آخرین مقالات

لوله بازکنی مجیدیه

حتما شما هم بارها با گرفتگی لوله های منزل خود مواجه شده اید. برای باز کردن این لوله ها پیشنهادات فراوانی وجود دارد از جمله اسید لوله باز کن، پودر لوله باز، لوله باز کن شیمیائی و .. که ممکن است انجام این روش ها برای مدتی کار شما را راه بیندازد. اما به قول معروف باید کار را به کاردان سپرد و برای این که دیگر با این مشکل مواجه نشوید از لوله بازکنی مجیدیه کمک بگیرید.

این لوله بازکنی که دارای سابقه کار طولانی است بهترین شیوه ها را ارائه می نماید که دیگر مشتریان نگران این اتفاق نا خوشایند نباشند. امروز قصد داریم بیشتر با این لوله بازکنی مشهور و کارش آشنا شویم.

لوله بازکنی مجیدیه-وبسایت تخلیه چاه

نشانه های گرفتگی لوله

در صورتی که هر کدام از نشانه های زیر را مشاهده کردید حتما با لوله بازکنی مجیدیه تماس حاصل فرمائید تا در اسرع وقت خود را به منزل شما برسانند.

  • استشمام بوی بد فاضلاب در ساختمان
  • تخلیه نشدن فاضلاب روشوئی و سینک ظرفشوئی
  • بالا امدن آب سرویس بهداشتی
  • تجمع آب در کاسه توالت فرنگی
  • دیر انجام شدن خروج آب

دستگاه لوله بازکنی چیست ؟

شرکت های لوله بازکنی پیش از این که دستگاه لوله بازکنی وارد بازار شود از وسیله ای به نام فنر استفاده می کردند. این فنر ها همراه با دریلی مخصوص بودند. فنر لوله باز کن را به سر دریل می بستند و این گونه در جهت باز شدن لوله ها تلاش می کردند. مشکل استفاده ای که این کار داشت این بود که سرعت دریل بسیار بود و فنر ها هیچ حفاظی را نداشت. نداشتن حفاظ سبب می شد فنر با اطراف بر خورد کند.

پس از این که دستگاه های لوله بازکنی وارد بازار کار شدند این مشکل حل شد. خوشبختانه دستگاه های لوله بازکنی استفاده ی راحتی دارند و بدون خطر هستند. این دستگاه ها شامل فنر و موتور می شوند. موتور با نیرویی که به فنر وارد می کند باعث حرکت فنر می گردد و فنر به وسیله آن نیرو گرفتگی لوله ها را باز می کند.  فنر به خاطر خاصیت انعطاف پذیریش در این دستگاه به کار رفته است. لوله بازکنی مجیدیه برای رفع مشکلات لوله ها از بهترین دستگاه ها و وسایل استفاده می کند و در سریع ترین زمان ممکن گرفتگی لوله  ها را از میان برمی دارد.

دستگاه لوله باز کنی چیست ؟-وبسایت تخلیه چاه

 

روش کار دستگاه لوله بازکنی

ابتدا باید دستگاه را به برق وصل نمائید. بعد از اینکه سر فنر مناسب را انتخاب کردید آن را به دستگاه متصل کنید و به آرامی فنر دستگاه لوله بازکنی را از محفظه ی مخصوص که بر روی دستگاه لوله بازکنی قرار دارد خارج نمائید. فنر را وارد آن لوله ی فاضلابی نمائید که گرفته است. فنر را باید به صورت مکرر داخل لوله فاضلاب کنید تا سر فنر به جایی که گرفته شده است برسد. زمانی که به آن رسید دستگاه را روشن کنید تا موتور دستگاه لوله بازکنی حرکت را شروع کند. اینک فنر گرفتگی هایی که درون لوله بوده است را باز می کند. در کار خود آرامش داشته باشید و دقت کافی را به خرج دهید. از کلیدهای چپ گرد و راست گرد برای این که دستگاه لوله بازکنی بهتر عمل کند می توانید استفاده نمائید. بعد از تمام کار خود فنر را خارج کرده و در محفظه ی مخصوص قرار دهید.

مزایای استفاده از دستگاه لوله بازکنی

مزایای استفاده از دستگاه لوله باز کنی-وبسایت تخلیه چاه

این دستگاه ها دارای مزایای زیادی هستند که می توان به کوچک و قابل حمل بودن آن ها اشاره نمود. علاوه بر این دستگاه از برق شهری استفاده می کند و توانائی این را دارد که سخت ترین گرفتگی ها را برطرف کند. دارای سر فنرهای متفاوتی می باشد. برای این که در لوله های بلند جوابگو باشد دارای فنری بلند است.

این فنرهای دارای محفظه ای برای جمع شدن هستند. دستگاه های لوله باز کن دارای سرعت عمل بالائی بوده و در کمترین زمان ممکن باعث می شوند لوله ها کار خود را از سر گیرند. دستگاه لوله باز کن برای شرکت های لوله بازکنی بسیار مناسب هستند و کارائی فراوانی دارند. لوله بازکنی مجیدیه دارای دستگاه های متفاوتی برای کار می باشد و برای هر نوع لوله ای وسیله ی خاص خود را دارد.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۷ دی ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram