آخرین مقالات

محلول خانگی لوله بازکنی

محلول خانگی لوله بازکنی – اگر چاه یا لوله فاضلاب شما در خانه دچار مشکل شده است و آب در سینک ظرفشویی و حمام جمع می شود و بوی ناخوشایند  و نامطبوعی  را حس می کنید و به مشام شما می رسد نشان دهنده گرفتگی لوله ها می باشد که تشخیص این  کار به عهده کارشناسان لوله بازکنی تهران می باشد که تا قبل از بدتر شدن و گرفتگی کامل لوله ها مشکل شما را حل کنند.اما در کنار این ها روش های خانگی هم وجود دارد که تا مدتی باعث می شود لوله ها را باز کند.

انواع محلول خانگی لوله بازکنی

محلول خانگی نمک و سرکه برای لوله باز کنی

مخلوطی از نمک و سرکه یکی از بهترین محلول خانگی لوله بازکنی محسوب می شود البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که یک سوم سرکه تهیه کنید و با مخلوط کردن  این دو آن را درون لوله ها بریزید که این کار خیلی سریع باید انجام شود چون مخلوط نمک و سرکه گاز اسیدی تولید می کند و به علت اسیدی بودن چربی های موجود در لوله ها را به سرعت پاک می کند بعد از گذشت ۳ الی ۴ ساعت با آب ولرم و فشار زیاد آب لوله ها پاک می شود.

آب داغ

ساده ترین محلول خانگی لوله بازکنی برای باز کردن لوله ها آب داغ می باشد مقداری آب داغ درون کتری درست کنید و در طی چند مرحله بریزید اما در مقدار بالای گرفتگی حتما باید به لوله بازکنی تهران تماس بگیرید و از تکنسین های ما برای باز کردن لوله ها استفاده کنید ما در تمام نقاط تهران  به صورت شبانه روزی در خدمت شما عزیزان هستیم.

جوهر نمک

البته جوهر نمک بیشترین صدمه را به لوله ها می زند  اما اگر قصد انجام این کار را دارید با احتیاط و ایمنی کامل باید انجام دهید.ابتدا دستکش دست می کنید و ماسک به دهان می زنید  و یک استکان  جوهر نمک با آب زیاد مخلوط کنید  و بعد از مخلوط شدن درون لوله ها بریزید  و بعد از نیم ساعت آب داغ درون لوله ها بریزید اگر در نهایت لوله های شما باز نشد می توانید با لوله بازکنی تهران تماس بگیرید کارشناسان ما به شما مشاوره رایگان می دهند که چه کاری باید انجام دهید.

محلول خانگی جوش شیرین و سرکه لوله بازکنی

یکی دیگر از انواع محلول خانگی لوله بازکنی این محلول می باشد که برای این کار می توانید جوش شیرین و سرکه را با هم مخلوط کنید و چون خاصیت اسیدی بالایی دارد در دو مرحله آن را درون لوله ها بریزید در مرحله اول قسمتی  را درون لوله بریزید در مرحله دوم هم مابقی محلول را بریزید بعد از ۲ الی ۳ ساعت آب را با فشار وارد لوله ها کنید تا جرم ها و چربی ها از بین برود.

محلول خانگی آب لیمو ،جوش شیرین ،سرکه و وایتکس

ابتدا دستکش دست کنید تا موادی که درست می کنید دست شما را آسیب نزنند بعد جوش شیرین را با یک لیتر آب مخلوط کنید بعد نیم ساعت سرکه داخل لوله بریزد و درب سینک را ببندید تا گاز اسیدی بیرون نیاید بعد ۲ لیتر آب جوش آماده کنید و بعد یک لیوان آب لیمو به آب جوش اضافه کرده و داخل لوله بریزید و بگذارید ۵ دقیقه داخل لوله بماند و بطری کوچک وایتکس را داخل لوله بریزید باز هم بگذارید ۳۰ دقیقه داخل لوله بماند پس از انجام این مراحل آب را داخل سینک باز کنید و سینک پر از آب شود با یک دستگاه پمپ دستی چند بار بر روی سینک بزنید تا ایجاد خلع کنید سپس پمپ دستی را بردارید تا آب گرم وارد لوله ها شود با این روش لوله های شما باز می شود و چندین بار می توانید این کار را انجام دهید.در واقع شما با این کار یک لوله باز کنی خانگی درست کردید که بیشتر اوقات می توانید از آن استفاده کنید.

ولی با تمام این صحبت ها  این مواد خاصیت خورندگی دارند و به مرور زمان باعث از بین رفتن لوله ها می شوند به خاطر همین خیلی باید دقت شود و در همان ابتدای کار ازشرکت  لوله بازکنی که وارد و مهارت کافی داشته باشند راهنمایی بگیرید.

راه های پیشگیری از گرفتگی لوله

ساده ترین راه حل جلوگیری از مواد جامد و چربی به داخل لوله هاست که می توانیم با استفاده از یک توری جلوی ورود جرم ها را به لوله ها بگیریم هرگز چربی ها و روغن ها را درون سینک نریزیم زیرا این ها باعث رسوب در داخل لوله ها می شوند و در داخل لوله ها سخت و سفت می شوند و به دیواره های لوله ها می چسبند . بهترین روش برای از بین بردن این چربی ها و رسوبات ریختن آب داغ فراوان می باشد که هر چند وقت باید این کار را انجام داد تا همه رسوبات لوله پاک شود.

اگر باز تمام این مراحلی که گفتیم لوله فاضلاب شما باز نشد حتما با تکنسین های ما در شرکت لوله بازکنی تهران تماس بگیرید ما با استفاده از پروتکل های بهداشتی در خدمت شما عزیزان خواهیم بود .ما در تمام نقاط تهران شعبه داریم و با یک تماس در اسرع وقت در منزل شما خواهیم بود.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۳۰ آذر ۱۳۹۹
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram