوله بازکن

اکثر این دستگاه ها با استفاده از نیروی برق و الکتریسیته مورد استفاده قرار می گیرد.

برای استفاده از پمپ لوله باز کن ابتدا باید دستگاه را به برق بزنید

سپس از آن دستگاه آماده استفاده می باشد؛لازم به ذکر است توجه کنید این دستگاه به صورت مستقیم با لوله ها در تماس می باشد.

می تواند سبب ایجاد آلودگی و وارد کردن فاضلاب به منزل شما نیز گردد

پس سعی کنید وسایل خود را از محل مورد نظر دور نگه دارید.

استفاده از دستگاه باید توسط یک فرد با تجربه صورت گیرد.این دستگاه در حین انجام کار می تواند سر و صدا ایجاد نماید.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram