آخرین مقالات

لوله بازکنی نیاوران

یکی از اتفاقات نا خوشایندی که سبب می شود بوی بدی به مشام برسد گرفتگی لوله های فاضلاب است. این مشکل که در منازل هم رایج است باید به دست افراد متخصص و ماهر حل شود. لوله بازکنی نیاوران با داشتن چندین سال سابقه متمادی در زمینه ی برطرف کردن مشکلات و گرفتگی های لوله به یک لوله بازکنی نام آشنا در تهران تبدیل شده است.

لوله بازکنی نیاوران دارای تمام وسایل مورد نیاز کار می باشد و در اسرع وقت خود را به منازل شما می رساند و اقدام به رفع مشکل لوله ها می کند.

لوله باز کنی نیاوران-وبسایت تخلیه چاه

نشانه های گرفتگی لوله

در صورتی که با هر کدام از نشانه های زیر مواجه شدید حتما با لوله بازکنی نیاوران تماس حاصل نموده تا در سریع ترین زمان ممکن به منزل شما بیایند و مشکل لوله ها را حل کنند.

  • به مشام رسیدن بوی بد فاضلاب در منزل و ساختمان
  • خالی نشدن فاضلاب روشوئی و سینک ظرفشوئی
  • بالا زدن سرویس بهداشتی
  • تجمع آب در کاسه توالت فرنگی
  • کند پیش رفتن عمل خروج آب

دستگاه لوله بازکنی چیست ؟

شرکت های لوله بازکنی قبل از این که دستگاه لوله بازکنی وارد بازار شود از فنر استفاده می کردند. این فنرها دارای یک دریل بودند. فنر لوله باز کن را به سر دریل وصل می کردند و به این شکل تلاش می کردند تا گرفتگی لوله از بین برود. این فنرها محفظه ای برای دور ماندن از خطر نداشتند و کمی کار با ان ها خطرناک بود. هنگامی که با این فنرها کار می شد احتمال این وجود داشت که فنر به اطراف بخورد و مشکلاتی را به بار آورد.

پس از این که دستگاه های لوله بازکنی به بازار کار ارائه شدند این خطر هم از بین رفت. خوشبختانه دستگاه های لوله بازکنی شیوه ی کار راحتی را دارند و خطری وجود ندارد. این دستگاه ها دارای فنر و موتور هستند. موتور با نیرویی که به فنر وارد می آورد سبب حرکت فنر می شود و فنر به وسیله ی نیرویی که به آن وارد شده گرفتگی لوله ها را باز می کند.  فنر به خاطر خاصیت انعطاف پذیری که دارا است در این دستگاه  استفاده می شود. لوله بازکنی نیاوران برای رفع مشکلات لوله ها از بهترین دستگاه ها و تجهیزات بهره گرفته است و در کم ترین  زمان ممکن گرفتگی لوله  ها را از بین می برد.

دستگاه لوله باز کنی چیست ؟-وبسایت تخلیه چاه

قابلیت های مهم دستگاه لوله بازکنی

لوله بازکنی نیاوران با توجه به این که سال هاست در این عرصه سابقه ی کار دارد با علم بر مزایای دستگاه لوله باز کن اقدام به تهیه این دستگاه ها نموده است و در صورتی که مکانی به مشکل گرفتگی لوله بر خورد کند خود را به آن جا می رساند و از این دستگاه استفاده می کند. از جمله مزایایی که این دستگاه دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این دستگاه کوچک و قابل حمل می باشد.
  2. سبک است و به نیروی کار فراوانی نیاز ندارد.
  3. برق خود را برق شهری تامین می کند.
  4. سخت ترین گرفتگی ها را از بین می برد.
  5. این دستگاه برای هر لوله ای دارای سر فنر مخصوص می باشد.
  6. فنر بلندی دارد و مناسب لوله های بلند است.
  7. دارای محفظه ای مخصوص برای جمع کردن می باشد.
  8. در کارش بسیار سرعت دارد و زمان کمی برای بر طرف کردن مشکل لوله می خواهد.
  9. عمیق ترین گرفتگی ها را می تواند باز کند.

انواع فنرهای دستگاه لوله بازکنی

انواع فنرهای دستگاه لوله باز کنی-وبسایت تخلیه چاه

فنرهای لوله بازکنی دارای تنوع بالایی هستند و با توجه به این که مشکل لوله از چه نوعی می باشد  از آن ها استفاده می شود. این فنر ها دارای کاربردهای زیادی هستند و در انواع زیر به کار گرفته می شوند.

  • فنر سر تیز و چاقوئی: از این فنرها برای تکه نمودن پارچه استفاده می شود.
  • فنر برسی: جهت از بین بردن چربی ها از این فنر بهره گرفته می شود.
  • فنر سر نیزه ای: برای فرو بردن اجسام سخت استفاده می شود.
  • فنر الماسی: برای خرد کردن سنگ مورد استفاده قرار می گیرد.
  • فنر کوزه ای: از این فنر در جهت از بین بردن رسوب درون لوله استفاده می شود.

ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۷ دی ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram