آخرین مقالات

شستشوی لوله با واترجت دستگاه لوله بازکنی با واترجت ،شستشوی خطوط فاضلاب | رفع گرفتگی لوله با واترجت

امروزه دستگاه های بسیار زیادی برای باز کردن لوله های فاضلاب و رفع گرفتگی آن ها به کار می رود. با کمک این دستگاه ها ( شستشوی لوله فاضلاب با واترجت ) و (لوله بازکنی با واترجت ) و ( لایروبی شبکه فاضلاب ) { شستشوی خطوط فاضلاب }می توان در کمترین زمان گرفتگی لوله های فاضلاب را برطرف کرد. از جمله این دستگاه های پیشرفته می توان به دستگاه واترجت اشاره کرد. در ادامه بیش تر با کارکرد این دستگاه شستشوی شبکه فاضلاب آشنا خواهیم شد با ما همراه باشید.

  • لایروبی کانال فاضلاب
  • حفاری شبکه فاضلاب
  • شستشوی شبکه فاضلاب
  • رفع انسداد شبکه
  • رفع انسداد انشعابات
  • شستشو شبکه
  • شستشوی کانال فاضلاب
  • شستشو انشعابات‌
  • گرفتگی منهول فاضلاب
  • رفع گرفتگی منهول
  • بازکردن گرفتگی منهول
  • لایروبی شبکه فاضلاب
  • سم پاشی با واترجت
  • سم پاشی شبکه فاضلاب جهت مقابله با جانوران موذی
شستشوی لوله فاضلاب با واترجت
شستشوی لوله با واتر جت فاضلاب

دستگاه واترجت چیست؟

دستگاه واترجت از یک شلنگ تشکیل شده است و که فشار آب بسیار زیادی را به همراه دارد. این شلنگ به یک پمپ متصل است و در نهایت نیز آب را با فشار بسیار زیادی به بیرون انتقال می دهد.

برای این که از این دستگاه برای رفع گرفتگی لوله های آب و فاضلاب استفاده کنید ابتدا باید همه لوله های آب را ببندید و سپس شلنگ این دستگاه را درون لوله مسدود قرار دهید. فشار آب واردشده به داخل لوله ها را می توانید به صورت دلخواه تنظیم کنید. شلنگ را به صورت دایره ای داخل لوله آب حرکت دهید تا فشار آب وارد شده بتواند برای باز کردن لوله درست عمل کند.این کاره زیر مجموعه لوله بازکنی می باشد.

دستگاه واترجت شستشوی خطوط فاضلاب
دستگاه واترجت شستشوی خطوط فاضلاب
باز کردن گرفتگی منهول

آیا دستگاه واتر جت می تواند گرفتگی لوله های فاضلاب را باز کند.( لوله بازکنی با واترجت )

دستگاه واترجت می تواند گرفتگی های شدید لوله های آب را نیز برطرف کند، حتی فشار آب تاحدی زیاد است که می تواند آلمینیوم را نیز برش دهد. برای رفع گرفتگی در شبکه های فاضلاب بسیار طولانی می توانید از این دستگاه کمک بگیرید و در کوتاه ترین زمان این مشکل را برطرف کنید.

اگر علت گرفتگی لوله فاضلاب، به دلیل وجود چربی و جرم اضافی باشد، می توانید به کمک دستگاه واترجت این مشکل را برطرف کنید. این مشکل بیش تر در رستوران ها و تعمیرگاه ها وجود دارد که به دلیل ریختن روغن اضافی در لوله های فاضلاب صورت می گیرد.

بسیاری از مواقع ریشه های درختان سبب آسیب به لوله های فاضلاب و گرفتگی آن ها می شود، با کمک این دستگاه به راحتی می توانید این گرفتگی را برطرف کنید.

ماشین باز کردن خطوط فاضلاب

دستگاه واترجت چگونه به بازشدن لوله های فاضلاب کمک می کند؟

روش استفاده از دستگاه واترجت روش به خصوصی است . برای استفاده از این دستگاه ابتدا سر شلنگ را باید داخل لوله فاضلاب قرار دهند. سپس دستگاه می تواند آب را با فشارهای متفاوتی به داخل لوله های فاضلاب ارسال کند. عملکرد این دستگاه مانند دستگاه فشار هوا است.

البته برای استفاده از این دستگاه ابتدا باید دهانه همه لوله ها را نیز با پارچه و پلاستیک ببندید. این سبب می شود تا قسمت هایی از لوله ها که باز هستند، پوشانده شود و فشار آب دقیقا به قسمت هایی که که مسدود شده است، وارد خواهد شد.

لایروبی منهول فاضلاب

قدرت این دستگاه بسیار بالا است و به همین دلیل نیز می توانید با کمک آن گرفتگی های سختی زیادی را برطرف کنید.  این دستگاه مدل های جدید و پیشرفته بسیار زیادی دارد که امکانات و قابلیت های آن روز به روز بیش تر می شود. البته با توجه به کارایی بالای این محصول قیمت آن نیز بسیار زیاد است و در شرکت های لوله بازکنی فراوانی مورد استفاده قرار می گیرد.

مزایای استفاده از دستگاه واترجت

قبل از این که از دستگاه واترجت استفاده شود،ابتدا باید با کمک دوربین های مخصوص داخل لوله های فاضلاب مورد بررسی قرار گیرد. با این بررسی ها مشخص می شود که آیا لوله مسدود است و یا این که دچار ترکیدگی شده است. بعد از این که از این دستگاه استفاده کرده اید نیز دوباره می توانید از دوربین های مخصوص استفاده کرده و اطمینان حاصل کنید که آیا توانسته اید با کمک این دستگاه مشکل گرفتگی لوله ها را حل کنید. در ادامه برخی از مزایای این دستگاه را مورد بررسی قرار می دهیم.

  1. رفع گرفتگی لوله های فاضلاب با واترجت در کم ترین زمان ( لوله بازکنی با واترجت )
  2. این دستگاه این قابلیت را دارد تا بتوانی فشار آن را در محدوده خاصی تنظیم کنید.( فشار این دستگاه می تواند بین 1000 تا 5000psi  متغیر باشد).
  3. با کمک واترجت می توانید در کم ترین زمان و بدون تخریب و حفاری رفع انسداد کنید.
  4. این دستگاه تنها برای رفع گرفتگی لوله های فاضلاب از آب استفاده می کند و از هیچ ماده اضافه تری برای این کار استفاده نمی شود. پس می توان گفت استفاده از این دستگاه برای حفاظت از محیط زیست نیز منافاتی ندارد و هیچ گونه آلودگی را برای محیط به وجود نمی اورد. به صورت کلی جز فناوری های سبز محسوب می شود.
  5. این دستگاه انعطاف پذیری بسیار زیادی دارد که می تواند کار را برای شما راحتتر کند.
  6. این دستگاه حرارتی ایجاد نمی کند به همین دلیل نیز سایر قطعات لوله فاضلاب آسیبی وارد نمی کند.
  7. هنگام استفاده از این دستگاه نگران نباشید، هنگام کار با آن خطری شما را تهدید نمی کند.
  8. استفاده از این دستگاه هیچ گونه آلودگی صوتی ایجاد نمی کند و شما می توانید با ایجاد کم ترین صدا مشکل خود را حل کنید.
  9. همان طور که گفته شد برای استفاده از این دستگاه نیازی به حفاری ندارید، به همین دلیل نیز هنگام استفاده از آن ضایعاتی تولید نخواهد شد.
  10. در طی انجام این فرایند،مسلما نیازی به استفاده از محلول های خنک کننده نخواهد بود زیرا همان طور که قبلا اشاره کردیم حرارتی را ایجاد نمی کند.
  11. در هنگام انجام این فرایند مشکل خاصی برای شما ایجاد نخواهد شد زیرا این دستگاه گازهای خطرناک تولید نمی کند.
  12. گرد و غبار ایجادشده در محیط هنگام استفاده از این دستگاه بسیار کم است پس با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.
  13. شستشوی لوله فاضلاب با واترجت
  14. لوله بازکنی با دستگاه واترجت
شستشوی منهول فاضلاب
لوله بازکنی با واترجت
شستشوی منهول فاضلاب و باز کردن گرفتگی لوله با واترجت

قدرت دستگاه واترجت چه میزان است؟

این دستگاه می تواند تا حدود 20000psi نیز تنظیم شود و اما اگر فشار دستگاه بالاتر از 5000 باشد می تواند سبب تخریب لوله های فاضلاب شود. اگر تابه حال از این دستگاه استفاده نکرده اید ، بهتر است از شرکت های لوله بازکنی در این زمینه کمک بگیرید. زیرا درصورت این که فشار دستگاه را بیش تر از حالت عادی تنظیم کنید، ممکن است خسارت های بیش تری را به لوله های فاضلاب وارد کنید و به این ترتیب باید هزینه های گزافی را پرداخت کنید.

شستشوی لوله فاضلاب با واترجت

در این مطلب به بررسی روشی پرداختیم که با کمک آن می توانید در کم ترین زمان برای باز کردن لوله های فاضلاب اقدام کنید.(لوله بازکنی با واترجت و شستشوی شبکه فاضلاب ) استفاده از دستگاه واترجت مزایا بسیار زیادی دارد که در متن مقاله به ان اشاره کردیم. با توجه به این مزایا استفاده از این دستگاه می تواند کمک بسیار زیادی به شما در این زمینه داشته باشد.

حفر چاه

حفر چاه فاضلاب

تخلیه چاه


ثبت دیدگاه شما

guest

9 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی اصغر
علی اصغر
3 years ago

سلام برای باز کردن گرفتگی منهول فاضلاب با واتر جت و شستشوی چربی چسبیده به لوله ها واتر جت تا چند متر رو شستشو میده فاصله بین هر منهول 20 متر هستش.امکان شستشو وجود داره. شستن با واتر جت خطری واسه لوله قدیمی داره.

موسوی
موسوی
3 years ago

لوله های فاضلاب آشپزخانه که چربی گرفته رو با واترجت میشه باز کنید.

R.ramezan
R.ramezan
2 years ago

نحوه باز کردن لوله با واتر جت یا همون لوله بازکنی با واترجت چقدر هزینه داره

تخلیه چاه
Admin
2 years ago
پاسخ به  R.ramezan

لطفا تماس بگیرید.

یاراحمدی
یاراحمدی
2 years ago

سلام شما بعد از شستن خط فاضلاب انجام لایروبی خطوط فاضلاب و لایروبی منهول فاضلاب هم انجام میدین.

تخلیه چاه
Admin
2 years ago
پاسخ به  یاراحمدی

بله کلیه کار ها رو انجام میدهیم.

سعید حسن زاده
سعید حسن زاده
8 months ago

سلام، دستگاه واترجت برای فروش موجود دارید؟



تاریخ ارسال : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram