آخرین مقالات

لوله باز کنی سوهانک

گرفتگی لوله های آب اتفاق خوشایندی نیست. لوله ها در صورت انسداد شروع به بوی بد می کنند و در بدترین حالت حتی می توانند منجر به جمع شدن آب زیاد در محل و دردسرهای پس از آن شوند. به محض اینکه متوجه گرفتگی لوله شدید، باید اقدام کنید.  تیم ما در سوهانک در این راهنما به شما خواهد گفت که چگونه لوله های مسدود را باز کنید و چه زمانی به لوله باز کن  نیاز دارید.

اگر لوله تخلیه گرفتگی داشته باشد، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تقریباً محل گرفتگی سیستم را تعیین کنید. اگر در اعماق سیستم لوله باشد، عواملی مانند پاک کننده تخلیه، جوش شیرین یا مکنده به شما نمی توانند کمک کنند و بهتر است از یک لوله باز کن مجرب و  در سوهانک   کمک بگیرید.

کدام لوله گرفته است؟

بسته به محل انسداد لوله تخلیه ، روش متفاوتی به رفع آن کمک می کند. رایج ترین گرفتگی در سینک یا سینک آشپزخانه مستقیماً در سیفون است. بنابراین همیشه آسان‌ترین کار این است که ابتدا این محل  را بررسی کنید.

اگر لوله در حمام مسدود شده است، اغلب  موها مقصر این مشکل گرفتگی هستند، سپس در سیفون یا در یا در اولین خم در زهکشی روانه می شوند.

اگر گرفتگی لوله فاضلاب در توالت باشد،اول از همه،  اولین تلاش معقول برای رفع انسداد استفاده از پیستون است. برای انجام این کار، پیستون فقط باید چند بار با تکانه بالا و پایین پمپ شود. متأسفانه، این روش فقط به انسداد خفیف کمک می کند و اگر انسداد زیاد و فاجعه بار تر است و در سوهانک و حومه آن زندگی میکنید، فقط تیم لوله باز کنی ما در سوهانک  می تواند به داد شما برسد.

اگر بعد از این باز هم توالت گرفتگی داشت، می تواند لوله مارپیچی را را وارد کنید. با این حال، این باعث ایجاد مقداری کثیفی می شود و باید با احتیاط وارد سرامیک شود تا خراش آشکاری روی پرسلن ایجاد نشود. بسیاری افراد این وسیله را در منزل ندارند، برای اینکه آن را یکبار نخرید و بلا استفاده نماند، روی سطح خراش ایجاد نکنید، بهتر است از لوله باز کن ما در سوهانک بخواهید با ابزار و مهارت اش این کار را برای شما انجام دهد.

کدام لوله گرفته است؟

انسداد لوله سینک آشپزخانه

سینک آشپزخانه یک مورد بسیار خاص است، زیرا مواد غذایی باقیمانده و رسوبات چربی در لوله تخلیه ترکیب می شوند. اگر دوشاخه چربی در سیفون بنشیند خوش شانس هستید، زیرا به راحتی از این‌ قسمت جدا می شوند.آب بسیار داغ تا در حال جوش و مایع ظرفشویی زیاد به ویژه برای باقی مانده های چرب موثر است.

با این حال، اگر دورتر باشد، باید از مارپیچ نیز استفاده کرد. مارپیچ های سیمی به طول حدود پنج متر در اکثر فروشگاه های سخت افزاردر دسترس است، اما باید کار با آن را بلد باشید و هزینه خرید آن بالاتر از هزینه ای است که به لوله باز کن متخصص مراجعه کنید، پس خرید آن عاقلانه نیست و بهتر است به لوله بازکن های متخصص ما در سوهانک مراجعه کنید.

اگر چنین انسدادی تا به حال در لوله تخلیه آشپزخانه رخ نداده باشد، آب جوش با مایع شستشو باید به طور دوره ای از لوله تخلیه  شود. این بهترین اقدام پیشگیرانه است.

انسداد لوله سینک آشپزخانه

انسداد لوله در حمام

اگر بازرسی وجود نداشته باشد و محل خروجی آب تمیز نشود، مشکل ایجاد می شود. تنها روشی که برای تمیز کردن باقی می ماند لوله مارپیچ است، که بتوان آن را از طریق دهانه باریک تخلیه وارد کرد. البته انجام این کار بهتر است توسط شرکت لوله باز کن مجرب سوهانک انجام شود.

هنگام بازکردن پیچ تخلیه باید دقت شود. اتصال پیچ عقب تمایل دارد به پایین لوله بیفتد و سپس صافی تخلیه نمی تواند دوباره وصل شود. در اینجا نیز پیشگیری بهترین اقدام است. یک صافی پلاستیکی شل از ریزش مو در زهکشی جلوگیری می کند.

کمک کننده های کوچک ارزان قیمت برای باز کردن گرفتگی لوله ها

مکنده / پیستون

برس سیمی گرد – در توالت استفاده نکنید

آب گرم

نکات و ترفندهای خانگی باز کردن لوله

شما می توانید بسیاری از گرفتگی های لوله تخلیه را خودتان برطرف کنید. با این حال، همیشه نمی توان به تنهایی با این موضوع کنار آمد. اگر گرفتگی در عمق سیستم لوله باشد، باید به شرکت لوله باز کنی د سوهانک مراجعه کنید. این یکی امکانات و وسایل دیگری دارد.

اما در بدترین حالت، باید لوله را باز کند. در صورت امکان، به او اجازه دهید تا با دستگاه های خود مستقیماً به سیستم لوله در دیواره بیرونی نفوذ کند تا مجبور به کندن طبقات نباشید.

نکات و ترفندهای خانگی باز کردن لوله


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۰ فروردین ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram