آخرین مقالات

لوله باز کنی سئول

مشکل گرفتگی لوله ها به ویژه در ساختمان های قدیمی که با سیستم های قدیمی آبرسانی سروکار داریم، رایج است. خاک و رسوب آهک برای سال‌ها در لوله‌ها جمع می‌شوند که به گرفتگی آنها کمک می‌کند. این با جریان ضعیف تر آب و کاهش فشار آشکار می شود. بنابراین چگونه می توان یک لوله را رفع انسداد کرد؟ شرکت لوله باز کنی در سئول در خدمت شماست تا با آموزش های خانگی مشکلات باز کردن لوله را رفع کنید، اگر انسداد زیاد بود با تیم لوله باز کنی سئول تماس بگیرید.

هنگامی که یک لوله فاضلاب مسدود می شود، چندین گزینه نجات وجود دارد. موثرترین و کارآمد ترین این روش ها کمک گرفتن از یک لوله بازکن حرفه ای و متخصص این کار است. البته روش های خانگی نیز وجود دارد اما به طور کامل مشکل را رفع نمی کند و به طور موقت صورت مسیله را تا مدتی محدود پاک  می‌کند.

لوله باز کنی سئول

روش های خانگی رفع انسداد لوله

روش های خانگی رفع انسداد لوله :

در مورد رسوبات آهکی که در طول سالیان متمادی در لوله‌ها انباشته شده‌اند، آب داغ، جوش شیرین و سرکه را توصیه می‌کنیم، یعنی محصولاتی که همه در آشپزخانه خود دارند. ابتدا آب را در کتری بجوشانید و آن را در لوله مسدود شده بریزید. سپس نصف فنجان جوش شیرین اضافه کنید و حدود یک دوجین دقیقه صبر کنید. حالا یک مخلوط 1:1 از سرکه و آب جوش درست کنید و آن را در آبکش بریزید. شما هنوز هم باید لوله تخلیه را با یک پارچه ببندید و سپس 10-15 دقیقه صبر کنید. فقط برای شما باقی می ماند که یک بار دیگر آب داخل کتری را بجوشانید و در فاضلاب بریزید. آب باید دوباره در یک جریان به اندازه کافی قوی جریان یابد.

دستور العمل  خانگی دیگر برای رفع انسداد لوله ها ، مخلوط کردن یک لیوان سرکه با یک لیوان جوش شیرین است. آن را در آبکش بریزید و به سرعت روی آن را با یک بشقاب یا پارچه بپوشانید. به دلیل تاثیر قوی هر دو جزء، بخار از لوله ها خارج می شود. برای اینکه چشمانتان اذیت نشود، روی سینک خم نشوید، بلکه فاصله ایمن را رعایت کنید. نمک با جوش شیرین به نسبت 100 گرم: 100 گرم نیز خوب عمل می کند. بعد از ریختن مخلوط در آبکش، نصف لیوان سرکه به آن اضافه کنید (سرکه را هم می توان حرارت داد که اگر لوله ها بیشتر مسدود شود، مطمئنا مفید خواهد بود). پس از حداقل یک ساعت، تقریباً 2 لیتر آب جوش در آبکش بریزید.

 

همچنین می توانید از وسایل ساده ای که برای فشار دادن لوله های مسدود شده در لوله کشی خانگی طراحی شده اند، مانند پیستون، دسته چوبی با فنجان لاستیکی استفاده کنید. فنجان را محکم روی لوله فاضلاب فشار دهید – به این ترتیب آن را می مکید. سپس او را محکم اما آرام به عقب بکشید.

در مورد پاک کننده های فاضلاب شیمیایی چطور؟ تعداد بیشتری از آنها در فروشگاه ها ظاهر می شوند، اما همیشه عملکرد خود را انجام نمی دهند. در صورت عدم استفاده صحیح، حتی می توانند مشکل را تشدید کرده و سیستم فاضلاب را به طور کامل مسدود کنند. علاوه بر این، آنها خورنده هستند، بنابراین در مقادیر زیاد برای انسان و مهمتر از همه برای سیستم تنفسی مضر هستند. چشم و پوست را تحریک می کنند. وسایل بسیار مطمئن تری را در آشپزخانه خود خواهید یافت.

 یک لوله باز کن چگونه لوله را باز می کند؟

 یک لوله باز کن چگونه لوله را باز می کند؟

روش های مختلفی برای رفع انسداد لوله ها توسط لوله بازکن ها وجود دارد، بنابراین لوله کش ها بهترین و موثرترین روش را انتخاب می کنند. یکی از پرکاربردترین روش ها روش هیدروکینتیک است. هوا، که با انرژی جنبشی بالا مشخص می شود، به لوله وارد می شود، یا بهتر است بگوییم دمیده می شود. یک موج ضربه ای ایجاد می شود که ناخالصی های رسوب شده در داخل لوله را تجزیه می کند.

روش دومی که تیم  لوله بازکن سئول می تواند برای رفع انسداد لوله استفاده کند، روش فشار است. ابتدا مدار بسته می شود و سپس آب با استفاده از پمپ مخصوص از آن عبور می کند. آماده سازی های ویژه ای به آب اضافه می شود تا به حذف ناخالصی ها از داخل لوله کمک کند. روش فشار به ماشینی با پمپ نیاز دارد که آب را با فشار حداقل 150 بار به لوله های فاضلاب پمپ کند.

یکی دیگر از قطعات سخت افزاری مارپیچ (معروف به فنر) است. این یک سیم فولادی مارپیچ است که در انتهای آن یک میل لنگ قرار دارد. آن را داخل لوله گرفتگی قرار می دهند و همزمان آن را میلنگ می زنند. سیم با برخورد با آوار، آن را می شکند. با این حال، این فعالیتی است که بهتر است با دو نفر انجام شود. سپس آسان تر، سریع تر و مطمئنا موثرتر خواهد بود. تیم ما در سیول با چند نفر متخصص به کمک شما برای باز کردن لوله با این روش می آید.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۹ فروردین ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram