آخرین مقالات

لوله بازکنی با 30 درصد تخفیف

در حال حاضر لوله بازکنی ، جز خدمات پر درخواست به شمار می آید. در میان تمامی منازل، بیشتر منازلی که چندین سال از ساخت آن ها می گذرد؛ درخواست این خدمت را دارند. اخیرا دیگر از اسید لوله بازکن به علت آسیب ها و خطراتی که به دنبال دارد، استفاده نمی کنند. در صورتی که به دنبال یک شرکت مناسب لوله بازکنی با 30 درصد تخفیف هستید، در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

لوله بازکنی با 30 درصد تخفیف-وبسایت تخلیه چاه

ویژگی های یک شرکت مناسب برای لوله بازکنی

-کادر حرفه ای و متخصص

-برخورداری از کارشناسان خبره

-لوله بازکنی سریع و اصولی

-اعزام فوری سرویسکار

روش های مختلف رفع گرفتگی لوله

فنر لوله بازکنی برقی: دستگاه فنر لوله بازکن برقی از موتور و فنر تشکیل شده که موتور آن دریل مانند است و فنر به سر آن متصل می باشد. فنر این دستگاه با لوله متناسب بوده و انعطاف پذیری مناسب برای خم شدن درلوله را دارد. به کار بردن این روش، موثر ترین روش جهت لوله بازکنی است.

تراکم هوا: روش تراکم هوا را زمانی به کار می برند که خاک و یا ماده های اضافه در لوله انباشته شده باشد. روش کار این دستگاه به این صورت است که با تلنبه زدن، هوا درون دستگاه لوله بازکنی فشرده می شود. پس از آن در مرحله ی بعد، هوای فشرده شده وارد لوله شده و گرفتگی های داخل لوله را حرکت می دهد.

تلمبه دستی: این روش معمولا برای باز کردن گرفتگی های ضعیف و سطحی لوله های فاضلاب ساختمان به کار گرفته می شود. تلمبه دستی، متشکل از پمپ و دسته بوده و دارای قطعه ای پلاستیکی نیم دایره ای و یک دسته است.

روش های مختلف رفع گرفتگی لوله-وبسایت تخلیه چاه

لوله بازکنی با کیفیت بالا و بدون کثیف کاری چگونه انجام می گیرد؟

برای اینکه لوله بازکنی با کیفیت بالا و بدون کثیف کاری انجام بگیرد، باید برای باز کردن انواع لوله ها از جمله آشپزخانه، سینک آشپزخانه، کف آشپزخانه، حمام، توالت فرنگی و ایرانی، فنرهای جداگانه در نظر گرفته شود.

درآوردن اشیا از داخل لوله

برخی از شرکت های لوله بازکنی با 30 درصد تخفیف، کار درآوردن اشیا از داخل لوله را نیز انجام می دهند. بنابراین در صورتی که وسایل مختلف شما مانند سوئیچ، انگشتر، گردنبند و… داخل لوله افتاد، به راحتی می توانید با شرکت لوله کشی تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان و بدون آسیب با روش های مختلف اشیای شما را خارج نمایند.

در آوردن اشیا از داخل لوله به دو روش زیر انجام می گیرد:

-در آوردن اشیا از لوله با استفاده از دستگاه مکش

-در آوردن اشیا با استفاده از فنر پنجه ای

لوله بازکنی ارزان

لوله بازکنی ارزان، لوله بازکنی است که خدمات لوله بازکنی با 30 درصد تخفیف را انجام دهد. خدماتی که در یک لوله بازکنی ارزان انجام می شود، قیمتی بسیار مناسب تر از محل های دیگر دارد. هزینه های لوله بازکنی در اصل بستگی به مکان و موقعیت مورد نظر و همچنین ابعاد آن دارد.

لوله بازکنی فوری

بهترین شرکت لوله بازکنی، شرکتی است که در صورت تماس مشتری با سرعت و بدون معطلی نیروهای خود را به محل مشتری بفرستد. بهترین شرکت های لوله بازکنی با 30 درصد تخفیف شرکت هایی هستند که به صورت تمام وقت و در هر ساعتی از شبانه روز به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند.

لوله بازکنی فوری-وبسایت تخلیه چاه

کارهایی که در هنگام گرفتگی لوله لازم است انجام دهید

توصیه می شود در هنگام گرفتگی لوله، هیچ کار خود سرانه ای انجام نداده و کار را به متخصص بسپارید. در صورتی که لوله های منزل شما با گرفتگی مواجه شد، سریعا با یک شرکت لوله بازکنی معتبر و با سابقه تماس بگیرید.

گرفتگی لوله فاضلاب چه دلایلی دارد؟

-یکی از دلایل اصلی گرفتگی لوله فاضلاب، وجود رسوب و جرم درون جداره های لوله هست. این رسوب و جرم به تدریج داخل لوله ذخیم شده و باعث می شود آب به راحتی از لوله عبور نکند.

-یکی دیگر از دلایل گرفتگی، عدم وجود شیب در لوله فاضلاب است. در این مورد توصیه می شود حداقل 2 سال یک بار اقدام به فنر زدن درون لوله نمایید.

-یکی از علل گرفتگی لوله فاضلاب، وجود پسماند غذایی داخل لوله است. وجود پسماند علاوه بر گرفتگی به تدریج بوی بد ایجاد می کند.

-یکی دیگر از موارد مهم در رابطه با گرفتگی، وارد شدن اشیا درون لوله است.


ثبت دیدگاه شما

guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments


تاریخ ارسال : ۰۷ دی ۱۴۰۰
درباره ما

مشکلات فنی و خدماتی خود را به ما بسپارید. خدمات لوله باز کنی , تخلیه چاه , حفر چاه فاضلاب , حفر چاه ارت , حفر شمع ساختمان ,کفتراشی چاه فاضلاب , تخلیه منهول , تخلیه سپتیک , لایروبی , بازسازی چاه فاضلاب , تبدیل چاه کهنه فاضلاب به چاه نو(تازه) , تخلیه فاضلاب تصفیه خانه , کول گذاری , لوله کشی فاضلاب و اتصال به اگو ( فاضلاب شهری ) زهکشی گود برداری شده مجموعه ما بعنوان همراه همیشگی شما آماده ارائه هرگونه مشاوره رایگان بصورت تلفنی و حضوری در زمینه تخلیه چاه ، لوله بازکنی ، حفر و تعمیر چاه ، لایروبی چاه ، رفع نم و رطوبت ، تعویض کاسه توالت فرنگی و ایرانی و تعویض کف سرویس بهداشتی و همچنین عقد قرارداد با مشتریان از جمله صاحبان کارخانجات ، سازمان ها ، برج ها و ساختمان های آپارتمانی و ویلایی جهت برطرف کردن مشکل در کلیه مناطق تهران وکرج و حومه می باشد .

راه های ارتباطی

telegram
telegram