آخرین مقالات

بهترین روش تخلیه چاه کدامند ؟ مراحل تخلیه چاه فاضلاب کدام است؟

چاه فاضلاب پر شده چکار کنم ؟ بهترین روش تخلیه چاه و مراحل تخلیه چاه کدامند ؟ اصلاً نگران نباشید اولین قدم بعد از پر شدن ناگهانی چاه پیدا کردن بهترین شرکت تخلیه چاه تهران که بتواند با بهترین روش های تخلیه چاه کار شما را انجام دهد می باشد. در اقدام بعدی پیدا کردن محل چاه فاضلاب می باشد. از محل چاه فاضلاب خبر ندارین مشکلی وجود نداره با ما تماس بگیرید علاوه بر پیدا کردن درب چاه بتوانیم مشکل پر شدن چاه شما را بر طرف کنیم.

در ادامه توضیحاتی در رابطه با مراحل تخلیه چاه و روش های تخلیه چاه و اینکه یک چاه فاضلاب پس از پر شدن و بالا زدن آب و فاضلاب باید چه مراحلی را طی کند تا به طور کامل تخلیه شود و مانند قبل آب را دفع بنماید.

پر شدن ناگهانی چاه
چاه فاضلاب پر شده چکار کنم
روش های تخلیه چاه فاضلاب

چاه فاضلاب پر شده چکار کنم ؟

برای اطلاعات بیشتر مقاله ( جلوگیری از زود پر شدن چاه فاضلاب ) را بخوانید.

بهترین روش تخلیه چاه کدام ست؟

بهترین روشهای تخلیه چاه های مسکونی و ساختمان ها و برج ها استفاده از پمپ لجن کش می باشد و برای لایروبی چاه بهتر است از نیروی انسانی استفاده بشود به این صورت که پس از لجن کشی با تانکر ، نیروی متخصص مقنی به درون چاه رفته و سپس لایروبی را انجام می دهد.و در مرحله آخر در بیشتر چاه ها نیازمند کف تراشی چاه می باشند.

پس از پر شدن چاه چه کار هایی باید انجام دهیم؟(مراحل تخلیه چاه)

1-اولین مرحله تماس با بهترین شرکت تخلیه چاه
2- سپس پیدا کردن محل چاه و بازکردن درب چاه
3-تخلیه به وسیله تانکر تخلیه فاضلاب
4-لایروبی و در آوردن فضولات و جامدات درون چاه
5-کف تراشی چاه فاضلاب

آیا با انجام این روش ها تضمینی وجود دارد که چاه دوباره پر نشود؟

بله ما در شرکت خود در صورتی این تضمین را به شما به صورت کتبی می دهیم که با انجام روش های گفته شده تَخلیه چاه صورت گیرد. چاه شما کاملاً تعمیر و باز سازی شود و چاه شما مانند گذشته جذب آب داشته باشد.

مراحل تخلیه چاه کدامند؟

اولین مراحل تخلیه چاه و بازسازی چاه پیدا کردن درب چاه یا محل قرار گیری چاه می باشد. و در مرحله دوم باز کردن درب چاه با تخریب قسمتی از طوقه چاه شروع می شود و با برداشت گلدانی چاه و معلوم شدن انتهای چاه ، چاه آماده تخلیه چاه می باشد و در این مرحله چاه به وسیله ماشین تخلیه چاه(ماشین های تخلیه چاه ۶ تن و ۱۲ تن می باشند)که با روش پمپ لجن کش و یا دستگاه مکنده چاه تخلیه می شود.

و در مرحله بعد ۹۰ درصد چاه های دارای انباری نیاز ۱۰۰ درصد به لایروبی به وسیله نیروی انسانی دارد.در این مرحله چاه های فاضلاب به وسیله متخصص چاه که مقنی نام دارد ، مقنی به درون چاه می رود و چاه را لایروبی می کند.(( برای اطلاعات بیشتر در رابطه با لایروبی چاه کلیک نمایید))

و در مرحله بعدی چاه باید تراش داده شود که به آن تراش چاه یا کفتراشی چاه می گویند و در این مرحله مقنی چاه کن به وسیله کلنگ مخصوص چاه از کف انباری چاه ۳۰ تا ۵۰ سانت از خاک آن را بر می دارد و بدنه انبار را کلنگ زنی می کند تا چشمه های دفع آب را که با خاک و لجن مخلوط شده کاملاً باز شود و چاه بتواند مانند قبل دوباره چندین سال کار نماید.

و در مرحله آخر در صورت نیاز با استفاده از کول از ریزش احتمالی چاه در آینده جلوگیری  می کنند.کول چاه سازه ای بتنی است که که مقنی چاه کن با استفاده از انجام کار کول گذاری ، چاه را محکمتر کرده و از ریزش چاه جلوگیری می کند.

در آخر نیز با نصب مجدد گلدانی و طوقه چینی چاه و یا تعمیر آن قسمت از طوقه که تخریب شده چاه کاملاً آماده بسته شدن می باشد.

تخلیه چاه فاضلاب
تخلیه چاه فاضلاب

چاه فاضلاب پر شده چه کاری انجام دهیم تا دوباره مثل روز اول کار کنه؟

پر شدن ناگهانی چاه یکی از اتفاقات بد در ساختمان ها است که اگر دیر متوجه آن بشوید ممکن است هزینه های بیشتر و خطرات بیشتری را برای شما در بر داشته باشد.

یکی از اشتباهات رایج در هنگام پر شدن چاه فاضلاب توالت فقط تخلیه آب آن است که طی هر ماه و هفته ها به طور مداوم انجام می گیرد و این پر شدن و تخلیه شدن ، باعث ریزش چاه می شود و در زمین هایی که خاک سست دارند بیشتر دیده می شود.

ما در شرکت تخلیه چاه تهران خود این تضمین را به شما می دهیم که شما با تخلیه چاه ، لایروبی چاه و کف تراشی چاه ،، چاه فاضلاب شما جذب دوباره آب را پیدا می کند و چاه مانند روز اول خود دوباره جذب آب خود را پیدا می کند.

0912-772-771-3


ثبت دیدگاه شما

guest

11 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سروری
سروری
3 years ago

مراحل و روشهای تخلیه چاه به ترتیب انجام دادیم لایروبی هم انجام داادیم و کف تراشی و تراش چاه مونده انجام ندادیم.

تخلیه چاه
Admin
3 years ago
پاسخ به  سروری

سلام یکی از رکن های اصلی تراش چاه هست و حتما باید انجام بشه وگرنا تضمینی برای دوباره پر شدن سریع نیست.

Barat
Barat
3 years ago

سلام بهترین روش تخلیه چاه کدام است.؟

تخلیه چاه
Admin
3 years ago
پاسخ به  Barat

سلام بهترین روش تخلیه چاه فاضلاب در مقاله بالا گفته شده لطفا ۳ دقیقه وقت بگذارید و مقاله روشهای تخلیه چاه فاضلاب را بخوانید.سپاس از شما.

ساقی
ساقی
1 year ago

سلام مطلب چاه فاضلاب پر شده چکار کنم خیلی خوب بود ممنون

تخلیه چاه
Admin
1 year ago
پاسخ به  ساقی

ممنون بابت وقتی که گذاشتید و نظر دادین.

ایوب فاضلی
ایوب فاضلی
1 year ago

واقعاً ممنون یکی اومده بود چاه ساختمان ما رو تخلیه میکرد. نگفته بود باید لایروبی و کفتراشی چاه انجام بدیم و همش هر ماه می اومد تخلیه چاه می کرد. واقعاً از شرکت شما ممنونم که با درآوردن لجن داخل چاه باعث شد دیگه الان 6 ماه رد شده و تا الان نیاز به تخلیه چاه پیدا نکرده.فقط کافیه از بهترین روش تخلیه چاه استفاده کنید.

تخلیه چاه
Admin
1 year ago
پاسخ به  ایوب فاضلی

ممنون از نظر شما

مراحل تخلیه چاه
مراحل تخلیه چاه
2 months ago

مراحل تخلیه چاه فاضلاب بسیار عالی بود و به من کمک کرد که چطور و چگونه تخلیه چاه را انجام بدم.

سالارزاده
سالارزاده
16 days ago

سلام آقای محمودی ممنون از شما بابت کار تخلیه فاضلاب سپتیک برج که برای ما انجام دادین.

تخلیه چاه
Admin
17 minutes ago
پاسخ به  سالارزاده

سلام ممنون که وقت گذاشتین و نظر مثبت گذاشتین.



تاریخ ارسال : ۱۷ خرداد ۱۳۹۹
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram