آخرین مقالات

تخلیه چاه بلوار فردوس

تخلیه چاه بلوار فردوس با تانکر ۶ تا ۱۲ هزار لیتر با تانکر مکنده ساکشن و با پمپ های لجن کش مخصوص و انجام لایروبی با نیروی انسانی و کفتراشی بدنه چاه و کول گذاری چاه فاضلاب و تعمیر چاه و حفر چاه فردوس و لوله بازکنی فردوس با استفاده از دستگاه مخصوص و فنر های فولادی و لایروبی سپتیک ها و منهول و تبدیل چاه کهنه قدیمی به چاه نو و تازه در تخلیه چاه در فردوس انجام می گیرد.

تخلیه چاه فردوس
تخلیه چاه فردوس

تخلیه چاه در بلوار فردوس

تخلیه چاه در بلوار فردوس همواره یکی از خدمات شرکت تخلیه چاه فاضلاب ما می باشد. که با بهترین و به روز ترین دستگاه های روز دنیا جهت تخلیه چاه مورد استفاده قرار می گیرد. بدون کثیف کاری و کاملاً سریع با ماشین های دارای استاندارد یورو اروپا.

تخلیه چاه در بلوار فردوس
تخلیه چاه در فردوس

با ما تماس بگیرید تا سریع ترین زمان و با بهترین کیفیت کار شما را تضمینی انجام دهیم.

0912-772-771-3

شرکت تخلیه چاه بلوار فردوس

در شرکت تخلیه در غرب تهران ما همواره از نیروهای متخصص برای امور تخلیه چاه ،حفر چاه ، لوله بازکنی و… استفاده می شود و نیروهای ما در این محل آماده خدمت رسانی به شما می باشند.

شرکت تخلیه چاه فاضلاب
شرکت تخلیه چاه فردوس

 

قبل از تخلیه چاه چکار کنیم؟

بهتر از بدانید که قبل از تماس با شرکت های تخلیه چاه بهتر است به چند نکته توجه داشته باشید: چاه در کجای ساختمان واقع می باشد. اگر شما مکان دقیق چاه را بدانید که چه بهتر ولی اگر نمی دانید می توانید این کار را به ما بسپارید تا ما در سریع ترین زمان ممکن و کمترین خرابی چاه فاضلاب شما را پیدا کنیم.

متراژ چاه فاضلاب حفر شده کمک شایانی در هزینه های که قرار است بر روی چاه انجام شود را مشخص می کند. اما اگر نمی دانید مشکلی وجود ندارد و ما در هنگام تخلیه چاه این را به شما می گوییم.

خدمات دیگر تخلیه چاه فردوس کدام می باشد.

خدمات ما شامل تخلیه چاه ، حفر چاه ، لوله بازکنی ، زهکشی ، رفع نم حمام و توالت ، لوله کشی فاضلاب وصل به اگو شهری و… می باشد

 

امنیت و سرعت کار سرویس کار

سرویس کار تخلیه چاه دات کام

سرویس کار تخلیه چاه دات کام

 

امنیت برای ما در اولویت قرار دارد و سرعت انجام کار در شرکت ما همواره بالاترین سرعت کار در بین تمام شرکت ها می باشد شرکت ما همواره دارای چند اکیپ بوده که می تواند کار شما را در صورت نیاز شبانه روز انجام دهد.

دیگر کار های شرکت تخلیه چاه دات کام

  • دیگر کار های شرکت ما عبارتند از: 
  •  
  • تخلیه چاه : با تانکر های مکنده و پمپ های لجن کش مخصوص با ماشین های 6 و 8 و 12 هزار لیتری.
  •  
  • لایروبی : با نیروی انسانی و دستگاه های مکانیزه به روز دنیا
  •  
  • تعمیر چاه فاضلاب قدیمی و کهنه و چاه های ریزش کرده
  •  
  • لوله بازکنی : رفع گرفتگی تمام لوله ها از جمله لوله های توالت سرویس بهداشتی ایرانی و فرهنگی و کفشور حمام و پشت بام و لوله بازکنی سینک آشپزخانه

قیمت مناسب و کیفیت عالی

همواره ما در شرکت خود سعی بر این داریم تا قیمت ها را در همه زمینه ها برای شما مشتری عزیز در پایین تری حد ممکن نگه داریم و بهترین کیفیت کاری را به شما ارائه دهیم.

0912-772-771-3

مشاوره و بازدید کاملاً رایگان می باشد.

درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram