آخرین مقالات

لوله باز کنی نقاط مختلف تهران دارای چه خدمات و ویژگی هایی است؟

لوله باز کنی نقاط مختلف تهران

گرفتگی لوله های فاضلاب و بوی ناخوشایند ناشی از آن، از جمله معضلات غیر قابل تحمل محسوب می شود که ممکن است شما نیز آن را تجربه کرده باشید. در بسیاری از موارد این گرفتگی سطحی بوده و با انجام تکنیک های خاص و یا ریختن مواد لوله باز کن، به راحتی رفع می شود. اما در بسیاری از مواقع گرفتگی لوله ها، عمیق بوده و برای رفع آن باید از افراد آموزش دیده و با تجربه در این زمینه بهره گرفت. لوله باز کنی نقاط مختلف تهران در زمینه تخلیه چاه و بازکردن لوله های فاضلاب، سابقه ای دیرینه دارد.

در واقع این لوله باز کنی با استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و بهره گرفتن از افراد مجرب در این زمینه توانسته موفقیت های زیادی را کسب کند. شما اگر مایل به دریافت خدمات این لوله بازکنی هستید، می توانید با برقراری ارتباط با متخصصین از خدماتشان بهره مند شوید.

عملیات لوله باز کنی نقاط مختلف تهران با چه وسایلی انجام می گیرد؟

در بسیاری از لوله باز کنی های تهران، عملیات تخلیه چاه و باز کردن لوله ها با استفاده از دریل و فنر برقی انجام می شود. در واقع دریل معایب و اشکالات زیادی به همراه دارد که از مهم ترین آن ها می توان به پاشیده شدن فاضلاب به در و دیوار، کثیف کاری، قدرت پایین و ضربه زدن اشاره نمود.

در لوله باز کنی نقاط مختلف تهران این گونه از عملیات با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها مانند ژنراتور و فنر برقی هستند. دستگاه های ژنراتور و فنر برقی عملیات تخلیه لوله ها و چاه را با دقت عمل بسیار بالایی انجام می دهند و مزایای زیادی به همراه دارند. قدرت بسیار بالا، بازدهی زیاد و انجام عملیات بدون کثیف کاری از مزیت های مهم این دستگاه ها به شمار می روند. در واقع این دستگاه ها، قدرت را به فنر منتقل کرده و بدون وارد آوردن ضربه، کار خود را انجام می دهد.

خدمات لوله باز کنی نقاط مختلف تهران

در واقع گرفتگی لوله های فاضلاب و یا سایر نقاط منزل اگر به موقع رفع نشود می تواند آسیب های جدی و جبران ناپذیری را برای سیستم لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان شما ایجاد کند. با بهره گرفتن از خدمات لوله کشی نقاط مختلف تهران می توان مشکل گرفتگی لوله را به راحتی برطرف نمود. از خدمات مهم لوله باز کنی ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. برطرف نمودن مشکل گرفتگی لوله ها در تمامی مناطق مانند اداره ها، سازمان ها، ساختمان های مسکونی، مدارس و…
  2. برطرف نمودن بوی ناخوشایند فاضلاب
  3. باز کردن لوله های انواع توالت های فرنگی و ایرانی و رفع بوی بد ناشی از گرفتگی
  4. برطرف نمودن گرفتگی لوله سینک دستشویی و از بین بردن آلودگی های آن، خارج نمودن مواد زاید
  5. عوض کردن لوله های سینک ظرفشویی معمولی و دو قلو
  6. برطرف نمودن لوله های حمام و سرویس بهداشتی
  7. تخلیه چاه حمام و سرویس بهداشتی با تجهیزات و دستگاه های پیشرفته
  8. خارج نمودن اشیا و وسایل قیمتی از درون چاه مانند گوشی همراه و طلا به وسیله دستگاه های مدرن

رعایت بهداشت از مهم ترین مزیت  لوله باز کنی

لوله باز کنی نقاط مختلف تهران ویژگی های مثبت بسیار زیادی دارد که از مهم ترین آن ها می توان به رعایت بهداشت فردی و محیط در حین انجام کار اشاره نمود. در ادامه به چند نمونه از نکات بهداشتی این لوله باز کنی اشاره خواهد شد:

  1. شست و شوی کامل فنر پس از پایان یافتن عملیات فنر زنی
  2. رعایت بهداشت فردی سرویس کاران و تمیز بودن لباس هایشان
  3. انجام عملیات های موفقیت آمیز در محیط های با مساحت کم مثل توالت، حمام و آشپزخانه بدون هیچ گونه کثیف کاری
  4. رعایت نظافت فردی و شست و شوی مرتب دست ها
  5. ضد عفونی کردن محیط پس از پایان مراحل لوله باز کنی (به دلیل شرایط کرونا)
  6. شست و شوی کامل لوله پس از فنرزنی

قیمت لوله باز کنی

همان طور که می دانید لوله بازکنی نقاط مختلف تهران متفاوت است.  بنابراین نمی توان قیمت دقیق و مشخصی برای آن تعیین نمود. به طور کلی قیمت لوله باز کنی ها بر اساس پارامتر هایی همچون میزان گرفتگی، تعداد کارگران، استفاده از ابزار و وسایل جانبی، استفاده از پمپ تراکم هوا و… تعیین می شود. در بسیاری از موارد برای تعویض و یا تعمیر لوله، شاید نیاز باشد که محل به طور کامل تخریب شود. در چنین شرایطی قیمت عملیات لوله باز کنی نیز افزایش می یابد. همچنین استفاده از تجهیزات و وسایل مورد نیاز برای رفع گرفتگی لوله ها نیز از جمله موارد تاثیر گذار در قیمت لوله باز کنی به شمار می رود.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۲ آذر ۱۳۹۹
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram