آخرین مقالات

لوله بازکنی در الهیه تهران

گرفتگی لوله از مشکلاتی است که تقریباً برای خانه های همه اشخاص اتفاق افتاده است. و با به وجود آوردن بوی بد سبب کلافکی و اذیت ساکنین خانه یا محل کار شده است. از نشانه های که شما میتوانید متوجه گرفتگی لوله فاضلاب شوید میتوانید به بوی بد و ناخشایند و همچنین کند تخلیه شدن آب اشاره کرد موارد بیان شده رایج ترین نشانه های گرفتگی لوله میباشد. با پیشرفت تکنولوژی راه حل های جدید و بروزی برای باز نمودن گرفتگی لوله به وجود آمده است که این امر سبب آسیب کمتر به محیط زیست و انسان شده است و خطرات موجود را به حداقل  رسانده است. از آنجایی که این مواد خطرناک بوده توصیه متخصصان این کار این است که از ابزار آلات لوله بازکنی استفاده نمایید. اگر خودتان موفق به این کار نشده اید از اینرو میتوانید از شرکت های لوله بازکنی همچون لوله بازکنی در الهیه ای تهران استفاده نمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا در رابطه با روش های لوله بازکنی و لوله بازکنی در الهیه تهران گفتگو نماییم.

لوله بازکنی در الهیه تهران-وبسایت تخلیه چاه

روش های لوله بازکنی

ساخت فنر لوله بازکنی دستی؛

یکی از ساده ترین روش های لوله بازکنی میباشد که شما با چند عدد گیره لباس به راحتی میتوانید گرفتگی لوله را باز نمایید. برای اینکار کافی است قسمت خمیده ای آن را باز نمایید تا مثل فنر لوله بازکنی یا چاه عمل نمایید. سپس بخش انتهای آن را به وسیله ای یک انبر به شکل قلاب درست کنید. باید به این نکته توجه نمایید که این ابزار برای خارج نمودن مو یا مواد زائدی که به طور ناخواسته در لوله ها جمع شده اند دارای کاربرد میباشد. از اینرو  گیره ها را نباید بیشتر به سمت داخل هدایت کنید. بعد از تمیز نمودن لوله به مقدار قابل توجهی آب داغ آماده نمایید سپس به وسیله ای تاید یا یک مایع شوینده به خوبی آن را کف آلود نموده و سپس تمامی آن را به داخل لوله ریخته تا به این روش گرفتگی به طور کامل برطرف شود.

روش های لوله بازکنی؛-وبسایت تخلیه چاه

لوله بازکنی به وسیله ای دستگاه فنر؛

یکی از اصلی ترین و اساسی ترین فاکتور ها برای گرفتن نتیجه مطلوب و دلخواه این میباشد که در همان ابتدای کار یک متخصص لوله بازکن شناسایی کند که کدام یک از شیوه ها برای باز کردن لوله مؤثر و کار آمد میباشد. در این صورت با رعایت نکات کامل بهداشتی و در کمترین زمان ممکن میتوان اقدام به باز نمودن گرفتگی لوله ها کرد.

لوله بازکنی به کمک دستگاه فنر از کاربردی ترین راه های لوله بازکنی میباشد. که بیشتر مواقع یعنی نود درصد گرفنگی ها با این روش باز میشوند. این روش به دلیل استفاده از فنر قدرت زیادی در لوله ها به وجود میاورد که سبب میشود تمامی اشیاء جامد را جا به جا نموده و از بین ببرد. در این صورت لوله ها به طور کامل باز شده و گرفتگی آنها برطرف خواهد شد.

ولیکن نکته های مهمی که باید به آن توجه کنید این است که به هیچ وجه خودتان این کار را انجام ندهید. بلکه به یک شخص که در این زمینه فعالیت دارد این کار را بسپارید. زیرا ممکن است که سبب آسیب به خود یا فرد دیگری شوید.

قدرت بسیار زیاد آن به همراه قوانین فیزیک و قانون هوک که تناسب طول فنر و نیروی ایجاد شده از دوران و همچنین لرزش درون آن میتواند سبب از بین بردن گرفتگی های نظیر چربی و رسوب شود. به این صورت که حرکت دورانی و البته دورانی معکوس فنر لوله بازکنی در داخل لوله ای فاضلاب باعث سست شدن رسوبات ایجاد شده در دیواره میگردد. به دلیل دارا بودن همین ویژگی این روش از باقی روش ها کارآمد و مجزا میباشد.

 

نکات پایانی

لوله بازکنی به یک رقابت شدید در میان شرکت ها و موسسات لوله بازکنی به ویژه در کلانشهر ها تبدیل شده است. ولیکن از جمله کار های که شما میتوانید قبل از ایجاد گرفتگی انجام دهید میتواند شامل مواردی از قبیل: لوله ای مناسب و با کیفیت در زمان ساخت ساختمان استفاده نمایید به این منظور میتوانید از سایت تخلیه چاه که سایت تخصصی در زمینه فروش محصولاتی از قبیل لوله میباشد استفاده نمایید. یا به هنگام شستن ظروف چربی های موجود در ظروف را با یک دستمال پاک نموده و سپس آنها را بشوید و ….. با انجام نکات گفته شده و رعایت چندین فاکتور شما میتوانید از گرفتگی لوله خانه خود یا محل کار خود جلو گیری نمایید.


ثبت دیدگاه شما

guest

2 نظرات
قدیمی ها
تازه ها بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
خادمی
خادمی
1 year ago

لوله بازکنی الهیه تهران با چه قیمتی هست؟

تخلیه چاه
Admin
1 year ago
پاسخ به  خادمی

ب ای لوله بازکنی و چاه بازکن الهیه در تهران تماس بگیرید.



تاریخ ارسال : ۲۱ آذر ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram