آخرین مقالات

انواع خمیر اپوکسی برای رفع نشتی لوله ها و مخازن قسمت دوم

انواع خمیر اپوکسی برای رفع نشتی لوله ها و مخازن

قسمت دوم

در مقاله قبلی در مورد خمیر اپوکسی صحبت کردیم و به برخی از انواع این خمیر همه کاره اشاره کردیم. همانطور که در قسمت اول اشاره کردیم این خمیر انواع مختلفی دارد که در مقاله قبلی نتوانستیم حق مطلب را ادا کنیم و تنها توانستیم 7 نوع از این خمیر را معرفی کنیم. در این مقاله قصد داریم به معرفی دیگر انواع این خمیر بپردازیم.

وب سایت رسمی لوله بازکنی در تهران

  1. خمیر اپوکسی مختص تعمیر صفحات بالدار

کاربرد اصلی این نوع از خمیر در صنعت لوله کشی نفت و گاز است که در آن صفحات بالدار ممکن است به دلیل عوامل فرساینده محیطی نیاز به تعمیر داشته باشند. صدماتی که به صفحات بالدار وارد می شود، می تواند به شکل ترک خوردگی، سوراخ شدگی و خراشیدگی بروز کرده و این صفحات را دچار نشتی کند. این مشکلات به راحتی و خیلی سریع می تواند با این خمیر تعمیر گردد.

  1. خمیر اپوکسی 820 مختص بازسازی صفحات لوله ای

صدمات و آسیب های وارد شده به صفحات لوله ای شکل عمدتا به صورت زنگ زدگی، خوردگی و شوک الکتریکی ایجاد می شوند که ممکن است موجب بروز نشتی هم بشوند. این خمیر می تواند بازسازی و نوسازی صفحات لوله ای را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. خمیر اپوکسی با ایجاد پوشش بر روی لوله می تواند از هر گونه سوراخ شدگی و نشتی جلوگیری کند. ترکیبات این خمیر پواکسی از پایه ( خمیر مالیدنی )، پوشش اصلی ( مایع ) و اپوکسی و روپوش ( مایع ) تشکیل شده است. قدرت چسبناکی این نوع خمیر بالا است و می تواند در مقابل مواد شیمیایی و حرارت مقاومت مناسبی داشته باشد.

  1. خمیر اپوکسی P777 و L777 مختص اسباب و پمپ پیشران

می توان گفت تولید این نوع خمیر از نوآوری های جدیدی در صنعت محسوب می گردد که از آن می توان اختصاصا برای بازسازی و نوسازی قسمت های داخلی پمپ، روکش و لوازم محرک استفاده نمود. به راحتی می توان از این خمیر برای مقاوم سازی پمپ در مقابل پوسیدگی، خوردگی و سوراخ شدگی استفاده کرد. این خمیر علاوه بر این که می تواند ناهمواری ها را رفع کند، کارایی پمپ را هم بالا خواهد برد. این محصول به دو صورت مایع و خمیر موجود است که استفاده هم زمان از آنها می تواند نتیجه بهتری را داشته باشد. از قابلیت های بارز این خمیر می توان به استحکام زیاد در مقابل حرارت، ساییدگی و مواد شیمیایی اشاره کرد.

  1. خمیر اپوکسی مختص فلز صنعتی

هر نوع تعمیر اضطراری که برای لوله کشی ها و فلزات موردنیاز باشد را می توان در مدت 5 دقیقه انجام داد. شما می توانید از این خمیر اپوکسی به منظور نوسازی و بازسازی رویه ها، بالشتک یاتاقان، بدنه و پمپ دریچه ها و نشتی مخزن استفاده کنید. شما می توانید این خمیر را دماهای پایین استفاده کرده و سپس آن را رنگ و یا سوراخ کنید و یا با استفاده از سمباده آن را صاف کنید. روکش فیبرزیت که برای این خمیر در نظر گرفته شده است، می تواند دوام خمیر را بیشتر کند.

  1. خمیر اپوکسی مایع

کارایی این خمیر برای از بین بردن ساییدگی و پوسیدگی صفحات، ماشین آلات، پمپ ها، موتورها و … از میزان قابل قبولی برخوردار است. ممکن است در بعضی مواقع خمیر اپوکسی کارساز نباشد که در این موارد استفاده از این محصول می تواند با پر کردن حفره های موجود در لوله ها گزینه مناسب تری باشد. ویژگی بارز این خمیر را می توان در لغزندگی آن دانست که باعث می شود در سوراخ های موجود بر سطح لوله ها رخنه کرده و سطح لوله را هموار نماید.

  1. خمیر اپوکسی آلومالوکس

در این نوع خمیر اپوکسی از ذرات آلومینیومی مسلح برای افزایش مقاومت استفاده شده است که توانسته است محصول تخصصی به منظور تعمیر سوراخ ها، ترک خوردگی های فلزات و لوله های تجاری و صنعتی ارائه دهد. به دلیل این که این خمیر به هیچ وجه پوسته پوسته نمی شود، گزینه مناسبی برای تعمیرات محسوب می گردد.

  1. خمیر اپوکسی سیل رایت W.B.C

سطوحی که پوشیده از آب بوده و یا حتی مرطوب باشند، لازم است از خمیر سیل رایت W.B.C برای تعمیرات آن استفاده گردد. معمولا این نوع تعمیرات را غواصان در زیر آب انجام می دهند.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۲ تیر ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram