آخرین مقالات

لوله بازکنی جنت آباد

گاهی در منازل شاهد گرفتکی لوله هستیم که برای باز کردن آن می توان از روش های مختلفی استفاده کرد. لوله فاضلاب ساختمان ها ممکن است دچار گرفتگی شوند و باید آن را باز کرد و گرفتگی آن را رفع کرد. اگر گرفتگی کم باشد می توان ازاسید لوله بازکنی، پودر لوله بازکنی ، مایع لوله بازکن، لوله باز کن شیمیایی، لوله باز کن خانگی استفاده کنید اما اگر گرفتگی عمیق باشد باید از دستگاه لوله بازکنی استفاده شود. اگر می خواهید اطلاعاتی در باره لوله بازکنی جنت آباد کسب کنید تا پایان با ما همراه باشید.

لوله باز کنی جنت آباد-وبسایت تخلیه چاه

دستگاه لوله بازکنی

دستگاه لوله بازکنی برای باز کردن گرفتگی های بسیار سخت به خوبی عمل می کند. بیشتر مردم در گذشته از لوله باز کن برای باز کردن لوله استفاده می کردند اما با ساخته شدن دستگاه لوله بازکنی افراد به راحتی و بدون خطر گرفتگی لوله را باز می کنند. این دستگاه از موتور و فنر تشکیل شده است. فنرنیروی بازکننده می باشد. موتور نیروی محرکه را برای باز کردن لوله را تامین می کند. بیشتر لوله بازکنی ها از دستگاه هایی با این قابلیت استفاده می کنند، لوله بازکنی جنت آباد این قابلیت را دارد.

دستگاه لوله بازکنی به چه صورت کار می کند؟

ابتدا باید دستگاه لوله بازکنی را به برق وصل کنید و بعد فنر مورد نظر را به فنر دستگاه وصل کنید و بعد فنر را به آرامی از محفظه که روی دستگاه لوله بازکنی است خارج کنید و آن را داخل لوله ای که دچار گرفتگی شده است وارد کنید، دستگاه را روشن کنید بعد از روشن کردن دستگاه فنر باعث می شود که گرفتگی ها را باز کرده و لوله باز شود.

دستگاه لوله باز کنی به چه صورت کار می کند؟-وبسایت تخلیه چاه

دستگاه لوله بازکنی چه قابلیت هایی می باشد؟

  • دستگاه کوچک و قابل حمل است و به دلیل سبک بودن به راحتی می توان آن را جابه جا کرد.
  • از برق شهری تامین می شود و به نیروی دیگری نیاز ندارد.
  • بازکردن گرفتگی‌های سخت را به راحتی انجام می دهد.
  • دارای سرفنرهای مختلف برای دستگاه می باشد.
  • فنر بلند برای لوله‌های طولانی استفاده می کند.
  • دارا بودن محفظه جمع‌کننده فنر و می توان فنر را داخل محفظه قرار داد.
  • سرعت عمل در باز کردن گرفتگی و بسیار سریع عمل می کند.
  •          برای شرکت های لوله بازکنی بسیار پرکاربرد می باشد.
  •          گرفتگی های خیلی عمیق را به راحتی باز می کند.

نکاتی در مورد فنر زدن

با دقت دستگاه را به داخل لوله فشار دهید که فنر بیشتری وارد لوله شود. دستگاه دارای گزینه های راست گرد و چپ گرد می باشد که برای بهتر و سریع باز کردن لوله کاربرد دارد. بعد از باز شدن لوله باید فنر را از داخل لوله خارج کنید بعد از خارج کردن فنر، از لوله مقداری آب داخل لوله بریزید تا مواد داخل لوله دوباره باعث گرفتگی نشود.

تعداد زیادی شرکت در این زمینه در سراسر ایران وجود دارد که تمام آن ها از دستگاه فنر لوله بازکنی برای رفع این مشکل استفاده می کنند و این دلیل بر خوب کار کردن این دستگاه می باشد .

نکاتی در مورد فنر زدن-وبسایت تخلیه چاه

انواع فنر های دستگاه لوله بازکنی

فنرهای لوله بازکنی متنوع می باشد اما شما با توجه به نوع کاربرد مناسب ترین فنر را انتخاب کنید، انواع فنرهای لوله بازکنی به شرح زیر می باشد:

  • فنر سر تیز و چاقویی: این فنرها برای تکه تکه کردن پارچه استفاده می شود.
  • فنر سر نیزه ای: این فنر برای فرو بردن اجسام سخت که باز کردن لوله آن مشکل می باشد، استفاده می شود.
  • فنر ریشه بر: این فنر برای از بین بردن ریشه مورد استفاده قرار می گیرد.
  • فنر الماسی: این فنر برای تکه تکه کردن سنگ استفاده می شود.
  • فنر کوزه ای: این فنر برای از بین بردن رسوب درون لوله استفاده می شود.
  • فنر برسی: این فنر برای از بین بردن چربی درون لوله استفاده می شود.

در صورتی که گرفتگی کم باشد با اسید لوله بازکنی به راحتی گرفتگی لوله رفع می شود اما اگر گرفتگی زیاد باشد حتما باید از دستگاه برای باز کردن لوله استفاده شود. مشکلات گرفتگی لوله ممکن است برای حمام، سرویس بهداشتی، سینک، پارکینگ و سایر نقاط ساختمان اتفاق بیافتد. که لوله بازکنی جنت آباد به راحتی این مشکل را رفع می کند.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۷ دی ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram