آخرین مقالات

لوله بازکنی شهرک اکباتان

لوله بازکنی شهرک اکباتان کجاست؟ برخی از افراد هنگام گرفتگی لوله که با بوی بد فاضلاب و بالا زدن آب همراه است استرس می گیرند که از چه ترفندهایی استفاده کنند اما کافیست با یک متخصص یا استاد کار   تماس بگیرید و مشکل لوله های منزل خود را حل کنید ما در این مقاله به لوله بازکنی در اکباتان رسیدگی خواهیم کرد که تحت پوشش تخلیه چاه است و برای این منطقه نیز خدمات ارائه می‌ دهد

علائم گرفتگی لوله ها و چاه فاضلاب در شهرک اکباتان

پیچیدن بوی بد فاضلاب در ساختمان و منزل
بالا آمدن آب سرویس بهداشتی
جمع شدن آب در کاسه توالت ایرانی و فرنگی
تخلیه آهسته و خروج آب به کندی
تخلیه نشدن آب در انشعابات (فاضلاب ، سینک ظرفشویی ، روشویی)
وجود حشرات موزی در ساختمان و…

انواع رفع گرفتگی جزئی و سخت ساختمان های اکباتان

گرفتگی لوله فاضلاب به عوامل مختلفی وابسته است
که با توجه به شرایط لوله، متراژ و نوع گرفتگی برای رفع ان باید اقدام کرد
گرفتگی های مثل پسماندهای خانگی و غیره که راحت تر قابل رفع هست را گرفتگی جزیی می گویند و گرفتگی هایی که سخت تر و پیچیده تر هستند را گرفتگی سخت می گویند مثل گرفتگی با سیمان یا قیر که باز کردن آن کار هر نیروی فنی نیست و باید تجربه کافی در این زمینه داشت.
در اوردن اشیا قیمتی از لوله فاضلاب
استفاده از دستگاه گیره فاضلابی که می توان ان را از ابزار فروشی ها تهیه کرد
این دستگاه از جنس فلز انعطاف پذیر ساخته شده و طول ان بیشتراز یک متر است به همین دلیل می توان اشیا قابل رویت را از داخل لوله خارج کرد
در بیشتر مواقع افراد با استفاده از دست می خواهند اشیا خود را خارج کنند که باعث می شود بیشتر به سمت داخل فرو برود و همچنین برای بهداشت و سلامت فردی هم کار بسیار خطرناکی هست. پس با تماس باشرکت ما و درخواست ارائه خدمات لوله بازکنی اکباتان مشکلتان را در سریع ترین زمان حل کنید.

رفع گرفتگی جزئی-وبسایت تخلیه چاه

اعتماد و اعتبار یک شرکت لوله بازکنی در اکباتان

شما قبل از خدماتی که روی منزل خود انجام میدهید بهتر است از یک  متخصص مشاوره بگیرید متخصص خدمات قابل رائه را به شما معرفی کرده  و مشاوره می‌دهند و شما میتوانید ثبت سفارش کنید از این رو شما میتوانید با تماس به ما مشاوره گرفته و ثبت سفارش کنید و حتی نقطه نظرات کاربران ما در سایت را مشاهده کرده  از وضعیت کیفیت خدمات ما مطالعه شوید ،اعتماد و اطمینان را با کمترین هزینه ی خدمات از ما بخواهید.

مراحل کار برای رفع گرفتگی لوله ها

۱-قبل از هر چیزی محل گرفتگی را بررسی میکنیم
۲- سپس دستگاه لوله بازکنی را به برق شهری وصل می کنیم
3-دستگاه لوله بازکنی مانند دریل دارای سری یا کلکی های منحصر به فردی است که با توجه به نوع گرفتگی لوله ها سری یا کلکی دستگاه که به شکل فنر هست رو عوض می‌کنیم
۴-سپس فنر را به آرومی وارد محل تجمع و گرفتگی میکنیم و تا نقطه ای که فنر به گرفتگی برسد و جلو تر نرود فنر را وارد گرفتگی می کنیم.
۵-در این مرحله دستگاه را روشن میکنیم تا فنر بچرخد و گرفتگی را برطرف کند.
۶- این مرحله بسیار سخت و حساس است و باید یک متخصص اینکار را انجام دهد اگر نه ممکن است خسارت بدی به لوله ها و ساختمان وارد شود و هزینه تراشی شود.
۷-مواد گرفته شده حاصل از گرفتگی را دستگاه لوله بازکنی خارج میکند و در این مرحله گرفتگی لوله را تست می کنیم
۸- اگر همچنان گرفتگی رفع نشد با سری فنری پیگیری باید این مراحل انجام شود.
۹- پس از رفع گرفتگی ، اطراف و محل را شستشو کرده و تمیز تحویل می‌ دهیم.

ویژگی ثبت سفارش آنلاین لوله بازکنی چیست ؟!

خدمات سریع و رفع مشکل به صورت تخصصی و بی دردسر ، ثبت سریع سفارش از طریق سایت و به راحتی ، تماس تلفنی و در دسترس بودن ۲۴ ساعته ، مشاوره رایگان برای خدمات لوله بازکنی ، انجام کار به صورت تخصصی با کمترین هزینه را می توان از ویژگی ها و مزایای خوب این سایت و سفارش آنلاین دانست شما با ثبت سفارش به صورت آنلاین دیگر نگران خطرات احتمالی ناشی از محلول های شیمیایی برای باز کردن لوله های منزل خود نباشید.

خدمات قابل ارائه سایت تخلیه چاه و لوله بازکنی شهرک اکباتان

بازکردن چاه و فاضلاب ، رفع گرفتگی توالت ایرانی ، رفع گرفتگی توالت فرنگی ، رفع گرفتگی کف شور پارکینگ ، رفع گرفتگی کف شور حمام ، رفع گرفتگی کف شور اشپزخانه ، رفع گرفتگی ظرف شویی و رو شویی ، فنر زنی لوله های گرفته ، تشخیص محل گرفتگی و لوله ها ، بیرون کشیدن لوازم و اشیای با ارزش (گوشی، طلا و جواهرات) از جمله خدمات لوله بازکنی شهرک اکباتان می باشد.

راه حل مناسب برای رفع گرفتگی لوله ها

برخی امروزه هنوز به روش های قدیمی و سنتی مانند ریختن سرکه و جوش شرین در محل گرفتگی لوله ها استفاده می‌کنند که در گرفتگی های شدید اصلا کار ساز نمی باشد برخی هم از مواد شیمیایی مثل پودر و اسید و مایع لوله بازکنی استفاده می‌کنند که اینکار نیز بسیار خطرناک است و ممکن است با استنشاق بوی این مواد دچار بیهوشی و یا آسم شوید بهترین راه حل مشاوره از یک متخصص خوب است که بدون هزینه اضافی و بی دردسر مشکل گرفتگی لوله های خود را رفع کنید.

لوله باز کنی در شهرک اکباتان -وبسایت تخلیه چاه

ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۲۲ دی ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram