آخرین مقالات

دلیل گرفتگی لوله توالت دستشویی – علت بالا زدن آب توالت

دلیل گرفتگی چاه توالت دستشویی

بالا زدن آب توالت
بالا زدن آب توالت

دلیل گرفتگی لوله دستشویی و دلیل گرفتگی توالت و علت بالا زدن آب توالت افراد بسیاری در مورد علت بالا زدن آب توالت اطلاعاتی ندارند و به خوبی نمی دانند باید در این شرایط چه کاری انجام دهند. شما پیش از اینکه این مشکل را برطرف کنید باید علت بالا زدن آب چاه دستشویی را به خوبی بدانید و سپس آن را حل کنید.یکی از خدمات ما
بالا زدن چاه دستشویی باز کردن گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی می باشد.

علت بالا آمدن آب چاه توالت :

برای اینکه با علت بالا زدن آب و دلیل گرفتگی لوله دستشویی و توالِت آشنایی بیشتری داشته باشید در ادامه برخی از علت های آنها را بیان می کنیم تا بهتر بتوانید در این شرایط راه حلی را برای آن پیدا کنید.

دلیل گرفتگی لوله دستشویی
علت بالا زدن آب دستشویی – دلیل گرفتگی لوله دستشویی

در ادامه در باره مطالب زیر توضیحاتی ارایه می دهیم:

  • علت بالا آمدن چاه دستشویی
  • علت بالا زدن آب دستشویی
  • علت بالا زدن توالت
  • علت بالا زدن توالت فرنگی
  • گرفتگی توالت فرنگی

بالا زدن آب توالت فرنگی و ایرانی

معرفی چند علت بالا زدن آب توالت :

  1. گرفتگی سیفون :

    برای حل کردن دلیل بالا زدن آب توالِت می توانید با پر کردن آفتابه و خالی کردن آن درون چاه مشکل را حلی کنید، ولی باید بدانید که این راه حل بیشتر برای زمان هایی است که گرفتگی چندان شدید نباشد. اما اگر گرفتگی زیاد باشد باید از دستگاهی فنری استفاده کنید، چرا که این دستگاه به خوبی می توانید بلا زدن آب دستشویی شما را حل کند.

  2. گرفتگی لوله :

    یکی دیگر از علت بالا زدن آب دستشویی و دلیل گرفتگی لوله دستشویی که بسیار شایع می باشد گرفتگی لوله فاضلاب درون ساختمان است. شما اگر در ساختمان چند طبقه زندگی می کنید امکان دارد این مشکل برایتان به وجود آید، چرا که تعداد طبقات زیاد است و امکان دارد به لوله اصلی فشار وارد شود. اگر این مشکل تنها در واحد شما باشد باید بدانید که گرفتگی تنها در لوله شما رخ داده است. در این مورد کاری از دست شما بر نمی آید و باید با کسانی که در این زمینه تخصص دارند تماس بگیرید تا مشکل شما را حل کنن.

  3. پر شدن چاه فاضلاب :

    یکی دیگر از علت بالا زدن آب توالت این است که شاید چاه فاضلاب شما پر شده باشد، البه باید بدانید این مشکل زیاد به وجود نمی آید. اگر چاه فاضلاب شما پر شود امکان دارد که آب از درون توالت و یا حمام شما بالا بزند. به طور معمول اولین کسانی که این مشکل را می فهمند کسانی هستند که در طبقه پایین زندگی می کنند.

  4. گرفتگی کاسه توالت :

    یکی دیگر از علت بالا زدن آب توالت که بسیاری از افراد شاید با آن مواجه شوند این است که شاید در کاسه توالت آنها وسیله ای گیر کرده باشد. برخی از افراد اشتباه می کند و وسایلی مانند کاغذ، دستمال و … را درون چاه می اندازند. این دسته از افراد باید بدانند که تنها با درآوردن آن وسیله و یا با آب پر کردن درون چاه می توانید این مشکل را رفع کنید.

معرفی چند علت بالا زدن آب دستشویی ایرانی و فرنگی :

همانطوری که بیان کردیم علت بالا زدن آب دستشویی چندین نوع می باشد که هر یک از این علت ها دلایل مختلفی دارند، دلیل بالا زدن آب دستشویی عبارت است از :

گرفتگی سیفون :

شما باید بدانید مهمترین علت بالا آمدن آب دستشویی گرفتگی سیفون می باشد. بسیاری از افراد بعد از اینکه از توالت ایرانی و یا فرنگی استفاده می کنند عادت ندارند آن را بالا بکشند و به همین دلیل امکان دارد فضولات درون توالت باقی بماند، اگر شما تا چندین بار سیفون را نکشید امکان دارد سیفون بگیرد و آب بالا بزند. فضولاتی که در کف سنگ و لوله باقی می ماند امکان دارد روی یکدیگر جمع شود و به صورت فشرده درآیند و به همین دلیل است که دیگر به راحتی نمی توانید آن را از بین ببرید. در واقع باید بدانید مهمترین دلیل بالا زدن آب توالت گرفتگی سیفون می باشد که بسیاری از افراد از این موضوع آگاهی ندارند.

علت بالا زدن آب توالت

برای حل کردن این علت گرفتگی توالت می توانید با پر کردن آفتابه و خالی کردن آن درون چاه مشکل را حلی کنید، ولی باید بدانید که این راه حل بیشتر برای زمان هایی است که گرفتگی چندان شدید نباشد. اما اگر گرفتگی زیاد باشد باید از دستگاه و فنر لوله بازکنی استفاده کنید، چرا که این دستگاه به خوبی می تواند مشکل گرفتکی و بالا آمدن دستشویی شما را حل کند.

گرفتگی لوله فاضلاب :

یکی از علل شایع در علت بالا زدن آب توالت که گرفتگی لوله فاضلاب اصلی ساختمان است. و بیشتر در مجتمع های این مشکل وجود دارد. اگر این مشکل فقط برای طبقه یا ساختمان شماست پس گرفتگی درون منزل وجود دارد. و برای رفع این مشکل حتماً باید از متخصصین وارد استفاده نمایید. دقت داشته باشید که لوله بازکن ها حرفه ای باشند، در غیر این صورت امکان دارد لوله بازکن های ناشی گرفتگی لوله شما رادچار ترک و یا از یکدیگر باز کنند و در این صورت مشکل شما بیشتر می شود.

پر شدن چاه فاضلاب :

یکی دیگر از علت بالا زدن آب توالت پر شدن چاه فاضلاب ساختمان است. اگر چاه فاضلاب ساختمان پر شود به احتمال زیاد آب از درون توالت و یا حمام یا کف شورهای پایین ترین طبقه بالا می زند. و مشکل بو بد و بالا زدن آب در این طبقه بیشتر است.

. بنابراین دقت داشته باشید که دلیل پر شدن دستشویی در طبقات بالا به هیچ عنوان پر شدن چاه فاضلاب نمی باشد. به هر حال اگر با این مشکل مواجه شدید باید به کسانی که در این زمینه تخصص دارند مراجعه کنید، آنها به خوبی با این امر آشنایی دارند و به درستی می توانند مشکل شما را حل کنند.

گرفتگی کاسه توالت :

یکی دیگر از علت بالا زدن آب دستشویی که بسیار اتفاق می افتد این است که شاید گرفتگی در کاسه تواِلت اتفاق افتاده باشد. ریختن مواد جامد از قبیل : کاغذ ، دستمال و … را که به درون سنگ چاه توالت می اندازند یا نداشتن فلاش تانک دلیل گسترده گرفتگی این نوع لوله ها می باشد. این دسته از افراد باید بدانند که تنها با درآوردن آن اشیا یا دستگاه لوله بازکنی می توانید این مشکل را رفع کنید.

چرا چاه توالت می گیرد ؟

دقت داشته باشید که دلیل بالا زدن آب توالت هرچه که باشد می توانید آن را حل کنید ، اگر مشکل شما بزرگ باشد می توانید با لوله بازکن های حرفه ای تماس بگیرید.

یکی از پر درخواست ترین خدمات در شرکت تخلیه چاه ما احتیاج مشتریان به یک چاه باز کن یا لوله باز کن برای چاه توالِت ایرانی و فرنگی می باشد.

0912-772-771-3


ثبت دیدگاه شما

guest

12 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
رضا رنجبر
رضا رنجبر
3 years ago

سلام.من در طی یکماه گذشته تا حالا دوبار دستشویی گرفته و هر بار با لوله بازکنی و فنر زنی تماس داشته ام. با این حال هنوز مشکل گرفتگی دستشویی ما حل نشده.
لطفا راهنمایی بفرمایید چه کنم. ممنون

تخلیه چاه
Admin
3 years ago
پاسخ به  رضا رنجبر

جنس لوله ساختمان شما در دلیل گرفتگی اثرگذار هست مثل چدنی،، در گرفتگی لوله و علت آن دلایل زیادی هست.ولی معمولا ممکنه گرفتگی کامل باز نشده باشه یا اینکه گرفتگی در مسیر لوله باشه و بهتره از فنر های بلند لوله بازکنی استفاده بشه.این بیشترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب هست.

فرناز
فرناز
2 years ago
پاسخ به  رضا رنجبر

بله ما هم چاه مون پر نشده و یکبار فنر زدیم و چون ما خونه ویلایی هستیم اما بازم اب از قسمت توالت و چاه حیاط خلوت قلوب قلوب میکنه اب وقتی کسی توی دستشویی یا حموم هست و اب به سختی به پایین میره لطفا راهنمایی کنید

تخلیه چاه
Admin
2 years ago
پاسخ به  فرناز

سلام دو تا دلیل وجود داره یک اینکه گرفتگی داره و نیاز به فنر بلند تر هست. و دو احتمالا چاه فاضلاب پر شده.

تخلیه چاه
Admin
2 years ago

چرا توالت فرنگی هی با دستمال کاغذی می‌گیرد.

تخلیه چاه
Admin
2 years ago
پاسخ به  تخلیه چاه

به دلیل کیفیت دستمال کاغذی ها می باشد..دستمال کاغذی های ایران دارای کیفیت جنس خارجی نمی‌باشد.

مهران امیدوار
مهران امیدوار
2 years ago

سلام ما طبق اول یه اپارتمان ده واحدی هستیم ماه قبل چاه دستشویی گرفت بدون اینکه چیزی انداخته باشیم داخلش دو باره امروز ابن اتفاق افتاد میتونه مقصر همسایه های بالایی باشن ؟

تخلیه چاه
Admin
2 years ago

سلام اگه لوله اصلی ساختمان گرفته باشد باید تمامی اهالی مبلغ رو بپردازند اما اگر گرفتگی داخل منزل باشد هزینه آن به عهده اهالی همان خانه می‌باشد.

میکاییل
میکاییل
2 years ago

ما طبقه همکف ساختمان هستیم وهر دوماه یکبار چاه فاضلاب ما بالا میزنه مشکل از ماست یا از کل ساختمون

میکاییل
میکاییل
2 years ago

ما طبقه همکف ساختمان هستیم وهر دوماه چاه دستشویی ما میزنه بالا مشکل از همسایه های بالست یا از ما

محمد
محمد
2 years ago

سلام برادر خسته نباشین اقا از من دو بار توالتمون گرفت جوهر نمک ریختم باز شد اما هر دوبار بعد یه هفته یا ده روز باز بسته میشه هر باریم که بسته شده قبلش یجور لجن یا علف دیدم که اومده بیرون باید چیکار کنم بیزحمت جوابمو بدین سپاس..

تخلیه چاه
Admin
2 years ago
پاسخ به  محمد

شاید جسمی وارد لوله شده شما یک بار از دستگاه لوله بازکنی با فنر استفاده کنید. تا ایراد کار پیدا شود.



تاریخ ارسال : ۰۳ دی ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram