آخرین مقالات

لوله بازکنی شهر قدس

گرفتن لوله فاضلاب توالت، حمام یا سینک ظرفشویی یکی از اتفاقات پر تکرار و ناخوشایندی است که ممکن است از نظر بهداشتی فضای کلی ساختمان شما را متاثر کند. هنگام گرفتگی لوله فاضلاب توالت فرنگی یا حمام و یا سینک ظرفشویی ابتدا روش های خانگی برای باز کردن مسیر لوله را تست کنید. روش هایی مانند ریختن آب جوش در لوله، استفاده از جوهر نمک یا محلول مخصوص بازگشایی لوله فاضلاب، استفاده از چاه باز کن یا فنر دستی، روش هایی هستند که می توانید برای باز کردن مسیر لوله فاضلاب توالت، حمام یا سینک ظرفشویی از آن ها استفاده کنید. اگر مشکل بر طرف نشد، شما باید با یک تیم متخصص در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس بگیرید تا با اعزام سرویس کاران به محل، مشکل شما را پیگیری و حل کنند؛ تیم های زیادی در زمینه لوله بازکنی و تخیله چاه فعال هستند.

لوله باز کنی شهر قدس -وبسایت تخلیه چاه

چه علائمی نشان دهنده مسدود بودن لوله فاضلاب است؟

  • پیچیدن بوی فاضلاب در فضای توالت، حمام یا ساختمان

یکی از رایج ترین نشانه های مسدود بودن لوله فاضلاب پیجیدن بوی نامطبوع فاضلاب در فضای خانه یا ساختمان است؛ هر اندازه که این بو غلیظ تر باشد نیاز شما به سرویس دهنده لوله بازکنی محتمل تر است.

  • تخلیه نشدن آب داخل سینک ظرفشویی و روشویی

یکی از نشانه های گرفتگی در لوله این است که آب داخل سینک یا روشویی با سرعت بسیار کم تخلیه می شود یا در داخل سینک جمع می شود، اگر به این مشکل برخورد می کنید تا گرفتگی لوله جدی تر نشده است برای بازگشایی آن اقدام کنید.

  • بالا زدن آب یا فاضلاب از سیفون

بالا آمدن فاضلاب از سیفون نشان دهنده‌ انسداد جدی لوله فاضلاب است. بهتر است در صورت مشاهده این مشکل سریعا از یک گروه سرویس دهنده بخواهید تا سریع تر گرفتگی لوله را باز کنند، قبل از اینکه خطرات بهداشتی سلامتی شما را به خطر بیاندازند.

  • وجود حشرات موزی علی الخصوص در حمام و توالت

یکی از عواقب ناشی از انسداد لوله های فاضلاب رشد و گسترش حشرات موزی مختلف است. اگر در سرویس بهداشتی یا حمام خود حشرات موزی را مشاهده می کنید، به احتمال زیاد تخیله فاضلاب منزل شما به خوبی صورت نمی گیرد.

در چه صورتی با خدمات دهندگان لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس بگیریم؟

  • مطمئن هستید گرفتگی لوله جدی است

اگر شما اطمینان دارید که گرفتگی لوله فاضلاب به دلیل گیر افتادن اشیا سخت مانند سنگ، پلاستیک، شیشه یا هر شی بزرگ دیگری اتفاق افتاده است، به احتمال زیاد روش های خانگی برای بازگشایی مسیر لوله مناسب نیست و باید از سرویس دهندگان خدمات لوله بازکنی و تخلیه چاه کمک بگیرید.

  • اشیایی که داخل لوله گیر کرده را لازم دارید

اگر اشیایی ارزشمندی به صورت اتفاقی در لوله گیر کرده اند برای خارج کردن آن ها حتما از شرکت های خدماتی در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه کمک بگیرید، چون هر گونه اقدام از طرف خودتان ممکن است وضعیت را بد تر کند.

  • امکان استفاده از روش های خانگی را ندارید

گاهی اوقات انسداد لوله فاضلاب یا سیفون حمام و سینک ظرفشویی بسیار سطحی است، اما مثلا لوله مورد نظر از خمیدگی های زیادی دارد یا به علت مشکلات بهداشتی و امکان سرایت آلودگی به بقیه ساختمان امکان استفاده از وسایلی مانند چاه بازکنی یا فنر لوله بازکن دستی وجود ندارد، در این صورت بهتر است از سرویس دهندگان تخلیه چاه و لوله بازکنی برای حل مشکل کمک بگیرید.

 

در چه صورتی با خدمات دهندگان لوله بازکنی و تخلیه چاه تماس بگیریم؟ -وبسایت تخلیه چاه

 

از چه شرکت خدماتی کمک بگیریم؟

هر اندازه که شرکت خدمات دهنده در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه از دستگاه های  مدرن تر و کادر مجرب تری برخوردار باشد مشکل انسداد لوله فاضلاب، حمام یا سینک ظرفشویی و روشویی شما سریع تر برطرف می شود. البته نزدیکی شرکت خدمات دهنده به محل زندگی شما شرط لازم برای دریافت خدمات سریع و به موقع است. شرکت لوله بازکنی و تخلیه چاه شهر قدس یکی از بهترین شرکت ها در زمینه لوله بازکنی تخصصی و تخلیه چاه است که با بهره گیری از بهترین دستگاه های فنر برقی و تراکم هوا طبق تکنولوژی روز و همچنین سرویس کاران ماهر و مجرب به صورت کاملا بهداشتی و حرفه ای در کم ترین زمان ممکن با نازل ترین هزینه مشکل گرفتگی لوله شما را برطرف می کند.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۴ آذر ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram