آخرین مقالات

لوله بازکنی در سعادت آباد

لوله ای فاضلاب به دلیل وضعیت خاصشان دچار گرفتگی میشوند. از اینرو نیاز دارند گرفتگی آنها برطرف و لوله بازکنی شوند. برای انجام برطرف نمودن گرفتگی لوله ها روش های متعددی وجود دارد که شما میتوانید از آنها استفاده نمایید. یکی از این روشها که اغلب مردم برای رفع گرفتگی لوله استفاده مینمایند محلول های لوله بازکن میباشد. که اگر در موارد به جا استفاده شود میتواند عملکرد به سزایی داشته باشد. لوله بازکن همانند کار های فنی نیازمند رعایت نکات ایمنی است که شما باید پیش از شروع فرآیند تخلیه لوله به آن توجه نمایید. علاوه بر این با عدم رعایت نکات ایمنی سرعت کار شما کاهش خواهد یافت. زیرا ممکن است به هنگام کار برای شما به دلیل رعایت ننمودن  نکات ایمنی مشکل به وجود آید.

گرفتگی لوله فاضلاب و نحوه لوله بازکنی آن

لوله های فاضلاب اغلب دچار گرفتگی میشود و برای برطرف نمودن آن از محلول های لوله بازکنی استفاده میشود. ولیکن ممکن است که گرفتگی لوله های فاضلاب عمیق و سنگین باشد در این صورت از ابزار های مخصوص به این کار به منظور برطرف نمودن گرفتگی استفاده مینمایند. که به طور معمول این کار به وسیله ای افراد متخصص انجام میگیرد.

لوله بازکنی به چه معناست؟

گرفتگی لوله ای فاضلاب زمانی به وجود میاید که داخل لوله فاضلاب، سیفون توالت یا ظرفشویی موادی به جزء آب رسوب نمایند و سبب میشود راه آب بسته شود. در این صورت مجرای فاضلاب گرفته شده و امکان تخلیه فاضلاب وجود ندارد. اغلب لوله ها در قسمت سیفون لوله دچار گرفتگی میشوند این به این دلیل است که لوله فاضلاب در آن قسمت دچار خمیدگی شده است. این مشکل بالا آمدن آب توالت و یا ظرفشویی را به دنبال دارد که در این صورت شخص اقدام به برطرف نمودن گرفتگی لوله مینماید.

ما به شما توصیه مینماییم که عمل لوله بازکنی را به یک فرد متخصص در این زمینه بسپارید. همچنین شرکت های لوله بازکنی زیادی در سعادت آباد نیز وجود دارد که شما میتوانید از آنان کمک بگیرید. این شرکت ها عمل لوله بازکنی را به طور حرفه ای و سریع به وسیله ای فرد متخصص  انجام میدهند. ولیکن اگر شما نمیخاهید از این افراد کمک بگیرید میتوانید در خانه و به کمک تلمبه های دستی یا محلول لوله بازکن این کار را انجام دهید. ولیکن همانگونه که گفتیم باید نکات ایمنی را رعایت نماید.

لوله بازکنی به چه معناست؟-وبسایت تخلیه چاه

تلمبه چاه باز کن دستی

یک ابزار ساده و کاربردی  و البته روشی قدیمی برای برطرف نمودن گرفتگی های سطحی میباشد. این ابزار از یک کاسه پلاستیکی به همراه دسته تشکیل شده است. برای استفاده از این وسیله کافی است که کاسه پلاستیکی را روی دهانه ای چاه بگذارید به گونه ای که به طور کامل راه خروج هوا بسته شود. چاه باز کن دستی را چند بار با فشار به سمت بالا و پایین حرکت دهید. این کار سبب میشود هوای درون تلمبه با فشار به سمت داخل لوله و مواد حرکت کند و سبب به حرکت درآمدن مواد دردن لوله گردد. پس از پایان کار به منظور از بین بردن چربی های لوله بهتر است آب داغ به درون لوله بریزید.

مفتول فلزی

شما با خرید چند مفتول فلزی میتوانید اقدام به باز نمودن لوله گرفته شده بکنید. دقت کنید که از این روش زمانی میتوانید استفاده نمایید که یک جسم سخت در مسیر لوله قرار گرفته باشد. وقتی که مفتول را وارد لوله کردید باید به سرعت آن را بچرخانید تا شئ سخت شکسته شود و راه لوله باز گردد.

مفتول فلزی؛-وبسایت تخلیه چاه-وبسایت تخلیه چاه

برای بر طرف نمودن گرفتگی های عمیق که حاصل رسوب خاک یا …. میباشد بهتر است در این موارد از شرکت های لوله بازکنی کمک بگیرید این شرکت ها با نام های مختلفی از قبیل تخلیه چاه، لوله بازکنی فوری، شرکت خدمات فنی، لوله بازکنی در سعادت آباد وجود دارند. این شرکت ها معمولا از دستگاه لوله بازکن یا فنر های لوله بازکن استفاده مینمایند.

مفتول فلزی؛-وبسایت تخلیه چاه

نکته پایانی

گرفتگی لوله ممکن است در خانه ای هر شخصی رخ دهد همچنین این گرفتگی ممکن است در محل کار شما نیز اتفاق بیفتد. بهترین کاری که شما میتوانید به هنگام رخ دادن این مشکل انجام دهید تماس با شرکت های لوله بازکنی میباشد تا به طور حرفه ای شما با اطمینان عمل رفع گرفتگی لوله را به آنها بسپارید..


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۱ دی ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram