آخرین مقالات

لوله بازکنی رستوران و شرکت ها

لوله  فاضلاب شرکت یا رستوران  مسدود شده است و دیگر آب از سینک ها پایین نمی رود ؟ اکنون شما می خواهید به سرعت وضعیت را اصلاح کنید و دوباره فاضلاب را پاک کنید. و برخی از روش های خانگی و راه حل های حرفه ای وجود دارد که می تواند در حل این مشکل کمک کند. در بسیاری از موارد، می توانید بدون هیچ مشکلی گرفتگی فاضلاب را باز کنید. در مواردی که گرفتگی شدید است باید با یک لوله بازکن برای گرفتگی لوله شرکت و رستوران  تماس بگیرید. انسداد اغلب با وسایل ساده برطرف می شود و آب می تواند دوباره آزادانه خارج شود. همچنین انجام اقداماتی برای جلوگیری از گرفتگی فاضلاب در وهله اول می تواند مفید باشد.

 رفع مسدودی لوله های شرکت ها و رستوران ها

 رفع مسدودی لوله های شرکت ها و رستوران ها

اگر  به لوله های شرکت ها و رستوران ها آسیب وارد شده باشد و زهکشی مسدود شده باشد، نیازی نیست فوراً با یک متخصص لوله باز کن تماس بگیرید. در اصل، این سه وسیله برای رفع مسدودی لوله تخلیه در دسترس شما هستند:

وسایل شیمیایی

عوامل شیمیایی شامل موادی هستند که ترکیبات آلی را که لوله را مسدود می کنند حل می کنند. معمولاً از ماده شیمیایی هیدروکسید سدیم استفاده می شود . ابتدا بگذارید کمی عمل کند و سپس با آب فراوان بشویید. این اغلب برای شکستن رسوبات کافی است تا باقیمانده به سادگی با آب شسته شود و لوله دوباره آزاد شود.

وسایل شیمیایی

 وسایل مکانیکی

بنابراین، قبل از اینکه به مواد شیمیایی متوسل شوید، ابتدا باید سعی کنید تخلیه را با وسایل مکانیکی آزاد کنید. شناخته شده ترین آنها پیستون مکش و مارپیچ تمیز کننده هستند .

پیستون از اختلاف فشار برای شل کردن رسوبات گیر کرده استفاده می کند. ساکشن کاپ هم ارزان و هم موثر است و همیشه به عنوان اولین اقدام توصیه می شود.

فنر مارپیچ تمیز کردن لوله نیز بسیار مفید است. این از یک مکانیسم میل لنگ و پیچش استفاده می کند تا مستقیماً به نقطه مسدود شده در لوله نفوذ کند و انسداد را شل کند. آب جاری پس از آن رسوبات را از بین می برد. البته اغلب فرد این ابزار را ندارند و بهتر است با لوله باز کن تماس بگیرید تا با ابزار حرفه ای خود به رفع انسداد لوله ها بپردازد.

روش های خانگی ثابت شده

همچنین یک روش  خانگی اثبات شده وجود دارد که می توانید آن را امتحان کنید. ترکیبی از جوش شیرین و سرکه:

حدود چهار قاشق غذاخوری جوش شیرین یا جوش شیرین را در آبکش بریزید، سپس یک قاشق چایخوری نمک خوراکی را به بکینگ پودر اضافه کنید، سپس حدود 100 میلی لیتر اسید استیک رقیق شده (5% بدون اسانس سرکه) در آبکش بریزید. به محض اینکه مواد با یکدیگر واکنش نشان می دهند، متوجه صدای خفیف ترق یا خش خش می شوید و ممکن است کف نیز ایجاد شود. به محض اینکه صدا قطع شد، با مقداری آب داغ بشویید.

روش های خانگی ثابت شده

چگونه  از انسداد لوله در شرکت ها و رستوران ها جلوگیری کنم؟

البته همیشه بهتر است در ابتدا از مسدود نشدن لوله شرکت ها و رستوران ها‌ اطمینان حاصل کنید. بنابراین، هرگز نباید باقیمانده مواد غذایی، روغن آشپزی استفاده شده یا سایر مواد خارجی را در زهکشی ها بشویید. زیرا لوله های تخلیه برای این مواد طراحی نشده اند. بنابراین، آسیب زمانی برنامه ریزی می شود که اشیائی که به زهکشی تعلق ندارند، در زهکش ریخته شوند.

علاوه بر این، استفاده از صافی در شرکت ها و به خصوص رستوران ها به شدت توصیه می شود. این امر مانع از رسیدن مواد بزرگتر به خصوص مو به لوله ها و مسدود شدن مجرای فاضلاب می شود. می توانید با چند مرحله ساده خود صافی را به طور مرتب تمیز کنید و همچنین موها را با ضایعات باقیمانده دور بریزید.

چه زمانی باید حتماً با متخصص لوله باز کن تماس بگیرید؟

اگر هیچ یک از موارد  برای رفع گرفتگی لوله شرکت و رستوران به شما کمک نکرد، وقت آن است که با یک لوله باز کن تماس بگیرید. یا انسداد در لوله ها آنقدر عمیق است که نمی توان با وسایل معمولی به آن دسترسی پیدا کرد، یا دوشاخه آنقدر محکم است که فقط توسط یک متخصص لوله باز کن می تواند برطرف شود.

در هر صورت از توصیه های دیگری که در بسیاری از سایت ها یا انجمن ها انتشار می یابد دوری کنید. نه شیلنگ باغچه و نه پاک کن فشار قوی ابزار مناسبی برای پاکسازی زهکشی نیستند. سیستم های لوله برای فشارهای بالایی که در نتیجه ایجاد می شود طراحی نشده اند.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۱۷ فروردین ۱۴۰۱
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram