آخرین مقالات

حفر چاه جاده مخصوص کرج – حفاری چاه لشگری

حفاری چاه های فاضلاب و جذبی در حفر چاه جاده مخصوص کرج , حفر چاه در جاده شهید لشگری توسط مقنی چاه کن وارد به زمین منطقه جاده مخصوص جنس زمین برای حفاری این منطقه ماسه ای همراه با سنگ های درشت می باشد و در مناطقی مخصوصاً قسمت شمالی آن زمین تا حدودی بسیار سفت می باشد.

در ادامه نحوه اجرای انواع چاه ها در جاده مخصوص ( حفاری چاه در جاده شهید لشگری ) ، جنس زمین و نحوه حفر چاه های فاضلاب ، چاه جذبی و انواع دیگر توضیحاتی ارایه می دهیم.ارائه این خدمت زیر مجموعه حفر چاه غرب تهران می باشد.

حفر چاه جاده مخصوص کرج - حفاری چاه لشگری
حفر چاه جاده مخصوص کرج – حفاری چاه لشگری

حفر چاه جاده مخصوص تهران

حفر چاه توسط مقنی چاه کن در جاده مخصوص و در حفر چاه چهارراه ایران خودرو در سریع ترین زمان با قیمت مناسب خاک منطقه رد بیشتر مکان های جاده مخصوص ریزشی می باشد و حتماً باید از کول سیمانی جهت جلوگیری از ریزش چاه استفاده شود.

نحوه حفر چاه جذبی | نحوه حفر چاه فاضلاب توالت و دستشویی در جاده مخصوص

نحوه حفر چاه جذبی فاضلاب توالت یا برای دفع آب فاضلاب یا آب باران به این صورت است که باید متراژ میله چاه از8 متر به بالا حفر شود و سپس انباره چاه به صورت مخروطی ( کله قندی ) حفر شود.

حفر چاه جاده مخصوص کرج لشگری
حفر چاه جاده مخصوص کرج لشگری

جنس خاک زمین برای حفر چاه فاضلاب

جنس خاک منطقه جاده مخصوص ماسه ای همراه با سنگ است که در مواردی بسیار ریزشی می باشد و در بعضی مناطق دارای سنگ می باشد و بسیار سفت می باشد.

برای حفر چاه همین حالا تماس بگیرید.

09127727713

درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram